نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

زعفران افسانه اي ترين ادويه جهان : زعفران به عنوان گرانترين ادويه جهان شناخته مي شود . انواع مختلفي از زعفران وجود دارد، از جله يوناني ، اسپانيايي ، اتريشي ؛ اما زعفران ايراني به دليل رنگ و طعم بسيار خوب آن داراي ارزش بيشتري در بازار جهاني مي باشد . زعفران در بسياري از غذا ها مورد استفاده قرار مي گيرد ،همچنين اين محصول در تهيه آب نباتها و شيريني ها نيز نقش اساسي را ايفا مي كند .
همانطور كه گفته شد انواع مختلفي از زعفران وجود دارد، اما زعفران ايراني به دليل داشتن رنگ ، طعم بي نظير و ارزش غذايي بالاي آن بيشتر مورد توجه سرآشپزهاي جهان قرار گرفته است .

زعفران افسانه اي ترين ادويه جهان

بهترين زعفران هاي جهان زعفران هايي هستند كه رشته هاي قرمز يا نارنجي عميق دارند. زعفران مرغوب بايد داراي رايحه اي گرم و لطيف ، عسلي مانند ، طعمي تلخ باشد.

يونانيان و روميان باستان از زعفران به عنوان عطر استفاده مي كردند. امروزه از اين گياه به عنوان ادويه پخت و پز استفاده مي شود. اكنون زعفران بخش اساسي برخي از غذاهاي شرقي ، خاورميانه و اروپايي است . زعفران يك ادويه بسيار گران است و تمام برداشت بايد با دست انجام شود.

زعفران در واقع تنها بخش كوچكي از خود گياه زعفران است. زعفران يك گل بنفش است. قسمت مورد استفاده اين گياه، انتهاي خامه و كلاله سه شاخه است كه به نام زعفران مشهور است و داراي بوي معطر با طعم كمي تلخ مي‌باشد.

مزاياي زعفران براي پوست و سلامتي

 ابتدا بياييد چندين واقعيت مهم راجع به اين ادويه شگفت انگيز بدانيم . زعفران يك ادويه كوچك ، پيازدار و چند ساله است ، گران ترين ادويه در جهان است و هم اكنون زعفران بصورت تجاري در ايران ، يونان ، مراكش ، اسپانيا ، كشمير و ايتاليا توليد مي شود. ايران مهمترين توليد كننده زعفران هم از نظر حجم و هم از نظر كيفيت و همچنين اسپانيا بزرگترين وارد كننده ادويه است. زعفران يك محصول زراعي فشرده است كه باعث مي شود قيمت آن بسيار گران شود. زعفران جدا از اينكه گرانترين ادويه جهان است ، فوايد زيادي نيز دارد ، كه باعث خاص تر شدن آن مي شود.

در اينجا چند مزيت بهداشتي زعفران را بيان مي نماييم:

فوايد و خواص دارويي زعفران اين ادويه بسيار پر ارزش ، آن را به يك ماده غذايي ارزشمند آشپزي در سراسر جهان تبديل مي كند.

پيشگيري از سرطان با زعفران

 زعفران حاوي يك كاروتن محلول در آب به نام كروسين است كه مسئول ايجاد رنگ طلايي زعفران است. محققان در مكزيك كشف كرده اند كه زعفران و اجزاي فعال آن توانايي مهار سلول هاي بدخيم انسان را دارند.

 تقويت يادگيري و حفظ حافظه

 مطالعات اخير همچنين نشان داده اند كه عصاره زعفران ، به طور خاص كروسين آن ، در درمان اختلالات رواني مرتبط با سن مفيد است. در ژاپن ، از زعفران در معالجه بيماري پاركينسون و از بين رفتن حافظه استفاده مي شود.

كاهش درد قاعدگي

در سال هاي گذشته، زعفران به عنوان يك محرك براي تحرك قاعدگي در زناني كه عادت ماهيانه ي منظمي نداشتند، استفاده مي شد. دم كرده ي گياه زعفران هم چنين براي كاهش خون ريزي رحم، تسهيل خونريزي و كاهش درد ناشي از قاعدگي به كار برده مي شود.

تسكين دردهاي شكمي

دم كرده ي زعفران براي دردهاي متوسط تا شديد شكمي و قسمت فوقاني شكم موثر است. همچنين دردهاي غشاي روده ي بزرگ را نيز آرام مي كند.

محافظت در برابر سرما

زعفران يك ماده تحريك كننده و براي درمان سرماخوردگي و تب بسيار مؤثر است. زعفران به عنوان ادويه معمولاً بي خطر تلقي مي شود ، اما استفاده از آن در دوران بارداري توصيه نمي شود.

قيمت زعفران چگونه تعيين مي شود؟

يكي از اولين سوالات در مورد قيمت زعفران اين است كه قيمت انواع زعفران چگونه تعيين مي شود. منظور از انواع زعفران، مدل هاي مختلف زعفران در بازار است. اين مدل ها شامل زعفران سرگل، زعفران دسته ، ريشه زعفران، پياز زعفران و گل زعفران است.

يكي از واحدهاي اصليِ وزن زعفران، مثقال است. هر مثقال وزني معادل 4.6 گرم دارد. معمولا در بازار زعفران مي پرسند كه قيمت زعفران مثقالي چند است؟ اگر شنيده باشيد، مي گويند كه زعفران طلاي سرخ است. ويژگي طلا هم اين است كه به دليل ارزش بالايش، قيمت متغيري دارد. قيمت زعفران هم به همين شكل است.

قيمت زعفران يك مثقال به موارد مختلفي بستگي دارد، از جمله: كيفيت زعفران، نوع زعفران، بسته بندي زعفران، شهر محل خريد زعفران و ... . قيمت خريد زعفران به صورت فله و يكجا با قيمت خريد زعفران يك مثقالي متفاوت است.شما عزيزان مي توانيد براي تهيه زعفران با كيفيت بالا و قيمت مناسب به فروشگاه اينترنتي بابا گندم سري بزنيد .

خريد اينترنتي زعفران جهان

شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه براي تهيه محصولات ارگانيك و طبيعي از جمله زعفران با مشكل مواجه شده باشيد و در اغلب موارد از خريدي كه انجام داده ايد راضي نبوده ايد. چيزي كه بايد بدانيد اين است كه يك برند معتبر با نام بابا گندم كه داراي نماد دو ستاره تجارت الكترونيكي در ايران است در زمينه فروش محصولات ارگانيك در حال فعاليت است و شما مي توانيد با اطمينان كامل محصولات ارگانيك خود را از آن خريداري نماييد.

اگر مي خواهيد زعفران اصل را خريداري نماييد اين اطمينان را به شما مي دهيم كه جايي غير از بابا گندم پيدا نخواهيد كرد. ما اين اطمينان را به شما مي دهيم كه تمامي محصولات ما اصل و طبيعي مي باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

ترمیم مو
موسسه آدرن سنتر ارائه دهنده :انواع خدمات از جملهترمیم انواع مو با بهترین کیفیت و به طور تضمینی،ترمیم موی سر مختص آقایان، به صورت تخصصی و با کمترین میزان هزینه ترمیم مو ، مشاوره ترمیم مو برای آقایان.

ترمیم مو ها می تواند جایگزین بسیار مناسب برای افرادی باشد که از ریزش مو رنج می برند و می توانند با کمترین زمان و کمترین هزینه ،شادابی موها را به دست آوردند.

استرس‌های روحی سبب تشدید ریزش مو می‌شوندکم خونی، رژیم‌های غذایی سخت، بیماری‌های غده تیروئید و…در تشدید بیماری اثرگذار هستند.اگر ریزش مو افزایش یابد نیاز به ترمیم مو احساس می شود.

ترمیم مو حرفه ای

کلینیک ما بر روی یکی‌ از واژه‌هایی‌ که بسیار تاکید می‌کند،کیفیت کار و حرفه‌ای بودن مرکز مورد نظر می‌باشد.زیرا هر چه قدر هم که از بهترین مواد استفاده شود،اگر کارخوبی‌ ارائه نشودجلوه جالبی‌ دیده نمیشود،شخص دچار مشکلات بعد از ترمیم می شود.که باعث دلچرک شدن شخص میشود.ولی‌ در عین حال اگر دکتر حرفه‌ای کار فرایند را انجام دهد.ضمن کاملا طبیعی بودن کار مدت و دوام آن بسیار بالا می رود.چون شاید در ظاهر کار ساده ای‌ به نظر برسد. ولی‌ این فرایند شامل ریزه کاری‌هایی‌ می‌باشد.

که در صورت رعایت کردن،باعث تکمیل شدن کار می شود.پس ما به شما پیشنهاد می‌کنیم زیر نظر بهترین متخصص‌ها ترمیم را انجام دهید.که ترمیم خوب حرفه ای لذت جوانی و زیبایی را به شما برمی گرداند.



:: موضوعات مرتبط: ترمیم مو , ,
:: برچسب‌ها: ترمیم مو ، ترمیم مو مردان ، ترمیم مو مختص اقایان ، ترمیم مو در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

کانکس مدیریتی  :کانکس های مدیریتی کانکس هایی هستند که از آنها برای دفتر مهندسی، دفتر کار،دفتر طراحی پروژه ها و اتاق جلسات مورد استفاده مهندسان پروژه ،مدیران و مسئولان قرار می گیرد.

طراحی کانکس های مدیریتی معمولا زیبا و جذاب است و دارای دکوراسیون داخلی لوکس همراه با امکانات مختلف از جمله سرویس بهداشتی و حمام ،آبدارخانه،اتاق انتظار و… است.

از جمله مکان هایی که معمولا از کانکس های مدیریتی استفاده می کنند در پروژه های دولتی و سازمانی،پروژه های ساختمانی،کارگاه های آموزشی و کارخانه ها و …  است.

کانکس مدیریتی

همانطور که گفتیم طراحی کانکس های مدیریتی معمولا زیبا و جذاب است و دارای دکوراسیون داخلی لوکس و به گونه ای طراحی شده که مناسب فضای مدیریتی باشد و کارفرما می تواند با توجه به نیاز و سلیقه نما،طرح و دکوراسیون خاص خود را سفارش دهد.

مزیت استفاده از کانکس های مدیریتی:

از مزیت های کانکس های مدیریتی می توان به قابل جابه جایی بودن،مقاوم بودن در مقابل شرایط محیطی(رطوبت،گرماو سرماو …)،مقرون به صرفه بودن در مقایسه با ساخت بنای ساختمانی موقت،قابلیت استفاده طولانی مدت در پروژه های دیگر،بالا رفتن سرعت کار به دلیل از پیش ساخته بودن آن ها و بسیاری موارد دیگر.

 

مشخصات فنی کانکس مدیریتی

 

از مشخصات کانکس های مدیریتی به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– نمای بیرونی آن می تواند نمای سایدینگ،نمای گالوانیزه،نمای سمنت برد،نمای کامپوزیت و نمای ساده باشد.
– اتصالات اسکلت فلزی کانکس از نوع جوش ممتد در چندین نقطه همراه با اجرای ضدزنگ به ضخامت ۴۰ میکرون به تمام نقاط همراه با قیرپاشی کف کانکس بطور کامل از زیر انجام گیرد. – ۳ لایه عایق دیواره و سقف کانکس از نوع پلی استایرن فشرده درجه یک باضخامت ۴ سانتیمتر و نسوز با تراکم بالا داشته باشد. – قلاب بارگیری و تخلیه کانکس از آرماتور نصب شده در سقف و ثابت باشد. – کانکس قابلیت جابجا شدن با جرثقیل بدون ستونچه ی موقت را دارا باشد. – ایزولاسیون روی پوشش سقف کانکس بوسیله ایزوگام انجام شده باشد. – نمای بیرونی کانکس از جنس ورق گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک باشد. – نمای داخلی کانکس از جنس تایل پی وی سی یا ام دی اف باشد. – سقف کانکس از جنس ورق گالوانیزه الکترواستاتیک طرح سفال باشد.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

کانکس فروشگاهی:کانکس فروشگاهی به کانکس هایی گفته می شود که معمولا جهت کسب و کار از آنها استفاده می شود . این کانکس ها قابلیت جابه جایی از مکانی به مکان دیگر، حتی از شهری به شهر دیگر را دارند .

کانکس های فروشگاهی کاربردهای متفاوتی دارند مانند:

کانکس فروشگاهی : ایجاد کانکس فروشگاهی در صنفهای مختلف امنیت کامل دارد چون با نصب حفاظهای مطمئن و دوربینهای مداربسته صاحب کانکس دیگر نگرانی در سرقت وسایل را ندارد . شغلهای مختلف این روزها برای کسب و کار به درخواست خرید کانکس روی آوردند و در ابعادهای مختلف خواهان خرید کانکس هستند .

کانکس روزنامه فروشی :  ساخت کانکس برای روزنامه فروشی ها از نظر نمای ظاهری شهری بهترین گزینه است و با نمای زیبا رضایت خریدار و فروشنده را ایجاد میکند .

کانکس گل فروشی :کانکس گل فروشی را می توان به سلیقه مشتری طراحی و رنگ کاری کرد ولی بیشتر اوقات به رنگ سفید و مایل سبز می باشد .

کانکس گل فروشی را  می توان بصورت یک گلدان طرحی کرد ، می توان روی سقف کنسول داد و از طرق هالوژن نورپردازی کرد تا زیبایی گلها چندین برابر شود . کانکسهای گل فروشی معمولا در خیابانهای پر رفت و آمد استفاده می شود.

کانکس فروشگاهی

کانکس فست فود :کانکسهای فست فود و ساندویج فروشی واغذیه فروشی جزء کانکسهای خاص محسوب میشوند و باید استانداردهای مخصوص در آنها رعایت شود مهمترین نکته سیستم تهویه هوا و خروج دود و بخار است ناشی از پخت غذاهاست چون غذای فست فودی دود زیادی دارد و حتما باید از تهویه قوی و هواکشهای صنعتی استفاده شود .

کانکس نانوایی: استقبال از خرید کانکسهای نانوایی و سیار بودن آن درجاهای مختلف را مزیتی در کانکس فروش نانوایی میدانند و بسیار رازی هستند.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

کانکس سرویس بهداشتی : ساخت کانکس سرویس بهداشتی با توجه به اهمیت بهداشت فردی و اجتماعی افراد مستقر در اماکن عمومی مختلف یکی از اقدامات پر سودی است که صنعت کانکس سازی به جامعه کرده است. نیاز به سرویس بهداشتی در هر جایی که انسان ها باشند به چشم می آید ولی با توجه به شرایط سخت محیطی در بعضی مکان ها نمی توان براحتی سرویس بهداشتی را ایجاد کرد.

با توجه به سرعت در راه اندازی و همچنین عدم نیاز به مصالح و عدم نیاز به خرابی پس از اتمام پروژه و … یک راهکار مناسب موقت در بسیاری از مکان ها می باشد هرچند که این کانکس را می توان به عنوان یک انتخاب طولانی مدت برای یک محل نظر گرفت.

کانکس سرویس بهداشتی

واحد شمارش برای سرویس های بهداشتی چشمه است. به همین دلیل سرویس بهداشتی را با کلمه چشمه از هم جدامی کنند.

انواع کانکس سرویس بهداشتی به دسته بندی های زیر تقسیم می شود.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه (تک کابین)

کانکس های تک چشمه بدون راهرو می باشند و درب ورودی آنها به محیط باز می شود و روشویی هم در داخل کابین قرار دارد.

 

کف کانکس سرویس بهداشتی از جنس فایبرگلاس یک تکه می باشد که خود رنگ است. کف کانکس قابل شستشو می باشد. همچنین در کف کانکس می توان از آلومینیوم آجدار 2 میلی متری هم استفاده کرد. سنگ توالت و روشویی استفاده شده  از جنس چینی آلات مرغوب و درجه یک می باشد.

 

جنس در و پنجره استفاده شده نیز آلومینیومی می باشد. این کانکس ها را می توان در ابعاد مختلف ساخت و همچنین می توان آن را چرخ دار نمود تا قابلیت جابجایی را داشته باشد.

 

برای خروج فاضلاب از کانکس سرویس بهداشتی میتوان از سبتیک که نوعی منبع پلاستیک است استفاده کرد. این منبع در پایین سرویس بهداشتی قرار میگیرد.

 

بعضی از کانکس های سرویسهای بهداشتی را چرخدار تولید میکنند تا حمل و نقل و جابجایی آنها آسان باشد. کانکس های سرویس بهداشتی به خاطر سیار بودن و سهولت در راه اندازی امروزه مورد توجه کارفرمایان می باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

خرید و فروش کانتینر

کانتینر یکی از پر کاربردترین وسایل برای حمل و نقل محصولات و یا وسایل دیگر از راه دریایی و یا زمینی می باشد. در بعضی موارد از کانتینر ها برای اسکان دادن افراد استفاده می شود که به صورت کانکس می باشد.

این کانکس ها در انواع مختلفی هستند مانند: کانکس ویلایی، کانکس نگهبانی، کانکس بیمارستانی و… کانتینر ها دارای شکل و اندازه یکسانی هستند و به عملیات قرار دادن محموله درون کانتینر و حمل کالا با آن را کانتینراسیون (containerization) می گویند. دلیل یکسان بودن کانتینر ها در این است که بتوانند هر محموله با هر شکل و اندازه ای را درون خود جای دهند و به صورت انفرادی قابل حمل باشند.

در زمان قدیم انتقال کانتینر ها به صورت چند وجهی ممکن نبود و باید از راه زمینی و از طریق کامیون به بندر وارد می شد و در انجا بار را دوباره خالی می شد و دوباره توسط کشتی ها بارگیری می شد که این خود بسیار زمان بر بود.

انواع کانتینر

امروزه تعداد زیادی از کانتینر ها با ابعاد و اشکال مختلف و کاربرد های متفاوت وجود دارند که ما تعدادی از آنها را معرفی می کنیم:
کانتینر open top 
کانتینر یخچالی
کانتینر tanktainer
کانتینر Swap body

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر که بطور مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس و کارهای لوکس چوب به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.
شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط با گروه ما کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی
کانتینر یکی از پر کاربردترین وسایل برای حمل و نقل محصولات و یا وسایل دیگر از راه دریایی و یا زمینی می باشد. در بعضی موارد از کانتینر ها برای اسکان دادن افراد استفاده می شود که به صورت کانکس می باشد.

این کانکس ها در انواع مختلفی هستند مانند: کانکس ویلایی، کانکس نگهبانی، کانکس بیمارستانی و… کانتینر ها دارای شکل و اندازه یکسانی هستند و به عملیات قرار دادن محموله درون کانتینر و حمل کالا با آن را کانتینراسیون (containerization) می گویند. دلیل یکسان بودن کانتینر ها در این است که بتوانند هر محموله با هر شکل و اندازه ای را درون خود جای دهند و به صورت انفرادی قابل حمل باشند.

در زمان قدیم انتقال کانتینر ها به صورت چند وجهی ممکن نبود و باید از راه زمینی و از طریق کامیون به بندر وارد می شد و در انجا بار را دوباره خالی می شد و دوباره توسط کشتی ها بارگیری می شد که این خود بسیار زمان بر بود.

انواع کانتینر

امروزه تعداد زیادی از کانتینر ها با ابعاد و اشکال مختلف و کاربرد های متفاوت وجود دارند که ما تعدادی از آنها را معرفی می کنیم:
کانتینر open top 
کانتینر یخچالی
کانتینر tanktainer
کانتینر Swap body

گروه صنعتی شاه محمدی دارای هشت شرکت اصلی و بیست شرکت فرعی و بیش از 50 نفر که بطور مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در زمینه آلاچیق و ویلای پیش ساخته ،‌ مخازن ،  کانکس و کارهای لوکس چوب به صورت تخصصی مشغول فعالیت می باشند.
شما می توانید برای مشاهده محصولات کلیلک کنید و جهت برقراری ارتباط با گروه ما کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

کانکس نگهبانی چیست :  معمولا در بعضی نقاط شهر در جلوی درب ساختمانها ، بیمارستانها، پارکینگ ها و… یک نیروی نگهبان وجود دارد که کنترل ورود و خروج و نظارت را برعهده دارد .برای استقرار این نگهبانان معمولا از کانکس هایی که به آنها کانکس نگهبانی گفته می شود استفاده می نمایند .گروه صنعتي شاه محمدي با داشتن تیم فنی قوی در زمینه ساخت انواع کانکس توانایی خود را در جهت طراحی و ساخت انواع کیوسک نگهبانی  اعلام میدارد.

کانکس نگهبانی چیست

در ساخت نمای بیرونی کانکس ها می توان از نماهای مختلفی از جمله کامپوزیت، نمای سایدینگ، نمای گالوانیزه فرم دار استفاده نمود.

کانکس نگهبانی و حراست کانکسی است که جهت دیدبانی و حراست و نگهبانی بخشی مورد استفاده قرار میگیرد، بدین صورت که فردی داخل کانکس مستقر می شود و این نوع کانکس را به گونه ای طراحی میکنند که فرد نگهبان به اطراف به طور کامل تسلط داشته باشد و بتواند کل محیط را کنترل داشته باشد.

کانکس های نگهبانی کاربردهای متفاوتی دارند که در ذیل به توضیح برخی از آنها می پردازیم:

گاهی در ابتدای یک کوچه نیاز به این می باشد که یک کانکس نگهبانی یا کیوسک نگهبانی قرار گیرد تا ورود و خروج ساکنین آن محل را کنترل کند.
گاهی نیز همین کانکس نگهبانی در یک مجتمع مسکونی مورد نیاز می باشد که در ورودی مجتمع قرار گرفته و میتواند علاوه بر کنترل ورود و خروج، گاهی سرایدار ساختمان نیز می تواند در آن مستقر شده و در صورتی که ابعاد کانکس کمی متناسب باشد میتواند محل زندگی سرایدار ساختمان نیز در نظر گرفته شود.

کانکس نگهبانی همچنین می تواند در ورودی بیمارستان ها و دانشگاه ها به عنوان بخش حراست و نگهبانی مورد استفاده قرار گیرد.



:: برچسب‌ها: کانکس نگهبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

کانکس مسکونی : کانکس مسکونی به کانکس هایی گفته می شود که با توجه به نیاز های مشتری و در ابعاد مختلف ساخته میشود و میتواند تمام نیاز ها و انتظارات شما را از یک ویلا را برآورده کند. از این کانکس در موارد زیادی میتوان بهتره گرفت.

اگر زمین یا باغی دارید که می خواهید در آن خانه ای بسازید با توجه به قیمت بالای مصالح و هزینه های بالای ساخت و ساز پیشنهاد میگردد تا از کانکس مسکونی استفاده کنید. معمولا نقشه تولید و طراحی این کانکس  ۲ حالت کلی دارد:

یکی اینکه فقط کانکس های مسکونی دارای اتاق است و دیگری اینکه در کنار اتاق ها امکانات دیگری مثل سرویس بهداشتی،آشپزخانه وجود دارد.

موارد استفاده از کانکس مسکونی

استفاده به عنوان خانه باغ در باغ ها:به جای صرف هزینه های زیاد برای ساخت یک خانه در باغ خود میتوانید از یک کانکس مسکونی در آنجا استفاده کنید که به مراتب هزینه کمتری را دربرخواهد داشت و در صورت نیاز میتوانید آن را جابجا کند.

-در پروژه های مهندسی سد سازی،پل سازی و… میتوان از کانکس مسکونی جهت اسکان دادن مهندسان و مشاوران استفاده نمود

-در مناطق عملیاتی که امکان ساخت و ساز وجودندارد از کانکس مسکونی جهت اسکان دادن به سربازان میتوان استفاده نمود

-در شهر های شمالی کشور میتوان از کانکس های مسکونی استفاده نمود

طرح و نمای کانکس مسکونی

شما هر نوع طرح و نقشه ای را که بخواهید میتوانید به کانکس خود بدهید.سازندگان کانکس ها با نرم افزار های خاص خود میتوانند طراحی کانکس شما را بر عهده بگیرند و یک کانکس زیبا را برای شما بسازند.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 12 صفحه بعد