نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی


:: برچسب‌ها: کود کامل , کود مایع , کود کلسیم , کود اوره ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی


:: برچسب‌ها: روشنایی و نورپردازی اماکن , فنگ شویی , رنگ شناسی , دکوراسیون داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی


:: برچسب‌ها: خط تولید کیک , خط تولید پیراشکی , قالب دونات , خط تولید دونات ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

۱-باغ های عمودی فضای بیرون خانه را دلپذیر و جذاب می کنند کاشت یک باغ عمودی پر طراوت در فضای بیرون خانه که نمای آن از داخل خانه معلوم باشد روشی عالی برای ترغیب کردن جریان فضای داخل به خارج است. این بدان معناست که طراوت و تازگی آن ها شما را به سمت خود می کشاند. شاخ و برگ سرسبز باغ های عمودی شما را ترغیب می کنند که بیرون بیایید و کارهای معمولی خود حتی کار کوچکی مثل نوشیدن یک قهوه در صبح را در هوای تازه صرف کنید.

۲-باغ های عمودی حیات را به نمای خارجی شهری اضافه می کند

نمای خارجی یک ساختمان که از بالا تا پایین آن با گیاهان طبیعی پوشیده شده است یک پدیده ی لذت بخش غیر منتظره است. تصور کنید که در راه برگشت به خانه ی خود هستید و در طول مسیر ساختمان هایی با آجرهای ساده و نمای خارجی گچ و سیمانی می بینید ناگهان به ساختمانی با دیواری سرسبز که با گیاهان طبیعی پرطراوت پوشیده شده است برمی خورید!. با نمای خارجی سرسبز بازدیدکنندگان و میهمانان شما قطعا در پیدا کردن آدرس خانه ی تان هیچ گاه به مشکل برنمی خورند.

۳-باغ های عمودی می توانند مانند یک تابلوی هنری عمل کنند

هنگامی که باغ های عمودی را قاب بگیرید و از دیوار آویزان کنید می تواند به یک جلوه ی هنری تبدیل شوند که ذوق میهمانان تان را برمی انگیزند. ساکولنت هایی که ساختار مجسمه ای دارند یا آن هایی که ساختار ظریف دارند یا پیچک ها برای این کار گزینه های مناسبی هستند.

۴-باغ های عمودی می توانند دیوارهایی را که ظاهر جالبی ندارند بپوشانند

یک پاسیوی کوچک که توسط دیوارهای بلند احاطه شده است می تواند احساس محدودیت را القا کند مخصوصا اگر دیوارهای اطراف آن ظاهر جذابی نداشته باشند. اضافه کردن یک باغ عمودی را برای یک راه حل دوجانبه در نظر بگیرید: با ردیف ردیف گیاهان قرار گرفته روی هم که تا جایی که چشم کار می کند روی دیوار را پوشانده اند نه تنها ظاهر ناجالب دیوار پوشانده می شود بلکه به یک نقطه ی کانونی در آن فضا تبدیل می شوند.

۵-باغ های عمودی این امکان را فراهم می کنند که برای خود چشم اندازی سرسبز ایجاد کنید

آیا ویو و چشم انداز روبروی پنجره ی شما جالب نیست؟ یک باغچه ی عمودی در بیرون پنجره ی خود ایجاد کنید تا چشم اندازی چشم نواز داشته باشید. اگر وجود همسایه های بیش از حد نزدیک یک معضل برای شماست یک فرد حرفه ای برای ساختن تکیه گاهی برای باغ عمودی که آن را در جلوی پنجره ی شما شناور نگه دارد استخدام کنید.

۶-باغ های عمودی فضاهای کوچک بیرون را بزرگ نشان می دهند

گیاهانی که خطوط دیوار حصار و فنس ها را محو می کنند باعث ایجاد احساس باز و فراخ بودن این باغ دیواری شهری می شود. سعی کنید گونه های مختلفی از گیاهان گلدانی را اضافه کنید تا گلدان های بزرگ سرسبز به همراه باغبانی عمودی روی دیوار لایه های با شکوه سبز رنگ را در حیاط شهری شما بسازند.

باغ عمودی بی‌نیاز از هر گونه انرژی

طراحان، باغی عمودی طراحی کرده‌اند که بدون نیاز به هر گونه انرژی سبز، فقط به آب باران نیاز دارد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا منطقه خراسان، باغ‌های عمودی، زیبا و جذاب به نظر می‌رسند، اما یا باید خودکار باشند، یا بطور مداوم نگهداری شوند. اکنون طراحان شرکت فضای سبز شهری Treebox باغی عمودی را طراحی کرده‌اند که اینگونه نیست و نیاز به هیچ نوع انرژی ندارد.

تنها نیاز این باغ، آب باران است که برای آبیاری کاربرد دارد. این باغ عمودی در یکی از خیابان‌های شهر لندن رونمایی شده است. مخازن جمع‌آوری آب باران نیز در پشت فضای سبز قرار دارد.

در این باغ از آبیاری تحت فشار استفاده می‌شود و طناب‌هایی برای آبیاری این گیاهان مورد نیاز است که به صورت مویرگی آنها را آبیاری می‌کند.

آبیاری گیاهان در این سیستم کنترل شده است و از آبیاری بیش از نیاز گیاهان جلوگیری می‌شود و به گونه‌ای است که در زمان بارش، میزان آبیاری کاهش می‌یابد و از ظرفیت مخزن آب برای شش هفته می‌توان استفاده کرد.

آرماندو ریش، مدیرعامل شرکت Treebox اظهار کرد: این نوآوری در مناطقی که سرویس‌دهی غیرممکن است استفاده می‌شود.

گیاهان موجود در باغ باران، همیشه سبز و بیشتر از سرخس و نوعی چمن هستند.

نمونه اولیه این باغ در سال ۲۰۱۳ اجرایی شد که طول آن به ۳۰ متر و حدود سه برابر اندازه اولیه رسیده است

هنگامی که شما در یک منطقه‌ی شهری زندگی می کنید آوردن قطعه‌ی کوچکی از فضای سبز هم می تواند سخت باشد اما باغ‌های عمودی روش فوق‌العاده ای برای تازه و پرطراوت کردن فضای منزل شما چه در داخل و خارج آن هستند. در این جا ۱۰ دلیل برای دوست داشتن این باغ های فوق العاده تطبیق‌پذیر آورده شده است؛ از افزایش حریم خصوصی گرفته تا زیباسازی فضاهای کوچک بیرون از خانه.



:: برچسب‌ها: طراحی داخلی باغ , باغ عمودی , دیوار سبز , ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی
 

صفر تا صد راه اندازی خط تولید فیلتر هوا : وجود فیلتر هوا در خودرو به عنوان یکی از اجزای اصلی سیستم خودرو به شمار می آید. همانطور که می دانید فیلتر هوا برای جلوگیری از عبور گرد و خاک به داخل موتور مورد استفاده قرار می گیرد .

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به دنبال شغلی آسان با درآمد بالا هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا درباره تولید فیلتر هوا بیشتر بدانید.

شرکت سگال صنعت علاوه بر فروش مستقیم  فیلتر هوا ایده ای برای سرمایه گذاری شما عزیزان دارد، واگذاری خط تولید فیلتر هوا گزینه ای بسیار عالی برای در آمد زایی و تولید فیلتر هوا می باشد، ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی ،خدماتی است برای راهنمایی بهتر شما عزیزان ،لطفا با ما تماس بگیرید.

راه اندازی خط تولید فیلتر هوا در یک نگاه

در ساخت خط تولید فیلتر هوا دو ماده اولیه به صورت دستی طبق فرمول خاصی ترکیب و با میکسر صنعتی دستی مخلوط و در قسمت مواد ریز قالب های پلاستیکی ریخته می شوند و بعد از گذشت چند دقیقه تبدیل به فیلتر هوا می گردند این تکنولوژی جدید بوده و نیاز به گاز یا آب ندارد.

بخش های خط تولید فیلتر هوا خودرو

  •  مواد اولیه فیلترهوا
  • قالب های فيلتر هوا
  • دستگاه های تولید فیلتر هوا

مواد اولیه تولید فیلتر هوا

پلي، ايزو، کاغذ چين خورده استاندارد فيلتر هوا، کاغذ خام فيلتر هوا(رول).دي ام اف.چسب کاغذ فيلتر هوا.توري آلومینیومی فيلتر هوا ، قالب انواع فيلتر هوا

فوم پلي يورتان :يکي از مواد اوليه در توليد فيلتر هوا خودرو مي‌باشد که از واکنش شيميايي دو مايع پلي ال و ايزو (ايزوسيانات) توليد مي‌شود.لازم است پلي ال و ايزوسيانات به خوبي و با نسبت ترکيب مشخص با هم ميکس شوند تا زنجيره‌هاي پليمري پلي يورتان به خوبي تشکيل شوند.

مشاهده شده برخي موادهاي موجود در بازارخالص نبوده (پلي را با موادي مثل کربنات يا روغن براي سود جويي ترکيب مي‌نمايند). و ازکاغذهاي بي کيفيت با گريد پايين و چين غيراستاندارد جهت فروش استفاده مي شود.

قالب های فيلتر هوا

قالب فيلترهواي پژو، فيلتر هواي پرايد، فيلتر هواي پژوSD کوچک و بزرگ، فيلتر هواي زانتيا، فيلتر هوايL90، فيلتر هواي مگان، فيلتر هواي پيکان‏، فيلتر هواي نيسان، فيلتر هواي پيکان انژکتوري در بازار آماده موجود است برای انواع دیگر خوذرو باید قالب ساخته شود که آنها را با قالب های تزریق پلاستیک و به وسیله ماشین های تزریق پلاستیک میتوان ساخت .

دستگاه های تولید فیلتر هوا:

برای راه اندازی خط تولید فیلتر هوا وجود دستگاه مجهز و خوب یک رکن مهم و اساسی است.امروزه شرکت هایی وجود دارند که دستگاه های تقلبی زیاد تولید میکنند و به بازار عرضه می کنند و خریداران با نداشتن اطلاعات کافی آن را خریداری می کنند و در همان ابتدای کار ضررهای زیادی را متحمل می شوند. دستگاه توليد فيلتر هوا که به شما مي‌دهند فاقد کيفيت بوده و حتي چنانجه فيلترهوا توليد نماييد از بسياري از فيلترهاي توليدي هوا ايراد گرفته و نمي‌خرند.

راه اندازي خط توليد فيلتر هوا مستلزم داشتن دستگاه با کيفيت و تهيه آن ازتوليد کننده معتبر به علت خدمات پس از فروش ومشاوره و حمايت صادقانه ميباشد نه وعده هاي پوچ و وسوسه برانگيز.لطفا کمي تحقيق نماييد بعد تصميم بگيريد.

انواع دستگاه تولید فیلتر هوا

دستگاه چین کن: کاغذ خام توسط این دستگاه چین می شود. به این صورت که کاغذ خام (رول کاغذ) در ابتدای دستگاه نصب می شود و در انتها کاغذ چین شده تحویل می دهد.

دستگاه تزریق: دستگاه ، ایزو و پلی مورد استفاده در فوم PU را وزن نموده و در داخل قالب مورد نظر تزریق می نماید. این دستگاه در دو مدل موجود میباشند.

۱-  دستگاه های اتوماتیک رباتیک خط تولید فیلتر هوا: این نوع دستگاه های فیلتر هوا به صورت اتوماتیک کار تزریق فوم را انجام می دهد.این دستگاه ها دارای شیر و هد متحرک هستند و به هیچ وجه از میز CNC استفاده نمی شود.دستگاه های تمام اتوماتیک همان دستگاه های نیمه اتوماتیک تزریق فوم PU دارای میز CNC میباشند که با اضافه کردن قطعاتی همانند، میز، تسمه و موتور، تبدیل به دستگاه به اصطلاح تمام اتوماتیک شده اند.

۲- دستگاه های نیمه اتوماتیک خط تولید فیلتر هوا:همان گونه که از اسم این دسته پیداست مقداری از کار این خط تولید فیلتر هوا غیر اتوماتیک بوده و نیاز به نیروی کار برای انجام بعضی امور وجود دارد.در این دستگاه ها نیاز به میزCNC میباشد.

چند نکته در رابطه با دستگاه دارای میز CNC

دستگاه دارای میز CNC چون از تسمه و زنجیر استفاده می کنند، دارای دقت پایین و لرزش می باشند.

دستگاه دارای میز CNC چون از تسمه و زنجیر استفاده می کنند، نمی توانند با کیفیت و بدون پرش، فیلتر دایره ای و بیضی تولید کنند.

شرکت صنعت سگال فیلتر

شرکت صنعت سگال فیلتر با همکاری متخصصان و کارشناسان خود در صنعت فیلتر سازی ، آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی ، ساخت ، تامین مواد ، نصب و راه اندازی ، نگهداری و تعمیرات در خصوص صنعت فیلترسازی می باشد که با استفاده از زبده ترین و ساده ترین تیم کارشناسی و فنی آماده ارائه خدمات رسانی می باشد.



:: برچسب‌ها: فیلتر هوا , تولید فیلتر هوا , دستگاه تولید فیلتر هوا , خرید دستگاه فیلتر هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی
 

تولید قالب فیلتر هوا: شرکت شایان فیلتر پارسه با توجه به سابقه طولانی در زمینه آموزش تولید فیلتر هوا ، تامین مواد اولیه فیلتر هوا و تمام تجهیزات تولید فیلتر هوا را به فروش می رساند .یکی از این تجهیزات قالب فیلتر هوا است . قالب های تولید فیلتر هوا با توجه به نوع خودرو و با سایز های مختلف تولید می شوند . دستگاه هایی که برای تولید قالب فیلتر هوا استفاده می شود به نام ماشین های تزریق پلاستیک معروف می باشند که انواع مختلفی مثل ۵۰گرم- ۱۰۰گرم-۱ کیلوگرم و بالاتر را در بر می گیرند.

درباره نحوه تولید قالب فیلتر هوا بیشتر بدانید؟

عموماً قالب های تزریق پلاستیک برای تولید انبوه از یک قطعه پلیمری(پلاستیکی) استفاده می شود،هر قطعه پلاستیکی که در اطراف ما وجود دارد مطمئناً از یک قالب بوجود آمده است.این قالب ها یکی از پرکاربردترین قالب ها می باشند و محصول خروجی از این قالب ها در زندگی ما به وفور یافت می شوند.

از جمله قالب هوای تولید فیلتر هوا شرکت شایان فیلتر پارسه می توان به تولید قالب فیلتر هوای پراید ، تولید قالب فیلتر هوا پژو ، تولید قالب فیلترهوا سمند ، تولید قالب فیلتر هوا ال ۹۰ ، تولید فیلتر هوا تمام خودرو های خارجی و .. اشاره کرد .

قالب های تزریق پلاستیک نوعی از قالب می باشد که محصول خروجی از داخل قالب جنسی از خانواده پلاستیک دارد برای مثال جارو برقی ،خودکار ، اسباب بازی و ..

این نوع از قالب ها از پر کابرد ترین قالب های موجود در دنیا می باشد که به دلیل نوع استفاده محصول بعضا می بایست از زیبایی و کیفیت سطح بالایی برخوردار باشد.

 

اجزای تشکیل دهنده و دستگاه تولید قالب فیلتر هوا چیست؟

اجزای تشکیل دهنده ی قالب پلاستیک عبارتند از :

  • کفشک
  • پل
  • کور و کویتی
  • پران
  • صفحه پران اسپرت
  • هات رانر و غیره…

دستگاه هایی که برای تولید قطعات پلاستیکی از قالب تزریق پلاستیک استفاده می شود به نام ماشین های تزریق پلاستیک معروف می باشند که انواع مختلفی مثل ۵۰گرم- ۱۰۰گرم-۱ کیلوگرم و بالاتر را در بر می گیرند.

عموماً قالب های تزریق پلاستیک برای تولید انبوه از یک قطعه پلیمری(پلاستیکی) استفاده می شود،هر قطعه پلاستیکی که در اطراف ما وجود دارد مطمئناً از یک قالب بوجود آمده است.

ساختار قالب های تزريق پلاستیک:

قالب هاي پلاستيك ازنظر كلي به دونوع تقسيم مي شوند:
۱- قالب های باراهگاه سرد
۲- قالب های باراهگاه گرم

 

و نيز از نظر ساختماني بر دونوع می باشند:
۱- قالب های دو صفحه ای
۲- قالب های سه صفحه ای كه تعداد صفحات قالب و خط جدايش آن ها بر اساس عواملي ماند تعداده حفره های قالب، شكل قطعه پلاستيكی،‌ نوع ماشين تزريق،‌ نوع مواد مصرفی و سيستم خروجی هوا و … تعيين می شوند.

 

بخش تزریق قالب فیلتر هوا چگونه عمل می کند؟

۱٫بخش ثابت قالب (نيمه ثابت) كه در اين نيمه مواد گرم تزريقي پلاستيك تزريق مي شوند.
۲٫ بخش متحرك (نيمه محرك) كه در قسمت متحرك ماشين تزريق بسته مي شوند و سيستم و مكانيزم بيرون اندازی قطعات اكثرادر آن قرار دارد. تعيين تعداد حفره ها و محفظه های قالب از نكات مهم طراحي قالب های تزريقي مي باشد

قالب فیلتر هوا بر چند نوع است؟

قالب های تك حفره ای :

در مواردی از قالب های تك حفره ای استفاده مي شوند كه مقدار توليد قطعه پلاستيكی محدود می باشند. بنابراين طراحی و ساخت قالب های تك حفره ای از نظر زمان ساخت و مسائل اقتصادی – ارزان تر تمام خواهد شد.

قالب های چند حفره ای :

اگر تعداد فرآورده های توليدی زياد باشد، بالاخص در مواردی كه قطعه هم كوچك باشد از روش طراحي و ساخت قالب هاي چند حفره ای استفاده می شود.

مراحل ساخت قالب فیلتر هوا چیست؟

آخرين مرحله برای توليد يك قالب ساخت قالب مي باشد. ساخت قالب با تعيين زمان كاری، نوع ماشين ابزار مورد نياز و نيروی متخصص انجام مي گيرد. می بايد كليه اجزاء قالب از نظر زمان كاری مورد بررسی قرار گيرد تا زمان مشخص ساخت قالب بطور تقريب تعيين گردد. در مرحله بعد تعيين انواع ابزار مورد نياز جهت ماشين كاری مناسب قطعات قالب محيا گردد.

تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز ساخت قالب فیلتر هوا کدامند؟

ماشين تراش- ماشين فرز- دريل- اسپارك-وایرکات وماشین های فرز و تراش سی ان سی .ساختن تك تك اجزاء قالب در واحد ماشين كاری صورت می گیرد. در واحد مونتاژ پس از كنترل ابعادی قطعات و دقت در تلرانس های مورد درخواست کار مونتاژ قالب شروع می شود.

پس از مونتاژ و آماده سازی نهايی ،قالب آماده تست قالب و نمونه گيری است. پس از كنترل قطعه آزمايشی در صورت داشتن مشکل، قالب جهت اصلاح به واحد ماشين كاری بر مي گردد.



:: برچسب‌ها: فروش مواد اولیه تولید فیلتر هوا , خرید مواد اولیه تولید فیلتر هوا , اموزش دستگاه تولید فیلتر هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

بیمه مسئولیت حرفه‌ای مدیران استخر و منجیان غریق در قبال شناگران پاسارگاد : در اكثر مواردي كه حادثه ای ناگواری در استخر اتفاق می افتد و منجر به فوت يا صدمه جسماني شناگر مي گردد طبق قانون، ناجي يا مديريت استخر و يا توأماً مسئول شناخته شده و ملزم به جبران خسارت (ديه) مي گردند. جهت ايجاد تأمين براي مسئوليت مدنی مديريت استخر و ناجيان غريق این بيمه نامه در بیمه پاسارگاد ایجاد شده است و مختص هر استخر صادر می گردد و مجموعه حوادث ناشی از مسئوليت مديريت و ناجيان و كاركنان استخر را بيمه نموده و نهايتاً خسارات جانی وارد به شناگران جبران می گردد.

چه کسانی تحت پوشش این بیمه نامه قرار نمی گیرند؟

ین بیمه نامه صرفا منحصر به شناگران بوده و حوادثی که برای ناجیان، پرسنل اداری و هر دسته از افرادی که به نحوی کارمند یا کارگر مجموعه ورزشی می باشند تحت پوشش این بیمه نامه نمی باشد.

بیمه مسئولیت حرفه‌ای مدیران استخر و منجیان غریق در قبال شناگران پاسارگاد چه خطراتی را تحت پوشش قرار می دهد؟

در استخرهاي شنا استفاده كنندگان (شناگران) همواره با خطراتي روبرو هستند كه اين خطرات به دو بخش بشرح زير قابل تفكيك مي باشند.

غرق شدن شناگر بعلت عدم نظارت بر امر شنا از طرف ناجي غريق و يا عدم مهارت در فن شنا و يا عدم آگاهي از استفاده صحيح از استخر از طرف شناگر.

صدمات جسماني در اثر نقص تأسيسات و امكانات استخر مانند: نشت گاز، برق گرفتگي و مناسب نبودن پوشش محوطه بيروني استخر و

موارد تحت پوشش  در بیمه مسئولیت حرفه‌ای مدیران استخر و منجیان غریق در قبال شناگران بیمه پاسارگاد به شرح زیر می باشد :

براي هر استخر يك بيمه نامه صادر مي گردد و مسئوليت مديريت استخر در مقابل استفاده كنندگان بيمه مي گردد و همانگونه در موضوع بيمه تصريح گرديده است ناجيان غريق استخر، جزء كاركنان بيمه گذار محسوب ميتواند و مسئوليت مدني نامبردگان، مسئوليت مديريت استخر تلقي مي گردد و تحت پوشش است.

تعهدات بيمه گر برای  هر نفر در هر حادثه معين مي گردد و محدوديتي در سقف آن نمي باشد و بيمه گذار مخير است با توجه به قانون ديات، حد دلخواه را اظهار نمايد و همچنين تعهد بيمه گر برای تعداد حوادثی كه در طول مدت بيمه نامه ممكن است اتفاق افتد نامحدود است.

 خسارت بدني تحت پوشش شامل فوت، نقص عضو و هزينه هاي پزشكي مي باشد و شامل مواردی چون از كارافتادگی نمی گردد.

به موجب اين بيمه نامه حوادثي كه در محدود استخر برای شناگران رخ دهد و منجر به بروز خسارت هاي جاني گردد و مسئوليت آن قانوناً متوجه مدير استخر و يا ناجيان غريق باشد تحت پوشش قرار مي گيرد.

در خصوص جراحت هاي بدنی و هر نوع حادثه ای كه منجر به پرداخت هزينه های پزشكی و درمانی توسط مديريت استخر شود، احراز مسئوليت بيمه گذار توسط كارشناس ذی صلاح بيمه گر كفايت مي كند.

در خصوص حوادث منجر به فوت و يا نقص عضو احراز مسئوليت بيمه گذار بايد توسط مراجع قضائی صورت گيرد و بيمه گر براساس ديه يا عرش تعيين شده از سوي مرجع قضائی غرامت وارده را براساس مفاد بيمه نامه و تا سقف مندرج در بيمه نامه جبران خواهد نمود.

در چه مواردی بیمه گر متعهد به پرداخت خسارت نیست؟

 چنانچه خسارت ناشي از عدم حضور ناجي باشد.  (البته موضوع حضور تعداد ناجي مطابق با استاندارد تعريف شده توسط فدراسيون شنا و يا فدراسيون نجات غريق مطرح مي باشد كه در بيمه نامه به آن اشاره نشده است.) بدین معنی که اگر تعداد ناجیان استخر از حد نصاب فدراسیون کمتر باشد، قاعده نسبی اعمال شده و بخشی از خسارت پرداخت میگردد.

 در صورتيكه ناجيان غريق فاقد كارت معتبر فعاليت از فدارسيون نجات غريق در زمان وقوع حادثه باشند.

خسارت جاني وارد به كليه سهامداران و كاركنان بيمه گذار استثناء است جهت پوشش اين موضوع، بيمه گذار ميتواند بيمه نامه مسئوليت مدني در برابر كاركنان را خریداری نمايد.

 از نظر اين بيمه نامه همسر، اجداد، پدر و مادر،‌ اولاد و اولاد اولاد بيمه گذار و هر يك از سهامداران ثالث محسوب نميگردند .

بيمه گذار موظف است در طول مدت اعتبار بيمه نامه، هر گونه تغيير كمی و كيفی از جمله تغيير تعداد سانسها و تغيير در سيستم تصفيه و … در ارتباط با وضعيت خطر مورد بيمه حاصل شود را ظرف ده روز بصورت كتبي به بيمه گر اطلاع دهد.

 بيمه گذار مكلف است وقوع هر گونه حادثه و همچنين هر نوع ادعا يا مطالبه عليه خود را در اولين مان ممكن و حداكثر ظرف مدت پنج روز (به استثنای تعطيلات رسمی) از تاريخ اطلاع خود كتباً به بيمه گر اعلام نمايد و همچنين مشخصات كلي خسارت را نيز بيان نمايد.

 بيمه گذار موظف است كاركنانی كه متناسب با وظايف محوله داراي تجربه، تخصص و مهارتهاي لازم باشند استفاده نمايد.

 در صورت وقوع حادثه ناشي از خطرات مورد بيمه، ميزان غرامت زيانديدگان بتوافق بيمه گر و زيانديدگان براساس مدارک  خسارت تعيين و اين از احراز مسئوليت بيمه گدار جبران مي گردد و در غيراينصورت خسارت بموجب آراء مراجع قضايي بررسي و حل و فصل خواهد شد.

در صورت وجود بيمه نامه مضاعف نيز تعهد بيمه گر به تناسب مبلغي كه خود بيمه نموده با مجموع مبالغ بيمه شده مي باشد. به این معنی که مدیر استخر نمیتواند از دو شرکت بیمه همزمان دو بیمه نامه برای یک استخر خریداری نموده و در زمان بروز خسارت از هر دو شرکت خسارت دریافت نماید. این مورد به ناجیان نیز انتقال پیدا میکند.

برای تهیه بیمه مسئولیت حرفه‌ای مدیران استخر و منجیان غریق در قبال شناگران پاسارگاد و صدور آن چه کار کنیم ؟

لازم است قبل از هر چیز به نمایندگی منتخب خود مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم پیشنهاد، مدارک لازم را برای صدور بیمه نامه آماده کنید . تصوير آخرين گواهي آمادگي ناجيان را كه ممهور به مهر فدراسيون نجات غريق باشد به عنوان مهمتری سند برای صدور بیمه نامه از بيمه گذار اخذ شده و اسامي مندرج در گواهي هاي فوق الذكر را با اسامي اعلام شده در فرم پرسشنامه مطابقت داده می شود.

در صورت تغییر ناجیان و یا ثابت نبودن همکاری ایشان در استخر، نگران نباشید. بیمه نامه را با تعداد فعلی ناجیان صادر کرده و در صورت تغییر ناجیان، اسامی جدید را به شرکت بیمه اعلام نمایید.

چه مواردي بايد در استخر مورد توجه قرار گيرند

اطمينان از سلامت دستگاه تصفيه

مشاهده دقيق نوع كفپوش محوطه اطراف استخر، دوش ها و رختكن ها .

بديهي است در استخرهايي كه از سراميك عاج دار يا كفپوشهاي پلاستيكي در محوطه اطراف استخر، دوش ها و رختكن استفاده شده است، ريسك جراحت هاي بدني و شكستگي ناشي از زمين خوردن كاهش مي يابد.

بازديد وضفيت ريگ آميزي استخر.

كنترل شفافيت آب.

بازديد از امكانات اضافي و تكميلي نظير سونا، دايو، جكوزي، استخر كودكان، بوفه و سالن بدنسازي و كنترل دقيق آنها از نظر معيارهاي بهداشتي و سلامت ظاهري.

چه مواردی که باعث اضافه نرخ و افزایش حق بیمه مسئولیت حرفه‌ای مدیران استخر و منجیان غریق در قبال شناگران می شوند:

استخر كودكان ( با عمق حداكثر cm 120)

سونا

دايو (در صورتيكه داراي سكوي سه متري و بيشتر باشد (

جكوزی

پروژكتور

در صورتيكه فعاليت هاي آموزشي در استخر انجام مي شود

مواردی که باعث تخفیف در حق بیمه مسئولیت حرفه‌ای مدیران استخر و منجیان غریق در قبال شناگران پاسارگاد می شوند:

اگر مدت بيمه شامل فصل تابستان نشود

سراميك آج دار

وسايل كمكهاي اوليه

كپسول اكسيژن

اگر استخر فقط مورد استفاده شناگران حرفه ای باشد(استخر تمرينی )

استخر روباز

اگر حداكثر عمق استخر كمتر از دو متر باشد



:: برچسب‌ها: بیمه در گرگان , بیمه شخص ثالث در گرگان , بیمه تصادف در گرگان ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی
 

الزامات نماسازی با فایبرسمنت : کلیه مواد بخصوص مصالح ساختمانی که دارای حدالاستیک کمی میباشد درصورت بوجود آمدن تنش داخلی تا حدی مقاومت نموده و از حد ارتجاعی خود که گذشت ، ترک خوردن و باد کردن شروع میشود و فایبر سمنت برد هم از این مقوله جدا نمی باشد . بنابراین کار مطالعاتی و محاسباتی زیادی روی این ماده برای جلوگیری از بوجود آمدن تنش داخلی غیر مجاز در آن انجام شده که شرح مختصر آن در ذیل می آید :

الزامات نماسازی با فایبرسمنت

فایبر سمنت نسبت به بقیه متریال نماسازی ارزانترین و مناسبترین میباشد . درصورتیکه آنرا بشناسیم و دستورات فنی لازم را هنگام نصب بکار ببندیم ، مناسب ترین راه، را به ما نشان می دهد لذا آشنائی با خواص فایبرسمنت لازم می باشد .

فایبر سمنت ماده ای است که قدرت جذب و دفع رطوبت دارد و در ازای هر ۱% جذب رطوبت به مقدار ۰٫۱mm/m تغییر اندازه میدهد و درصورتیکه رطوبت جذب نماید ، افزایش طول پیدا میکند و درصورت دفع رطوبت به همان مقدار کاهش طول پیدا میکند .

درصورتیکه دو انتهای فایبر سمنت به سازه ای ثابت بوسیله پیچ نصب شده باشد معایب زیر حاصل میگردد:

-کاهش طول در اثر از دست دادن رطوبت مانند تابش شدید آفتاب و امثال آن باعث جمع شدگی در فایبرسمنت میگردد و در درون قطعه کشش ایجاد می شود بعلت آنکه پیچ های انتهائی تا لبه ورق فایبر سمنت حداکثر ۲سانتیمتر بیشتر فاصله ندارد در صورت عدم امکان جابجائی باعث ترک خوردن فایبرسمنت از محل پیچ میگردد.

-در اثر  جذب یا دفع رطوبت به میزان ۲٫۵% افزایش یا کاهش طول فایبرسمنت به قطر  ۱۰mm تا ایجاد تنش ۱۴٫۳۵kg/cm2  میرسد نیروی فشاری حاصل از افزایش طول را بدون قوس برداشتن و کمانه کردن تحمل نماید ولی لازم به ذکر است که در همین حال نیز مقدار نیروی ۳۰ * ۱۴٫۳۵ = ۴۳۰kg به هر پیچ وارد می شود که اکثراً پیچ ها تاب نیاورده بریده  یا هرزمیگردند و اتصال  فایبر سمنت توسط پیچ ها به سازه از بین می رود و در صورت دفع رطوبت پیچ های کناری تماماً ترک می خورند  .

در صورتیکه استفاده از سازه M این تنش را حداکثر به ۱٫۵-۱kg/cm می رساند (مقدار رطوبت و تغییر شکل حرارتی تاثیری در مقدار نیرو نخواهد داشت) در این حال فایبر سمنت سالم مانده و به پیچ های اتصال حداکثر ۴۵-۳۰kg نیرو وارد می شود که قابل تحمل می باشد و سازه و نما (فایبرسمنت ) میتواند سالیان سال با کیفیت خوب دوام داشته باشد .

دلایل عدم استفاده از سازه های M و  V

در روش های گذشته شرکتهای وارد کننده فایبر سمنت براساس دستور العمل های سال های دهه ۱۹۸۰ روش کاری اعلام نمودند که شامل نوار مش و رویه مالی مختلف میباشد درست است که جذب آب  و رطوبت را کم می کند و لی به صفر نمی رساند حتی تغییرات انقباض و انبساط سازه های فلزی و فایبر سمنت همیشه وجود دارد.

این عمل فقط باعث پوشاندن ترکهای حاصل از تنش ها آن میگردد ولی در روش پیشنهادی این واحد تحقیقاتی این تنش ها به حداقل رسیده و نه تنها ایجاد ترک نمی شود بلکه قطعه فایبر سمنت و سازه فلزی در کمال نرمش در کنار هم باقی مانده و تنش متقابل بهم وارد نیاورده و مجموعه ای مستحکم و بادوام ایجاد می نمایند این روش حاصل کار تحقیقاتی واحد تحقیق و توسعه این شرکت می باشد که بطور دائم در فکر بهتر و ساده تر نمودن و رفع معایب کار می باشد.

بنظر میرسد یکی از دلایل عدم استفاده از سازه های M و  V  همراه بودن سازه A با آنها می باشد زیرا به علت پهنای زیاد این سازه معمولاً یا به سازه M پیچ می شوند و یا بدون فاصله و تنگاتنگ پیچ ها سازه A روی سازه M قرار می گیرد که در این صورت کیفیت خوب و مناسب سازه M را از بین میبرد و مخصوصاً هنگامی که بعلت رطوبت تنش فشاری بوجود میاید و سازه A مانع از جابجائی شده و تنش های یک سازه ثابت را در فایبرسمنت بوجود میاورد بدین لحاظ پیشنهاد میگردد با حذف سازه A  و نصب لاستیک یا فوم آنتی UV یکطرف چسب دار روی سازه M از خاصیت جابجائی و کاهش تنش های بخوبی استفاده گردد.

همچنین درمورد کاشی کاری و سرامیک نیز میبایست درزهای کاشی ها منطبق بر درز بین دو ورق مجاور باشد که در آن محل نیز توسط همان ماده الاستومر کاشی ، بند کشی گردد.

جلو گیری از ایجاد ترک در گوشه های فایبرسمنت

در مورد کاشی ها با توجه به اینکه افزایش ۵% رطوبت مقدار تغییر شکل حداکثر خواهد بود چسب کاشی مشکل نداشته و این تغییر شکل را تحمل نموده ، حتی مقداری هم خود کاشی ها هنگام دریافت رطوبت با فایبرسمنت همراهی نموده و چسبندگی بخوبی حفظ میگردد ولی در جائیکه فاصله ( joint) بین دو صفحه فایبر سمنت انجام شده مجموعه تغییر شکل   خواهد بود و در اینجا حتماً باید از یک ماده الاستیک برای این فاصله استفاده نمود و کاشی ها هم باید در همین محل تمام شده و با کاشی های مجاور توسط همان ماده الاستیک درز بندی گردد تا ترک و شکستگی ایجاد نگردد .

برای جلو گیری از ایجاد ترک در گوشه های فایبرسمنت با فاصله ۱۰cm از انتهائی ترین پیچ یک عدد پیچ دیگر نصب گردد و الباقی پیچ ها به فاصله ۳۰cm میباشد .

انقباض و انبساط در شرایط مختلف در سمنت برد

انقباض و انبساط در شرایط مختلف در سمنت برد در دو جهت x و صفحه حاصل می شود توسط استفاده از سازه M و V  توانستیم تنش های حاصل از این انبساط و انقباض در یک جهت (X) حذف نمائیم اما تنش ها در جهت عمود به این محور بوجود میاید چون پیچ ها پشت سر هم و به فواصل ۳۰cm می باشد در جهت محور y ها این تنش ها وجود دارد.

چون سازه M در این جهت انعطاف پذیر نمی باشد ولی فاصله پیچ ها مساوی هستند دارای فواصل ۳۰cm می باشند این نیرو ها از دو طرف در جهت عکس وارد شده تنش حاصل در پیچ ها صفر خواهد بود ولی در انتهای سمنت برد چون از جهت مقابل نیروی وارد نمی شود بنابراین در آخرین فاصله پیشنهاد میگردد پیچ ها به فاصله ۱۰ و ۲۰ و الباقی ۳۰سانتیمتر باشد تا بدین ترتیب تنش های حاصل آخرین اتصال را به  تقلیل داده و از ایجاد ترک در گوشه های فایبر سمنت جلو گیری گردد .

همچنین روی سازه های Mاز لاستیک یا فوم یک طرف چسب دار ۳-۴میلیمتر استفاده گردد ، میبایست دو ورق مجاور حداقل ۳-۴میلیمتر از هم فاصله داشته باشند مطابق شکل ذیل .

لذا پیشنها میگردد که حتما در دو طرف (۱۲۲سانتیمتر) فایبر سمنت ، از سازه M استفاده گردد زیرا این سازه با شکل مناسب طراحی شده به منظور استفاده در اتصال فایبرسمنت و امکان جابجائی تنش کمی را فراهم میسازد و دیگر معایب ذیل به وجود نمیاید :

  • ترک در محل پیچ ها در فایبر سمنت ایجاد نمی شود .
  • فایبر سمنت در شرایط بسیار سخت رطوبتی و حرارتی متورم نمی شود .
  • کاشی نصب شده روی فایبر سمنت از آن جدا نمیشود و ترک نمی خورد .
  • پیچ های انتهائی هرز نمی گردد و از جای خود خارج نمی شود .
  • دوام طولانی و زیبائی نما بعلت عدم تنش در فایبر سمنت و سازه آن طولانی می باشد .
  • استحکام فوق العاده در هنگام بروز زلزله یا طوفانهای شدید بعلت عدم وجود تنش های داخلی .
  • حداقل هزینه نصب و حذف کارهای اضافی برای عدم جذب یا دفع رطوبت .


:: برچسب‌ها: تولید فایبرسمنت برد , فایبرسمنت برد ایرانی , معایب فایبرسمنت برد , فایبرسمنت ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

17 صندلی اداری که رکورد فروش در سال 2019 را شکست : اگر ساعات طولانی در خانه و یا اداره کار می کنید ، نشستن طولانی یک اتفاق مکرر و دائمی است. اما به نظر می رسد بسیاری از مردم اهمیت انتخاب یک صندلی را که ارگونومیک بوده و راحتی را فراهم می کند فراموش می کنند. این دو ویژگی ترکیبی باعث می شود یک صندلی بهترین چیز برای نشستن طولانی باشد.

چرا به صندلی نیاز دارید که تمام موارد ارگونومیک را داشته باشد؟

ساده است! به این دلیل که شما نمی خواهید یک کمر آسیب دیده داشته باشید.

هر صندلی دارای برخی خصوصیات خواهد بود. مانند توانایی و قابلیت تنظیم طولانی مدت. با حالت دوم ، می توانید در هر شرایطی از یک صندلی قابل تنظیم استفاده کنید.

در این مطلب 17 مدل از بهترین صندلی اداری ارگونومیک و پر فروش در سال 2019 را برای شما ذکر کرده ام.

سلیقه همه متفاوت است. بنابراین با عملی بودن ، بخش تصمیم گیری را به عهده شما گذاشتیم. ما بهترین صندلی ها را در نقاط مختلف قیمت در پایین ذکر کرده ایم.

 

1. صندلی مدیریتی اسکان مدل M-707

 

صندلی مدیریتی اسکان مدل M-707 با تمام قوا اولین صندلی در لیست ما است. این صندلی شایسته حضور در جایگاه اول است. اعتبار به طراح خود یعنی بیل استومف می رود که این صندلی را در بین مشتریان محبوب کرد.

 

اگر ساختار صندلی را رعایت کنید ، شباهتی با ستون فقرات بدن انسان مشاهده خواهید کرد. این طرح به این صورت است که ستون فقرات را در زمانی که ساعات زیادی را صرف آن می کنید به شکل طبیعی خود نگه دارید.

 

ساختار صندلی جریان خون و اکسیژن را تحریک می کند. بدن و ذهن شما را آرام می کند و به شما کمک می کند تا بیشتر روی کار خود متمرکز شوید. عملکردهای ارگونومیک این صندلی حالت بی نظیری به شما می بخشد. سیستم چرخش فعال آن باعث کاهش تراکم ستون فقرات شده و از ریزش مایعات در دیسک های ستون فقرات جلوگیری می کند و از کمردرد جلوگیری می کند.

 

ویژگی های قابل توجه درباره صندلی مدیریتی اسکان مدل M-707

 

جریان خون و اکسیژن را تحریک می کند.

 

عضلات شما را آرام می کند تا بیشتر روی کار تمرکز کنید.

 

وضعیت کامل را قادر می سازد. سیستم چرخش فعال.

 

پوشاندن چرم و پارچه مانند باعث می شود گردش هوا بیشتر شود و خنک بماند.

 

2. صندلی مدیریتی زیر سری دار اسکان M-603

 

صندلی صندلی مدیریتی زیر سری دار اسکان مورد توجه بسیاری از سازمانهای پزشکی قرار گرفته است. دلیل این امر تخصص آن در مورد چگونگی تعارف حرکات بدن شماست ، و این بدین ترتیب است که در این لیست مقام برتر را بدست آورد.

 

می توانید از نام آن در مورد نحوه عملکرد آن حدس بزنید. با حرکات بدن شما کار می کند. فناوری LiveBack به آن اجازه می دهد تا با حرکات ستون فقرات ، گردن شما سازگار باشد و با آنها حرکت کند تا از هر حرکت شما پشتیبانی کند.

 

این ویژگی منحصر به فرد باعث می شود این صندلی برای سنین و اندازه مناسب باشد. صندلی بازو می تواند تا 360 درجه بچرخد و به شما امکان می دهد بازوهای خود را همانطور که دوست دارید نگه دارید. جدول آن قابل تنظیم است ، بنابراین مهم نیست که میز شما چقدر بالا یا پایین باشد.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

فناوری LiveBack برای هر حرکتی سازگار است.

 

سازگاری به افراد در هر سنی و اندازه امکان استفاده از آن را می دهد.

 

توانایی بازو برای رفتن به 360 درجه.

 

ارتفاع قابل تنظیم

 

 

3. صندلی کارمندی اسکان مدل S-607

 

این صندلی دارای مکانیزم ثبت اختراع کینمات است. قسمت عقب آن با دیگر صندلی ها متفاوت است و آن را به عنوان اولین در نوع خود قرار می دهد.

 

طراحی آن امکان عبور هوا از پشت را فراهم می کند. در نتیجه ، شما احساس گرما ، عرق و ناراحتی نخواهید کرد.

 

طرح بیومورفیک می تواند کمر درد شما را تا حدی درمان کند. این شامل یک بالشتک سر و کمر برای شماست که بتواند سر و بدن را در حالت خوبی حفظ کند.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

طراحی ایده آل

 

ساخت بیومورفیک.

 

یک کوسن سر و پشت کمر سر و بدن را در وضعیت خوبی قرار می دهد.

 

4. صندلی کارمندی اسکان مدل S-602

 

صندلی کارمندی اسکان مدل S-602  با تأکید بر کارکردها به جای فرم ، نام خود را ساخت. یک نگاه تک به صندلی می تواند به شما بگوید که قابلیت تنظیم در این مورد بسیار زیاد است.

 

این صندلی ترکیبی از قابلیت تنظیم علمی برای به دست آوردن راحتی و ایجاد ظاهری تازه است. به عنوان نمونه ، تنظیمات چوب نامتقارن به پشتیبانی اضافی کمر شما کمک می کند.

 

طراحی مناسب برای هر مکان است.این صندلی متناسب با 95٪ کاربران است.

 

مراکز فیزیوتراپی اغلب این صندلی را به بیماران خود مانند مرکز فیزیوتراپی آمریکا توصیه می کنند.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

ساخته شده است برای هر کاربر.

 

قابلیت تنظیم بهینه ، تنظیم کمر نامتقارن.

 

پشتیبانی کمتری را به کمر می دهد.

 

مرکز فیزیوتراپی آمریکا آن را توصیه می کند.

 

5- صندلی پارچه ای و کارشناسی رایانه صنعت مدل دلتا

 

نسبت قیمتش عملکرد ، این صندلی را در رتبه 5 لیست ما قرار می دهد. همانطور که در مورد فناوری LiveBack با صندلی صحبت کردیم ، این صندلی پارچه ای Leap Fabric نیز در آن قرار دارد.

 

این فناوری تضمین می کند که صندلی برای پشتیبانی بیشتر از حرکات شما با شما سازگار باشد. با این کار احتمال فشار بیش از حد به مفاصل شما کاهش می یابد.

 

همه چیز قابل تنظیم از این صندلی است. پشت ، نشستن ، صندلی عقب ، کوسن سر ، هر چیزی که شما نام ببرید!

 

شکل صندلی به گونه ای است که می تواند ران های شما را به خوبی محکم نگه داشته و از طرفین پشتیبانی بیشتری به آن می دهد.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

فناوری LiveBack.

 

قابلیت تنظیم بهینه

 

صندلی به شکل گهواره.

 

6. صندلی کارشناسی رايانه صنعت مدل رویال

 

اگرچه این صندلی یکی از کمترین قیمت های صندلی را دارا است ، اما ما این را بهترین صندلی قیمت مناسب می دانیم.

 

مسلماً اسکلت Y این صندلی یکی از ویژگیهای شناخته شده آن است. قاب همراه با نگه داشتن بدن در حالت خوب ، قاب پشت پارچه را کشیده و به طور مداوم پشتیبانی می کند.

 

به این صندلی همچنین صندلی Life Unframed گفته می شود. این نام از آزادی است که ساختار به شما می دهد.

 

طراحی این صندلی به گونه ای است که می تواند تمام اندازه ها و انواع بدنه را در خود جای دهد و در عین حال هیچ گونه آزادی و راحتی را تخفیف نمی دهد.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

قاب اسکلت.

 

طراحی بدون نقص زندگی.

 

انواع و اقسام اندازه و وزن را در خود جای می دهد.

 

7. صندلی صندلی کارشناسی رايانه صنعت مدل B901

 

این صندلی برای تقلید از سازگاری حرکات LiveBack از تکنیک چوب Kinetic استفاده می کند. نتیجه همان است؛ این عمل از عملکرد مفاصل گردن ، ستون فقرات و فشار شما بیشتر پشتیبانی می کند.

 

یک مورد از این صندلی که برجسته است طراحی لبه صندلی است. به شما امکان می دهد پاهای خود را آزادتر حرکت دهید.

 

اگر شما یک سازگار با محیط زیست هستید ، به روشی درست ، شما می خواهید این یکی را بخواهید. چرم سازگار با محیط زیست است. در کنار آن ، صندلی از پشتی فعال کمری برای گشودن شما از طرفین برخوردار است.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

طراحی لبه صندلی آبشار.

 

محیط دوستانه.

 

 و بله قیمت ، بسیار مقرون به صرفه است

 

8. صندلی کارمندی نیلپر مدل SK740M

 

همراه با برخی از ویژگی های جذاب با رضایت مشتری ، این صندلی را به یکی از مدعیان بهترین صندلی ارزان قیمت تبدیل می کند.

 

طراحی مش تنفس در قسمت پشت باعث می شود تجربه شما با آن خنک تر ، عرق کمتری و راحتی بیشتری به همراه داشته باشد.

 

بهترین ویژگی که مشتریان احساس می کنند و ما نیز با آن موافقیم ، کوسن صندلی کانتور شده آن با طراحی لبه آبشار است. قسمت اضافه شده با آن باعث کاهش فشار روی پاهای شما می شود.

 

مانند همه صندلی های خوب ، دارای پشتی و ستون فقرات بسیار عالی است و به جلوگیری از بروز کمردرد کمک می کند.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

طراحی مش برای عبور آسان هوا.

 

کوسن صندلی محصور ، طراحی لبه آبشار.

 

پشتیبانی شدید از پشت و ستون فقرات.

 

قابلیت تنظیم و فناوری شیب و قیمت پایین باعث می شود چنین سرقت هایی انجام شود.

 

9. صندلی چرمی ارگونومیک

 

صبر کن! ارگونومیک و چرم در یک جمله! یعنی چه؟ این صندلی چرمی ارگونومیک است

 

با داشتن کف پوش کافی در قسمت پشت ، کوسن سر و در قسمت زیر بغل ، در نهایت می توانید در یک صندلی چرمی استراحت کنید. دستبندهای ثابت و کانتور شده در آنجا وجود دارد که راحتی مستمر به شما می دهد.

 

مونتاژ آسان یکی از ویژگی های قابل توجه آن است. پشتیبانی کمر قوی با قابلیت کامل چرخش پشت ، تحرک و راحتی را به شما می دهد.

 

می توانید از روی بالشتک موجود در کوسن حدس بزنید که برای افراد دارای درد گردن شگفتی است.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

مقدار بهینه بازوهای بالشتک و محفظه ای.

 

حمایت کمر قوی.

 

قابلیت چرخش 360 درجه.

 

دشمن گردن درد.

 

10. صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK118

 

صندلی صندلی کارمندی گردان جک دار مدل SK118 محصولی با استقبال خوب در بین مشتریان است. به دلیل این شهرت ، وارد این لیست شد.

 

مش محفظه ای بهترین عملکرد را انجام می دهد. این صندلی به پشت صندلی تنفس می دهد تا تجربه کمتری عرق کند ، راحت تر و خنک تر برای شما داشته باشد.

 

فضای خالی این صندلی باعث شگفتی هایی برای مفصل ران و لگن شما خواهد شد. این طراحی به شما این امکان را می دهد تا درد شما را از نشستن برای مدت طولانی راحت کند.

 

پشتی محکم و فضای خالی آن باعث ایجاد ساختار صوتی می شود که بدن شما را در حالت طبیعی قرار می دهد. کیفیت ساخت بسیار عالی است زیرا می تواند وزن آن تا 225 پوند ، مانند یک شخص شش پا وزن داشته باشد.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

طراحی مش محصور.

 

باسن را در حالت تعادل نگه می دارد.

 

بدن شما را در حالت طبیعی قرار می دهد.

 

بدن شما را در حالت طبیعی قرار می دهد.

 

11. صندلی چرخاننده پشتی ارگونامیک با پایه

 

صندلی ارگونومی Ergohuman توسط Eurotech به دلیل تنظیمات ارگونومیکی در ساختار آن شناخته شده است. این تنظیمات بسیار خوب کار می کنند تا گردن و ستون فقرات در تراز طبیعی آنها قرار بگیرد.

 

تنظیمات ارگونومیک صندلی به شما امکان تنظیم صندلی را مطابق میل و راحتی شما می دهد. قابلیت تنظیم زاویه عقب ، تکنولوژی قفل شیب و تنش شیب موارد مهمی هستند.

 

عقب محکم و پشت سر باعث ایجاد وضعیت خوبی برای بدن می شود تا شما را از هر نوع دردی که در آن وجود دارد در امان نگه دارد. این صندلی مدعی بهترین صندلی با دسته پایه است.

 

صندلی های قابل تنظیم از ارتفاع ، صندلی کنترل پنوماتیک امکان استفاده از این صندلی را به همه افراد در هر اندازه و شکل می دهد. از این رو ، لازم نیست نگران باشید که والدین ، ​​همسرتان را در این صندلی قرار دهید.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

قابلیت تنظیم زاویه عقب ، تکنولوژی قفل شیب و تنش شیب.

 

با عقب محصور همراه است.

 

صندلی های قابل تنظیم از ارتفاع ، صندلی کنترل پنوماتیک.

 

 برای همه سنین و اندازه ها ساخته شده است

 

12. صندلی اجرایی ارگونومیک پروانه بالت

 

ممکن است شما از ویژگی های منحصر به فردی که Balt Butterfly در اختیار شما قرار می دهد دوست دارید. این مدل در فهرست 17 صندلی ارگونومیک برتر ما در رتبه دوازدهم قرار دارد.

 

با پشت مش ، مانند سایر صندلی ها ، بالت تجربه خنک تر و احساس آرامش بیشتری را در حین اتمام حجم کار گسترده روی میز خود به شما تجربه می کند.

 

کاملاً محکم و پشتی کاملاً محکم و کمر محکم ایجاد می کند و باعث ایجاد تراز طبیعی گردن ، ستون فقرات و مفصل ران می شود و شکل طبیعی خود را ایجاد می کند. ممکن است مردم توجه زیادی نکنند ، اما این سیستم محصور برای افرادی که درد کمر و گردن دارند شگفتی می کند.

 

با حرکت محوری می توانید ارتفاع بازوی و زاویه را تنظیم کنید. این صندلی با Ergohuman برای بهترین صندلی با جایزه headrest رقابت می کند.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

مشی برای عبور هوا.

 

پشت پرده

 

حمایت کمر قوی.

 

 ارتفاع و زاویه بازوی قابل تنظیم.

 

 

 

13. صندلی دفتری مدیران

 

تولید کننده این صندلی دفتر، سزاوار ستایش جالب ترین طراحی در میان 17 صندلی این لیست است. می بینید که این طرح صرفاً برای محافظت از گردن و ستون فقرات از آسیب است.

 

طراحی منحصر به فرد و مبتکرانه به شکل کبد در قسمت پشت ، این جایزه را برای بهترین صندلی قیمت مناسب می دهد. کمر شما را نمی شکند بلکه راحتی شما را فراهم می کند.

 

پایه های پشتی دوتایی کاملاً قابل تنظیم هستند که هر کسی می تواند از صندلی به خواست خود استفاده کند. می تواند در صورت ترکیب با صندلی قابل تنظیم در آن ، از هر شکل و اندازه ای استفاده کند.

 

شما می توانید زاویه شیب ، تنش شیب را درست همانطور که می توانید ارتفاع صندلی را تنظیم کنید. برای ایجاد ثبات بیشتر در حین بستن ، صندلی را به شش پا مجهز کردند. سه جفت پا که توسط یک طرح Y متصل شده اند.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

پشتی های دوتایی کاملاً قابل تنظیم.

 

زاویه شیب قابل تنظیم ، تنش شیب.

 

شش پا برای قابل بازیافت بیشتر.

 

طراحی Y پاها را به هم وصل می کند.

 

14. صندلی مش مشبک

 

یکی دیگر از مدعیان بهترین صندلی زیر 100 دلار ، این صندلی مش High Back است. این صندلی ترکیبی زیبا از قیمت ، طراحی و عملکرد است.

 

پشت مش ، مانند سایر صندلی ها ، در حین اتمام حجم کار گسترده روی میز خود ، احساس خنک تر و طراوت تری به شما می دهد. این مش در پشت ، رطوبت و ایجاد گرما را متوقف می کند.

 

آسایش شریک همیشگی شما به عنوان تنظیم پنوماتیک برای ارتفاع خواهد بود. هدست نیز قابل تنظیم است به گونه ای که شما می توانید استراحت کنید و سر خود را در وسط یک جلسه کاری قرار دهید تا دوباره با یک ذهن جوان دوباره به کار خود برگردید.

 

این صندلی اداری ، در محدوده قیمت خود ، دارای بالاترین نسبت به عملکرد است.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

مش برگشت.

 

تنظیم پنوماتیک برای ارتفاع.

 

پیشانی قابل تنظیم.

 

نسبت ارزش به عملکرد بالا.

 

 

 

15. صندلی اداری قابل تنظیم

 

صندلی قابل تنظیم ، به دلیل حرکت و اندازه چرخان 360 درجه ، مدعی بهترین صندلی اداری کوچک است.

 

حرکت چرخشی 360 درجه آن به شما امکان می دهد تا از هر زاویه ای که مایل به حرکت هستید ، بدست آورید. هنگامی که این حرکت ، همراه با پنج چرخ تنظیم قابل تنظیم ، آزادی حرکت و راحتی به آسمان می رسد.همه این موارد باعث می شود تا یک تجربه لذت بخش در خانه خود داشته باشید.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

حرکت چرخشی 360 درجه.

 

پنج چرخ چرخ قابل تنظیم.

 

دستگیره خمیده.

 

پشتی قابل تنظیم و پشتیبانی کمر.

 

16. صندلی دفتر و اداره

 

هنگامی که شروع به جستجوی صندلی دفتر خود با بودجه می کنید ، قربانی کردن راحتی یک ایده بد است. امروزه ، صندلی های بیشتر و بیشتر در محدوده قیمت پایین تر در دسترس مردم قرار می گیرد تا مردم در نظر بگیرند.

 

چرخ های دوگانه برای حرکت صاف هستند. تنظیم ارتفاع صندلی پنوماتیک آن به اندازه کافی سریع است تا در زمان زیادی صرفه جویی کنید.

 

این صندلی اداری میانه یکی از معدود مارک های زیر یک میلیون تومان است که به اندازه کافی برای شخصی که تنها 6 فوت دارد پشتیبانی می کند.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

تنظیم ارتفاع صندلی هیدرولیک.

 

17. صندلی اداری و مدیریتی چرمی

 

پوشش چرمی باعث می شود صندلی هنگام نشستن راحت باشید. این صندلی بدن شما را آرام می کند. این آرامش می تواند باعث فشردگی ستون فقرات شود.

 

مفصل گردنده 360 درجه ، کاستورهای صاف و غیره ، به کاریزمای این صندلی اضافه می کند. چرخ های صاف ، راهی برای حرکت صاف ایجاد می کنند.

 

ویژگی های قابل توجه:

 

صندلی و پشتی خالی نقطه قوت است.

 

مفصل گردنده 360 درجه.

 

کاستورهای چرخ صاف.

 

وزن بیشتری را پشتیبانی می کند.

 

از نظر ساختاری قوی

 

قابل ذکر کلیه صندلی های ذکر شده در بالا نمونه های داخلی صندلی های خارجی و پرفروش در سال 2019 است، که از لحاظ کیفیت چیزی از صندلی های خارجی کم ندارند. شما می توانید نمونه این صندلی ها را از فروشگاه آنلاین مبلمان اداری وی چوب تهیه نمایید.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: صندلی اداری , صندلی اداری پایه ثابت , صندلی اداری دسته دار , صندلی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

آشنایی با سبک دکوراسیون انگلیش هوم : انگلیش هوم یکی از آن سبک‌های دوست داشتنی است که شما را به دنیای آرام و لطیف خود می‌برد. این سبک به تازگی در ایران طرفداران بسیاری یافته است . مصداق این امر را می توانید با سر زدن به فروشگاه های تهیه جهزیه و لوازم خانگی بیابید. اما ویژگی های بارز سبک معماری انگلیش هوم چیست ؟

 

همان طور که از نام این سبک پیداست ، انگلیش هوم برخواسته از کشور انگلستان است . پژوهشگران علت انتخاب این سبک در انگلستان را غلبه بر رطوبت و سرما دانسته اند.

 

عناصر اصلی این سبک پارچه های چیت گلدار، کاغذ دیواری های پر نقش و نگار، و قالی های رنگارنگ، و ترکیبی از اشیاء هنری قدیمی، قیمتی، و بسیار کاربردی است . رنگ غالب مورد استفاده در این سبک، عموما ترکیبی از سفید، شیری، صورتی، گلبهی، آبی آسمانی و کرم می‌باشد. شما می‌توانید بسته به علاقه خود، دو یا سه رنگ را برای دکوراسیون داخلی به کار بگیرید.

چگونه سبک انگلیش هوم را در فضای خانه اجرا کنیم ؟

در این سبک استفاده از اجناس گلدار و رنگ های شاد حرف اول را می زند .

  • قدم اول را با انتخاب پرده گلدار و در رنگ های شاد بر می داریم . ست کردن کوسن مبلمان با پرده نکته ی دیگری است که نباید از آن غافل بمانیم.
  • قدم بعدی میز ناهارخوری است . در این مورد خرید میز ناهارخوری سفید با رومیزی گلدار و رنگی ، همچنین استفاده از روکش صندلی های گل دار می تواند شما را در دکور کردن خانه به سبک انگلیش هوم کمک کند.
  • مورد بعدی خرید قالیچه های رنگ شاد و گلدار است . این مورد را دست کم نگیرید ، این مورد خود به تنهایی زیبایی خاصی برای منزل شما به ارمغان می آورد.
  • قدم اصلی در این سبک خرید مبلمان مطابق با این سبک است . مسلما مبلمان تمام گل دار زیاد خوشایند نیست . بنابراین سعی کنید با انتخاب مبلمان رنگ شاد ، یکی از مبل ها و یا کوسن ها را گل دار انتخاب کنید تا سبک انگلیش هوم خود را در مبلمان نیز نشان دهد . البته خرید یک شزلون گلدار نیز می تواند کمک شایانی به شما کند.

اجرا کردن سبک انگلیش هوم در اتاق خواب

طبیعتا اگر به سراغ اتاق خواب بروید و فکر اجرای زمینه انگلیش هوم با طرح گلدار را داشته باشید، باید اول و قبل از هرچیز به سراغ تخت­خواب رفت. روتختی و نحوه انتخاب آن نیمی از بار دکوراسیون اتاق خواب را به دوش می­ کشد. روتختی­ های گلدار، گزینه­ های محبوب و شناخته ­شده ­ای هستند که می­ توانید به سادگی یکی از آن­ها را برای خود تهیه کنید. این که روتختی و کوسن ­ها را با پرده ست می­ کنید یا خیر هم به نظر خودتان بستگی دارد، اما مسلما تاثیر خوبی خواهد داشت.

چگونگی اجرای سبک انگلیش هوم در آشپزخانه

اجرای زمینه گلدار در محیط آشپزخانه خیلی ساده است. کافی است وقتی به خرید ظروف و لوازم می ­روید، روی آن هایی دست بگذارید که نقش گل دارند. شما می ­توانید با یک ست زیبا و کامل از ظروف گلدار، این زمینه را به بهترین شکل اجرا کنید. دستمال­ های آشپزخانه، سفره­ ها و سایر لوازمی که می ­توانند در شکل­ گیری بهتر این زمینه به شما کمک کنند را نیز در نظر داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

ویژگی های بارز سبک انگلیش هوم در چند جمله :

استفاده از رنگ­ های ملایم با ترکیب ­بندی چندگانه بر همخوانی افزون­تر زمینه با تجهیزات
استفاده از نقش گل بر زمینه ­ی تمامی وسایل داخلی از جمله: پرده ­ها، رو مبلی­ ها و حتی تزئینات چینی
همخوانی کلیه روکش­ ها و منسوجات در غالب یک فضا با زمینه یکسان در پالت رنگی متفاوت
استفاده از مبلمان­ های طرح شزلون در کنار شومینه، پنجره یا گوشه­ ی فضا
بهره­ گیری از قالیچه­ های طرح ابریشمی گلدار با زمینه ی روشن در پوشش کف
بهره­ گیری از کاغذ دیواری در پوشش سطح، با تراز رنگی متناسب با مبلمان و تزئینات داخلی و ترکیب سطوح رنگ شده و کاغذ دیواری در فضاهای دسترسی و غیر ملزوم

 

طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی در اسپرلوس دکور

 

طراحی ، اجرا و ساخت کتابخانه ، تی وی ست ، میز ناهارخوری ، میز جلو مبلی ، کافی تیبل و ... ، در اسپرلوس دکور.
همچنین می توانید مدل های مورد نظر خود را در فروشگاه های ما سفارش دهید، و با توجه به نیاز شما در ابعاد و اندازه و جنس های مختلف ساخته میشود
یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :

 

۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

 

 

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. برای سفارش و ساخت محصولاتی که در سایت می بینید، با ما تماس بگیرید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: خرید تلویزیون , خرید میز , خرید کتابخانه , ساخت تی وی ست ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

ویژگی های کاغذ پوستی مناسب طراحی :کاغذ پوستی به نام های کاغذ شیشه ای مات یا کاغذ شیشه نمای مات هم شناخته می شود.کاغذ پوستی برای طراحی اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی این کاغذ قابلیت  عبور نور از آن است به طوری که می توان تصویر زیر آن را تا اندازه خوبی به راحتی دید. این نوع کاغذ در انگلیسی Parchment Paper نام دارد.

کاغذ پوستی چیست؟

کاغذ پوستی یک کاغذ نازک از جنس سلولوز است که از عبور برگه کاغذ نازک شده از یک محیط اسید سولفوریک یا کلرید روی ساخته می شود. کاغذ پوستی دارای دو نوع براق و مات می باشد که در طراحی سیاه قلم از نوع مات آن استفاده می کنند.

ویژگی های کاغذ پوستی مناسب طراحی

رنگ سفید و شفاف

رنگ کاغذ پوستی باید سفید باشد و در همه جای کاغذ به صورت یکنواخت دیده شود.

عدم وجود شکستگی

یک کاغذ پوستی مناسب برای طراحی نباید دارای شکستگی در سطح خود باشد. این نشانه یک نشانه کاغذ پوستی سالم است

ضخامت کاغذ پوستی

کاغذ پوستی باید نسبتا نازک باشد به شکلی که تصویر و خطوط نازک و درشت به راحتی از پشت آن دیده شود و قابل رویت باشد.انواع نامرغوب کاغذ پوستی ضخامت زیاد و نا یکنواختی دارند.ضخامت زیاد کاغذ باعث می شود طرح سیاه قلم را به طور صحیح با کلیه جزئیات ترسیم و منتقل نکنیم.

زبری سطح کاغذ

سطح کاغذ پوستی طراحی  باید به اندازه کافی زبر باشد تا مداد به خوبی روی سطح آن بماند و تاثیر خود را بگذارد. همچنین این مساله کمک می کند تا هنگام استفاده از پاک کن، اثر خط و ترسیم با مداد سیاه روی سطح کاغذ نماند.کاغذ پوستی باید حتما از نوع مات باشد.

معیار های کاغذ پوستی برای طراحی سیاه قلم

کاغذ مناسب طراحی معیارهایی دارد که اگر رعایت نشود کار طراحی سیاه قلم به شکل مناسب پیش نمی رود. دو اندازه معمول کاغذ پوستی که استفاده بیشتری در سیاه قلم دارند کاغذهای ۱۰۰×۷۰ و ۵۰×۷۰ هستند.

سفارش طراحی چهره

سرکار خانم آزاده حاجی علی اکبری در زمینه طراحی با سیاه قلم فعالیت می کنند و علاقه مندان می توانند برای ثبت سفارش خود در ابعاد استاندارد و اطلاع دقیق از هزینه های آن از طریق تلگرام با ایشان ارتباط داشته باشند.

           شماره تلگرام:۰۹۱۱۷۹۴۸۱۷۷



:: برچسب‌ها: طراحی سیاه قلم دخترانه , طراحی سیاه قلم خاص , طراحی چهره سیاه قلم , سیاه قلم با کنته ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

آشنایی با شیمی دوازدهم تجربی کتابی که پیش روی شماست، سومین کتاب شیمی در دوره دوم متوسطه است که با تلاش و کوشش مشتاقانه و دلسوزانه جمعی از استادان، کارشناسان و دبیران، تدوین و تألیف شده است. رسالت اصلی محتوا در این کتاب تربیت افرادی است که با کسب سواد علمی شیمی مبتنی بر اصول نقشه جامع علمی کشور، بتوانند زندگی خود را در همه سطح‌ها بهبود بخشند. بر همین اساس، رویکرد سازمان‌دهی محتوا در این درس، زمینه محور، ارتباط با زندگی و توسعه پایدار و رویکرد آموزشی محتوا، یادگیری فعال و کشف مفهوم است.

شیمی از کاربردیترین علوم تجربی می‌باشد؛ که به طور مستقیم در زندگی روزمره با آن مواجه هستیم. به‌طوری‌که به جرئت می‌توان گفت کسی نیست که در منزل و یا محیط کار با محصولات و کاربردهای شیمی در ارتباط نباشد. از آب و غذایی که در منزل و یا بیرون می‌خوریم تا تمیز کردن و ضدعفونی کردن منزل و محیط کار و بسیاری از تفریحات، همگی محتاج علم شیمی است.  

 

نام کتاب: شیمی (۳) پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه

 

پدیدآورنده: سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

 

مدیریت برنامه‌ریزی درسی و تألیف: دفتر تألیف کتاب‌های درسی عمومی و متوسطه نظری

 

مدیریت آماده‌سازی هنری: اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی

 

ناشر: شرکت چاپ و نشر کتاب‌های درسی ایران

 

سرفصل‌های شیمی دوازدهم تجربی (( شیمی 3 )) در این کتاب به شرح زیر می‌باشد:

 

  • فصل اول: مولکول‌ها در خدمت تندرستی
  • فصل دوم: آسایش و رفاه در سایه شیمی
  • فصل سوم: شیمی جلوه‌ای از هنر، زیبایی و ماندگاری 
  • فصل چهارم: شیمی، راهی به سوی آینده روشن‌تر

 

به دنبال کتب شیمی ۱ و ۲، در آخرین کتاب شیمی دوره دوم متوسطه، فصل‌های «مولکول‌ها در خدمت تندرستی»، «آسایش و رفاه در سایه شیمی»، «شیمی جلوه‌ای از هنر، زیبایی و ماندگاری» و «شیمی راهی به سوی آینده روشن‌تر» تألیف شده است. از آنجا که انتظار می‌رود دانش آموزان پس از یادگیری مفاهیم شیمی، بتوانند آموخته‌های خود را برای حل مسائل زندگی به‌ویژه در موقعیت‌های جدید به کار گیرند، در فصل پایانی این کتاب نمونه‌هایی از مسائل پیش روی جوامع همراه با راه‌حل، نگارش شده است. نگارشی که در آن رویکرد زیست فناورانه موردتوجه قرار گرفته است.

 

چگونه شیمی کنکور را صد در صد صد بزنیم؟

 

شیمی از دروس مهم در رشته تجربی است . با مروری بر سوالات آزمون های سراسری سال های گذشته خواهید دیدی که نمونه سوالات مطرح شده از شیمی دوازدهم تجربی بسیار زیاد هستند. بنابراین در مطالعه در این درس اصلا کوتاهی نکنید

 

اگر در خواندن شیمی و نحوه تست زدن آن مشکل دارید حتما دی وی دی های شیمی را از سایت اصلی ونوس دانلود کنید.

 

تجربه نشان داده است کسانی که از دی وی دی شیمی ونوس به عنوان تست و یادگیری استفاده کرده اند نتایج بهتری را در کنکور کسب نموده اند.

 

اساتید که در زمینه تهیه این دی وی دی ها موسسه کنکور ونوس را همراهی نموده اند جزء اساتید برتر کشور محسوب می شوند ، شما می تواند رزومه استاد رادمان مهر را در قسمت اساتید ونوس مطالعه نمایید

 



:: برچسب‌ها: ترسیم فنی کنکور , خواص مواد کنکورعربی عمومی , جمع بندی ادبیات ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

بررسی نقش زعفران در تأمین نیازهای غذایی و انرژی : با توجه به سابقه کشت و تولید زعفران در ایران، مصرف آن در کشور از ظرفیت بالایی برخوردار است. ضمن اینکه ارز آوری و قرار گرفتن آن در سبد صادرات کالاهای غیر نفتی کشور اهمیت مضاعفی یافته است. در این راستا و به منظور تنظیم بازار داخلی در کنار بازار خارجی زعفران، روند مصرف، مصرف سرانه، پراکندگی جغرافیایی آن، موارد مصرف، عوامل موثر بر مصرف، جایگاه زعفران در سبد مصرفی خانوارهای شهری و روستایی در سال های اخیر با هدف شناخت رفتارهای مصرفی جمعیت کشور و به منظور پیش بینی مصرف در سال های آتی به همراه بررسی نقش زعفران در تأمین نیازهای غذایی و انرژی دریافتی از آن، مورد بررسی قرار گرفته است.

بررسی نقش زعفران در تأمین نیازهای غذایی و انرژی

با توجه به اینکه جهت گیری اصلی دولت در تولید زعفران، صادرات و کسب در آمد ارزی برای کشور می باشد. لذا طبیعی است که سالانه هر اندازه که امکان داشته باشد زعفران تولیدی کشور با توجه به مقتضیات لازم در بازارهای جهانی عرضه شود و باقی مانده در بازارهای داخلی به مصرف برسد.

ضمن اینکه ضایعات این محصول در مراحل برداشت و فراوری و عرضه در حد صفر می باشد و کاربردهای صنعتی آن با توجه به ارزش اقتصادی بالای آن بسیار محدود است. لذا می توان مصرف داخلی را معادل تولید مازاد بر صادرات در نظر گرفت. براین اساس و با توجه به آمارهای منتشر شده در خصوص تولید و صادرات زعفران در داخل کشور محاسبه و ارائه شده است.

 

از آنجایی که در ۱۰ سال گذشته تولید زعفران در کشور همواره سیر صعودی داشته ولی در برخی سال ها صادرات و عرضه آن در بازار های جهانی به دلیل اختلالات قیمتی و غیره دچار کاهش شده ویا صادرات در صورت افزایش هماهنگ و متناسب با تولید، افزایش نیافته است به همین دلیل روند مصرف زعفران در داخل کشور از اختلال برخوردار بوده .

در سالهای ۱۳۷۷ و ۱۳۷۸ نسبت مازاد تولید معادل ۵۴ و ۵۳ درصد و میزان مصرف بیش از صادرات بوده است. ولی در سال هایی که صادرات زعفران از رونق خوبی برخوردار بوده مازاد تولید نیز وجود نداشته، در نتیجه نسبت مصرف به تولید در حداقل میزان خود قرار داشته است. به طوری که این نسبت در سال های ۱۳۷۹، ۱۳۷۶ و ۱۳۸۰ به ترتیب ۱۵، ۱۷ و ۲۰ درصد بوده است. بنابراین به طور کل میزان مصرف زعفران در داخل کشور با وجود سابقه دیرینه و خاستگاه اولیه آن در کشور و آشنایی مردم با ویژگی های آن کاملا به صادرات داخل محدود خواهد بود و برعکس.

 پیش بینی مصرف زعفران

با توجه به اطلاعات موجود، قیمت زعفران در داخل کشور همواره روند صعودی داشته است و این در حالی است که تولید آن در کشور به طور مستمر رشد کرده و طبعيتة عرضه با محدودیت تولید مواجه نبوده است. ولی صادرات زعفران به لحاظ اهمیت طرف دیگر، روند مصرف در دوره بررسی و نسبت آن به تولید حداقل ۱۵ درصد معادل ۱۹ تن در سال ۱۳۷۹ و حداکثر ۵۴ درصد معادل ۷۱ تن در سال ۱۳۷۷ بوده است و حتی در سال ۱۳۷۸ میزان تولید مازاد بر صادرات و مصرف آن در داخل کشور معادل ۹۱ تن بوده است.

 

این نوسان در میزان مصرف به فاصله یک سال که در مقاطع مختلف دوره مورد بررسی مکرر اتفاق افتاده، نشان می دهد که در کنار آشنایی مردم با کاربردهای مصرفی زعفران به رغم روند افزایشی قیمت آن در سال های گذشته، ظرفيت لازم برای جذب و مصرف زعفران مازاد در داخل کشور، وجود دارد. همچنین با توجه به میزان وروند مصرف سرانه زعفران در ایران در مقایسه با استانداردهای مصرفی توصیه شده، به عنوان یک کشور زعفران خیز که در سرفصل بعدی به آن پرداخته شده است پیش بینی می شود در آینده مصرف در بازار داخلی در صورت وجود منابع عرضه، قابل افزایش باشد.

به علاوه اینکه بازار داخلی با این ویژگی ها یک نوع تکیه گاه واهرم اطمینان بخش برای بخش تولید بحساب می آید و در کل به عنوان نقطه قوت برای تولید و صادرات زعفران قلمداد می شود. البته این قاعده همواره صادق است و تمام کشورهایی که در تولید یک محصول اعم از کشاورزی و غیر کشاورزی از پشتیبانی مصرف داخلی برخوردار بوده اند در بازار صادراتی آن محصول نیز از امکان موفقیت بیشتری برخوردار بوده اند.

 بررسی عوامل موثر بر مصرف زعفران

به طور کلی عوامل موثر بر مصرف زعفران در ایران را می توان به شرح ذیل طبقه بندی و به ترتیب اولویت ارائه نمود.

الف. خاستگاه اولیه زعفران

از آنجایی که براساس شواهد و مستندات تاریخی خاستگاه اولیه این گیاه به صورت خودرو و سپس به صورت کشت و پرورش اطراف رشته کوههای زاگرس و بخشی از سرزمین ایران بوده است. به همین علت ایرانیان به تناسب و دارویی و صنعتی آن آشنا بوده اند. همین آشنایی، در طول تاریخ نه تنها سبب تولید و مصرف آن توسط ایشان گردیده بلکه از طریق آنها، سایر ملل واقوام با تولید و مصرف آن آشنا شده و بدین ترتیب فرهنگ زعفران در سطح دنیا گسترش پیدا کرده

ب. صادرات زعفران

این محصول به دلیل محدودیت در تولید و عرضه آن در دنیا وهمچنین کاربرد خوراکی، دارویی و صنعتی ویژه ای که دارد از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار می باشد و کشور ایران به عنوان یک کشور در حال توسعه به درآمدهای ارزی حاصله از چنین محصولاتی توجه و اهمیت ویژه ای قائل است . به همین علت در سال های اخیر اولویت در کشت و تولید زعفران در ایران به عنوان یک تولید کننده انحصاری در جهان، حضور در بازارهای جهانی بوده است . در این صورت طبعینة عرضه زعفران در بازار داخلی در اولویت بعدی قرار می گیرد. بنابراین یکی از عواملی که در مصرف زعفران در داخل کشور تعیین کننده می باشد رونق صادرات می باشد.

 

ج. قیمت زعفران

یکی دیگر از عواملی که در مصرف زعفران در کشور می تواند موثر باشد قیمت آن برای مصرف کننده می باشد. ولی از آنجایی که در بخش مصرف سرانه نیز ارائه شد میزان مصرف سرانه آن به قدری پایین است که با توجه به میزان آشنایی مردم با کاربردهای آن و اهمیتی که به لحاظ مصرف دارد تأثیر این عامل بسیار کم است.

خرید زعفران اصل و با کیفیت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای تهیه محصولات ارگانیک و طبیعی از جمله زعفران با مشکل مواجه شده باشید و در اغلب موارد از خریدی که انجام داده اید راضی نبوده اید. چیزی که باید بدانید این است که یک برند معتبر با نام بابا گندم که دارای نماد دو ستاره تجارت الکترونیکی در ایران است در زمینه فروش محصولات ارگانیک در حال فعالیت است و شما می توانید با اطمینان کامل محصولات ارگانیک خود را از آن خریداری نمایید.

اگر می خواهید زعفران اصل را خریداری نمایید این اطمینان را به شما می دهیم که جایی غیر از بابا گندم پیدا نخواهید کرد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی محصولات ما اصل و طبیعی می باشد. خرید عمده زعفران شامل خرید زعفران در مقادیر کیلویی می شود. جهت خرید کلی یا جزئی انواع زعفران با کیفیت خراسان میتوانید با ما در تماس باشید .

قیمت زعفران چگونه تعیین می شود؟

یکی از اولین سوالات در مورد قیمت زعفران این است که قیمت انواع زعفران چگونه تعیین می شود. منظور از انواع زعفران، مدل های مختلف زعفران در بازار است. این مدل ها شامل زعفران سرگل، زعفران دسته ، ریشه زعفران، پیاز زعفران و گل زعفران است.

یکی از واحدهای اصلیِ وزن زعفران، مثقال است. هر مثقال وزنی معادل 4.6 گرم دارد. معمولا در بازار زعفران می پرسند که قیمت زعفران مثقالی چند است؟ اگر شنیده باشید، می گویند که زعفران طلای سرخ است. ویژگی طلا هم این است که به دلیل ارزش بالایش، قیمت متغیری دارد. قیمت زعفران هم به همین شکل است.

قیمت زعفران یک مثقال به موارد مختلفی بستگی دارد، از جمله: کیفیت زعفران، نوع زعفران، بسته بندی زعفران، شهر محل خرید زعفران و ... . قیمت خرید زعفران به صورت فله و یکجا با قیمت خرید زعفران یک مثقالی متفاوت است.شما عزیزان می توانید برای تهیه زعفران با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی بابا گندم سری بزنید . قیمت عمده زعفران از قیمت فروش جزئی زعفران پایین تر است.



:: برچسب‌ها: خرید زیتون متوسط , سرکه بالزامیک , زعفران جهان , عسل مریم نخودی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

تشک راچطور انتخاب کنیم: تشک مناسب راچگونه انتخاب کنیم؟ آیا می دانید تشک راچطور انتخاب کنیم؟و یا چه نکاتی را در خرید تشک باید رعایت نماییم بهترین تشک برای خوابیدن، تشکی است که از سطح تخت بالاتر بیاید و کم ارتفاع نباشد در ادامه برای انتخاب تشک مناسب با ما همراه باشید.

 

تشک راچطور انتخاب کنیم؟

 

تشک های ایرانی بسته به اینکه چه ویژگی هایی دارند با قیمتی حدود ۲۰۰ تا ۳ میلیون تومان و نمونه های وارداتی با قیمتی حدود ۹۹۰ هزار تا ۱۸ میلیون تومان و حتی در برخی از موراد گران تر در بازار وجوددارند.

 

این تشک ها در انواع گوناگون فنری، اسفنجی، طبی، طبی فنری، فنری منفصل  در بازار موجودند که باید هر فردی با توجه به ویژگی های بدنی خود از بین نمونه های گوناگون یکی را انتخاب نماید. انتخاب درست در اینجا ملاک است تا خرید تشک به بهترین نحو انجام شود.در ادامه به برخی از ویژگی های تشک می پردازیم.

 

تشک های فنری منفصل

 

تشک های POCKET SPRING به دلیل بهره گیری از فناوری استفاده از فنرهای منفصل (پاکتی) به جای فنرهای متصل، طوری طراحی شده اند که هر فنر به میزان فشار وارد شده از طرف قسمت های مختلف بدن شخص واکنش نشان داده و تغییر حالت می دهد لذا این تشک ها بر اساس اندام و وزن هر فرد قالب و فرم مخصوص به فرد را گرفته و از این رو تشک های بسیار نرم و راحتی می باشند.

 

ویژگی های تشک های فنری منفصل:

 

یکی  از ویژگی های این تشک ها در مقایسه با تشک های فنری این است که ارتعاش ناشی از غلت زدن فرد به تمام تشک منتقل نمی شود.

 

این مزیت به خصوص در تشک های دو نفره باعث آرامش و خواب راحت فرد دیگر خواهد بود. با تشک های نرم و راحت سورناصنعت، شما خوابی بسیار راحت، شیرین و رویایی را تجربه خواهید نمود.

 

تشک های فنری

 

تشک فنری از قدیمی‌ترین و رایج ترین تشک‌‌های مورد استفاده بوده است ،در سراسر جهان، تشک های فنری به عنوان یک پدیده در دنیای محصولات خواب به شمار می آیند.

 

این تشک ها به لحاظ راحتی یکی از پرطرفدارترین انواع تشک در دنیا می باشند.تشک های فنری محصولاتی هستند که شما با آرام گرفتن بر آنها بعد از یک روز پرکار، خوابی شیرین را تجربه نموده و روز بعد را با انرژی تمام آغاز می نمایید.

 

نحوه ساخت و بافت اسکلت فنری تشک های  به گونه ای است که وزن بدن فرد را در کلیه سطوح تشک تقسیم می نماید. از این رو استفاده از تشک های فنری برای افراد سنگین وزن مناسب تر است.

 

تشک های اسفنجی

 

اگرچه در تمامی تشک ها از اسفنج به عنوان یکی از لایه های اصلی استفاده می شود و از این باب می توان به همه تشک ها صفت اسفنجی را نیز اطلاق نمود، اما مشخصه تشک های اسفنجی استفاده از اسفنج در انواع و وزن مخصوص های مختلف به عنوان اصلی ترین بخش تشک است.

 

از آنجایی که این تشک ها فاقد هرگونه فنر است، از این رو غلت زدن و هرگونه حرکتی روی این تشک به هیچ نحو موجب تکان خوردن و ارتعاش در سایر نقاط تشک نمی شود و این ویژگی به ویژه در تخت های دو نفره موجب می شود تا آرامش فرد در هنگام غلت زدن فرد دیگر برهم نخورد.

 

 

 

تشک طبی

 

برای خرید تشک طبی به ما اطمینان نموده و محصول را با کیفیت از ما دریافت نمایید. قیمت تشک طبی  در بازار متفاوت است فروشندگان با توجه به نوع الیاف و کاربرد و برند تشک قیمت خاص خود را دارند ،

 

تشک های خوشخواب طبی از اسفنج یا فنرهای بسیار فشرده تشکیل شده اند. این تشک ها سطحی نسبتا سفت و کم انعطاف داشته و برای افرادی که دچار گودی کمر، برخی مشکلات در ناحیه ستون مهره ها و کمر هستند بسیار مناسب هستند.

 

ویژگی تشک های طبی را بدانیم

 

با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب می تواند در کنار کیفیت به راحتی یک سطح بلند و درجه نرمی و سفتی بسیار مطلوبی را ایجاد نماید تا مورد استفاده بسیاری از سلیقه ها باشد.

 

تشک ها در فصول سرد سال خاصیت گرمایی و در فصول گرم خنک کننده هستند.رویه زمستانی تشک های فصلی معمولا از ۶۰ درصد پشم، ۲۰ درصد کتان و ۲۰ درصد پلی استر و رویه تابستانی آن از ۶۰ درصد کتان، ۲۰ درصد پلی استر و ۲۰ درصد پشم تشکیل شده است که هر ۶ ماه یکبار، با تغییر فصل تعویض می شوند.

 

تشک های آبی و بادی

 

این تشک ها خاصیت طبی دارند و از قیمت بالایی نیز برخوردارند. تشک های آبی که با اتصال به برق گرم و سرد می شوند، تشکی دوفصل به حساب می آیند که با قیمت بالایی که دارد متقاضی کمی دارد.

 

ویا تشک های آبی بادی که بیشتر برای مکان های تفریحی مانند باغ ویلا وغیره استفاده می شوند.

 

سایر نمونه های تشک

 

تشک های بیمارستانی، کودک، میهمان، هتلی  از انواع دیگر تشک می باشند که هر کدام بسته به کاربردی که دارند نوع و قیمت خاصی دارند.

 

به عنوان مثال تشک های بیمارستانی که از اسفنج فشرده صنعتی و لایه شمعی (P.V.C) ضدباکتری تهیه شده اند، برای هماهنگی و سازگاری با ستون فقرات و انحنای پشت بیمار، هنگام استراحت در مدل های گوناگونی تولید می شود.تشک های کودک و میهمان هم نمونه های کاور دار قابل شست وشو هستند.

 

نوع تشک را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید

 

نوع تشک را با توجه به وضعیت جسمانی خود مشخص کنید:قبل از هر کاری باید با توجه به وضعیت جسمانی خود یک تشک مناسب انتخاب نمایید.

 

ممکن است شما دارای گودی کمر بوده یا دارای مشکلاتی در ناحیه کمر، گردن یا… باشید. در این صورت به شما توصیه می شود از بین طبی های بازار یک نمونه را انتخاب کنید.اما اگر مشکل خاصی ندارید می توانید با توجه به خواست و سلیقه خود یک نمونه را  انتخاب نمایید.

 

 

 

به استانداردها توجه کنید:

 

_یک تشک استاندارد بایدمهراستاندارد ایران را داشته باشدودارای فنرهای قوی باشد. نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، نوع دوخت و شرایط آماده سازی و بسته بندی تشک نشانه مرغوبیت کالا است.

 

_در انتخاب نوع تشک های وارداتی نیز دقت کنید تا امکان ارایه خدمات پس از فروش را داشته باشند.

 

_برای خرید این تشک ها لازم است به موجود بودن نمایندگی آنها در ایران توجه کنید. از شرکت های معتبر تولیدکننده خرید کنید؛ چراکه تنها گارانتی تعمیرات و تعویض این شرکت ها قابل اعتماد هستند. اگر پارچه استفاده شده در تشک دارای درصد مناسبی از الیاف طبیعی نباشد ممکن است باعث بروز بیماری های آلرژیک و ناراحتی های پوستی شود. ضدآب بودن، ضدحریق بودن، ضد نفوذ حشرات بودن پارچه های تشک از موارد مهم و ضروری است.

 

ویژگی های یک تشک خوب را بدانید:

 

بهترین تشک برای خوابیدن، تشکی است که از سطح تخت بالاتر بیاید و کم ارتفاع نباشد. در تشک های معمولی بحث ارتفاع مهم نیست و اصلا ارتفاع تعریف شده ای برای آنها وجود ندارد، درحالی که انواع مدل های طبی و خوشخواب موجود در بازار، دارای ارتفاع متنوع هستند.

 

محتویات تشک ها و نوع مواد تشکیل دهنده آنها در انواع مختلف این محصول متفاوت است و در نمایندگی برندهای ایرانی می توانید ماکت مواد تشکیل دهنده هر تشک را از نزدیک ببینید.

 

نمد، فنر، موکت،ریباند و فوم ازجمله مواد تشکیل دهنده تشک های خوشخواب هستند، در حالی که تشک های معمولی فقط از فنر تشکیل شده اند یا ابر و مواد پرکننده نظیر پر و پشم در آنها وجود دارد.

 

مهم ترین نکته در انتخاب تشک تختخواب، بررسی تاثیر آن بر سلامت جسمانی است.برای این کار انواع تشک های طبی موجود در بازار که سطحی سفت و انعطاف ناپذیر دارند، برای سلامت بدن و به خصوص جلوگیری از گودی کمر و فاصله بین مهره های آن بسیار مفید هستند.

 

راهنمایی‌هایی برای خرید تشک نوزاد و کودک

 

  • ابعاد تشک باید طوری باشد که به خوبی در تخت یا گهوارهٔ کودک شما جا بگیرد.
  • لبه‌های تشک نباید بیش از ۴ سانتی‌متر از چارچوب تخت فاصله داشته باشد.
  • فاصله بیش از ۲ انگشت بین تشک و کنار تخت ممکن است باعث گیر کردن دست و پای نوزاد در آن شود.
  • به جنس پوشش تشک و هم چنین موادی که با آن تشک پرشده است نیز باید توجه نمود.
  • جنس رویه و پوشش تشک می‌تواند تعیین‌کنندهٔ میزان راحتی و احساس لطافت تشک باشد.
  • بهترین نوع تشک کودک، تشکی است که دارای پوشش‌های فیبردار باشد یا تشک‌ها آنهایی است که با فوم، پنبه یا پشم باکیفیت و تراکم بالا پر شده باشند.
  • الیاف و موادی که با آنها تشک پر شده است در میزان راحتی خواب تأثیر زیادی دارد.
  • تشکی که قرار است کودک شما روی آن بخوابد بهتر است نو باشد.
  • ترجیحاً از خرید تشک‌های دست دوم یا خیلی قدیمی خودداری شود.
  • تشک باید دارای ضمانت‌نامهٔ پس از فروش باشد.
  • به اندازه و داشتن فضای کافی تشک برای غلتیدن کودک در ماه‌های بعدی نیز دقت کنید.
  • به جنس و نوع اسفنج به کار رفته در تشک توجه کنید.
  • به ارتفاع تشک نگاه کنید که بهتر است کوتاه باشد.

 

 

 

خریدتشک به همراه باتخت

 

بهتر است تشک خود را به همراه پایه تخت مخصوص خودش خریداری نماید. پایه هر تشک در ویژگی اجرایی آن تشک تاثیرگذار است و چنانچه تشک جدید را بر پایه قدیمی و کهنه قرار دهیم آن تشک نمی تواند آن طور که باید عمل کند.

 

طول تخت شما باید ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر بلندتر از قد شما باشد. در این صورت تخت فردی که دارای قد ۱/۸۰ متر است باید بلندتر از حد استاندارد یک تخت معمولی باشد. برای اینکه نرمی یا سفتی تشک را آزمایش کنید، به پشت روی تشک بخوابید و یک دست خود را به صورت صاف به داخل گودی کمر خود قرار دهید. اگر دست شما به راحتی به سمت داخل گودی کمرتان فرو رفت، آن تشک خیلی محکم و سفت است اما اگر نمی توانستید به هیچ وجه دستتان را به داخل گودی کمرتان سر دهید، آن تشک خیلی نرم است.

 

سایز درست

 

در حال حاضر تشک ها در سایزهای تک نفره،دو نفره ۱۶۰ و ۱۸۰ سانتی متری و تشک کودک با سایز مشخص در بازار موجودند. سعی کنید حتما سایزی را انتخاب کنید که اولا متناسب با تخت شما باشد و در ضمن برای شما مشکلی ایجاد نکند. اگر شما فردی درشت اندام هستید هرگز به سراغ نمونه هایی با سایز ۱۶۰ نروید.

 

تشک خاص

 

یادتان باشد تنها افرادی که دچار مشکلات خاص هستند تشک خاص می خواهند.تشک بچه ها، سالمندان و خانم های باردار با تشک سایر افراد متفاوت نیست. زیرا در مورد راحتی، نرمی و سفتی تشک ها باید خود فردی که می خواهد روی تشک بخوابد، تصمیم بگیرد و بچه ها، سالمندان و خانم های باردار هم جزو استثناها محسوب نمی شوند.

 

راحتی تشک مهم تر از سبک و سنگینی است:

 

معمولا وزن تشک ها با توجه به جنس و تعداد لایه هایشان متفاوت است اما از آنجا که قرار نیست تشک روی تختمان را روزی یک بار بلند یا جابه جا کنیم، وزن و سبکی و سنگینی آن اهمیت چندانی ندارد. یعنی وزن کم یا زیاد تشک ملاکی برای توصیه به خریدن یا نخریدن آن نیست. البته حتما باید تشک های سنگین و دونفره را با کمک ۲ یا حتی ۳ نفر دیگر از جا بلند و آن را تا قرار دادن روی تخت حمل کرد تا فشار کمتری به کمر هر یک از شما وارد شود.

 

سعی کنید هنگام خرید تشک و کاور محافظ را نیز خریداری کنید:

 

برخی از تشک ها دارای کاورهای محافظ برای جلوگیری از کثیف شدن تشک هستند. برخی نیز فاقد این کاور هستند که توصیه می شود در صورت عدم تجهیز تشک به این کاورها آن را خریداری نکنید.

 

خرید تشک خوشخواب برای جهیزیه:

 

معمولا تهیه جهیزیه از جمله کارهایی است که زمان بر و و هزینه بردار می باشد نوعروسان عزیز نیز بهترین نوع و با کیقیت ترین کار را می خواهند در شروع زندگی استفاده نمایند،انتخاب تشک برای جهیزیه مستلزم ترافیک و هزینه باربری  و درگیری های ذهنی می باشد .حال اگر برخی از کار ها را به افراد متخصص آن بسپارید از بار مسئولیت خود کم نموده و در نوع انجام کار به صرفه ترین و بهترین را تهیه نموده اید.

 

مجموعه ما فروش مستقیم تشک را بدون واسطه در اختیارتان قرار می دهد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوع و کاربرد انواع تشک با ما در ارتباط باشید.

 

تشک با گارانتی شرکتی خریداری کنید:

 

از خرید تشک بدون گارانتی به شدت پرهیز کنید. زیرا ممکن است تشکی که خریداری می کنید فاقد استانداردهای لازم باشد و شما را دچار دردسر کند. پس قبل از خرید تحقیق کرده و از نمایندگی های فروش تشک را خریداری کنید.

 



:: برچسب‌ها: ترازو دیجیتال , ابسرد کن , سایبان , فرگازی سطل زباله ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

نمای خاکستری با فایبر سمنت رنگی : رنگ های نمای خنثی و خنک از جمله نما های محبوب است که هم برای طراحان و هم برای صاحبان خانه در دسترس است. یک رنگ خنثی خانه طیف گسترده ای از سبک های معماری را تکمیل می کند ، و تقریباً جذابیت جهانی دارد ، در حالی که رنگ های خنک تر مانند خاکستری باعث افزایش شخصیت خاصی می شوند.

برای کسانی که به دنبال خاکستری تیره تر برای نمای خانه خود هستند چیزی که هنوز بتواند نظرشان را اقناع کند وجود ندارد. به تازگی کمپانی رادیس فایبر سمنت خاکستری تیره را به خط تولید خود اضافه کرده است که با استقبال معماران و سازندگان روبرو شده است .این رنگ یک جانبه خاکستری عمیق و غنی ، می تواند هر خانه را به یک مکان جذاب تبدیل کند.اما چرا فایبر سمنت خاکستری مورد استقبال قرار گرفته است ؟ با ما همراه باشید تا دلیل محبوبیت فایبر سمنت رنگی را بررسی کنیم:

فایبر سمنت خاکستری مناسب سبک های کلاسیک

خاکستری رنگی خنثی است. این بدان معنی است که تقریباً جذابیت جهانی دارد ، همچنین توانایی کار با تقریباً هر سبک معماری را داردفایبر سمنت خاکستری  با ترکیب یک ساده و سفید ، می تواند یک ظاهر آرام و لطیف برای یک ملک ایجاد کند. با این وجود ، با استفاده از رنگ های تر و تمیز و خاکستری عمیق تر ، نما می تواند ظاهر پویاتر و قدیمی تری از جهان به خود بگیرد.

این تطبیق پذیری فایبر سمنت است که به رنگ اجازه می دهد تا در بسیاری از تنظیمات مختلف از برتری برخوردار باشد. این مورد برای صاحبان خانه که می خواهند چیزی با تطبیق پذیری و عمق بیشتری نسبت به کرم یا بژ داشته باشند جذاب است ، اما نمی خواهند به یک رنگ متعهد باشند.

 

فایبر سمنت رنگی تطبیق پذیری در سبک

 

فایبر سمنت خاکستری فقط با سایه های مختلف تر و تمیز جفت نمی شود. همچنین می توان آن را با رنگ های خاکستری دیگر جفت کرد تا جلوه ای با تناژ مختلف در قسمت بیرونی خانه ایجاد کند. انجام این کار به شما امکان می دهد توجه معماری خانه را جلب کنید ، بدون اینکه رنگ دیگری را در ترکیب ایجاد کنید. این می تواند به خصوص هنگام مخلوط کردن سایدینگ در همان زمان جذاب باشد. معرفی یک رنگ متفاوت در این مورد می تواند فضای خانه را بیش از حد شلوغ جلوه دهد ، در حالی که به سادگی با تغییر سایه های خاکستری می توانید این نکته را به راحتی دریافت کنید.

 

استفاده از سایه ای روشن تر از خاکستری بر روی نما ، به جای سفید روشن ، می تواند باعث ایجاد عمق در قسمت بیرونی شود. این بخشی از جذابیت رنگ خاکستری برای سایدینگ است. تن های زیادی برای انتخاب وجود دارد و همه آنها به زیبایی ترکیب می شوند. شما می توانید با تغییر تن های رنگی مختلف بر روی نمای بیرونی آن ، ظاهری لطیف یا چشمگیر برای خانه خود ایجاد کنید.

 



:: برچسب‌ها: فایبرسمنت , فایبرسمنت رنگی , فایبرسمنت طرح چوب , ضخامت فایبرسمنت ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

ترومبوز ورید عمقی بیماری که طی آن یک لخته خون که در یک وریدا اشکال دیود، و ممکن است باعث انسداد نسبی یا کامل جریان خون شود یا رها شده و به برای به حداقل رساندن خطر آمبولی ریه، آزمون های خونی برای پایش غلظت ضد انعقاد، اجباری است. ضد انعقادهای خوراکی ممکن است به مدت ۶ ماه یا بیشتر لازم باشند. فعالیت در زمان ابتلا به این بیماری استراحت در بستر تا رفع تمام علایم التهاب. در هنگام استراحت، حرکت دادن عضلات پا، خم کردن مچ پا و تکان دادن انگشتان پا را تبدیل به عادت خود کنید.

از جوراب های کشی مناسب یا بانداژهای کشی استفاده کنید ولی از بند جوراب یا جوراب کشباف بلند استفاده نکنید.

در هنگام نشستن به مدت طولانی پاها را بالاتر از باسن قرار دهید. پاها را از بستر بلند کنید. رژیم غذایی رژیم غذایی خاصی ندارد. در چه شرایطی باید به پزشک مراجعه نمود؟

در چه شرایطی باید به پزشک مراجعه نمود؟ اگر شما یا یکی از اعضای خانواده تان علایم ترومبوز ورید عمقی را داشته باشید.

اگر موارد زیر در طول درمان رخ دهند: – خونریزی غیرمنتظره از هر مکان – درد قفسه سینه – سرفه خونی – تنگی نفس – تداوم یا افزایش تورم و درد على رغم درمان

اگر دچار علایم جدید و غیر قابل توجیه شده اید. داروهای مورد استفاده در درمان ممکن است عوارض جانبی تولید کنند.

اصول کلی

آزمون های تشخیصی می توانند شامل ونوگرافی (رادیوگرافی وریدها)، سونوگرافی و پلتیسموگرافی (میزان خونی را که از اندام عبور می کند، اندازه می گیرد) باشند.

اگر لخته ها کوچک، محدود به ساق بوده و بیمار توانایی حرکت داشته باشد، درمانی لازم نیست. لخته ها غالبا خود به خود رها می شوند.

برای اکثر بیماران بستری شدن به خاطر تزریق ضد انعقادها و مشاهده عوارض لازم است.

در بیماران خاص، اقدام جراحی برای کار گذاشتن یک دستگاه غربال («چتر») در ورید اجوف تحتانی (ورید اصلی که به ریه ها وارد می شود) برای به دام انداختن لخته ها قبل از رسیدن به ریه ها

داروها ضد انعقاد داخل وریدی برای پیشگیری از گسترش لخته ها ممکن است داروهای حل کننده لخته تجویز شوند که به طور فعال، لخته ها را حل می کنند.

رو دایرة المعارف دانستنیهای پزشکی ریه برود. این حالت متفاوت از لخته های موجود در وریدهای سطحی است که در آن به ندرت لوزه ها رها می شوند. معمولا ساق یا پایین شکم را درگیر می کند ولی گاهی سایر وریدهای بدن را مبتلا می کند. در افراد بالای ۶۰ سال شایع تر است.

علایم شایع گالی بدون علامت

تورم و درد در ناحیه ای که توسط ورید تخلیه می شود (معمولا مچ پا، ساق یا ران). تورم در انتر است توانی هر چیزی در زیر لخته را شامل می شود و به انگشتان پا گسترش می یابد.

تور اربیت به لمس و قرمزی نواحی آسیب دیده ناراحتی یا درد در راه رفتن. ناراحتی با استراحت بهبود نمی یابد. درد هنگام بلند کردن اندام تحتانی و خم کردن پا (گاهی اوقات) تب (گاهی اوقات) افزایش ضربان قلب (گاهی اوقات) علل

تجمع خون در ورید که مکانیسم های لخته کننده خون را بر می انگیزد. تجمع ممکن است پس از استراحت طولانی در بستر به دنبال جراحی یا در اثر بیماری ناتوان کننده مثل حمله قلبی، سکته مغزی یا شکستگی استخوان رخ دهد.

عوامل تشدید کننده بیماری افراد بالای ۶۰ سال

استفاده از استروژن موجود در قرص های ضد بارداری خوراکی یا برای جایگزینی پس از با آسکی. این امر به وينه در صورت استفاده از استروژن همراه با سیگار کشیدن خطرناک

جراحی المانجه

بارداری

السرطان اختلالاتی چون نارسایی قلبی، سکته مغزی و پلی سیتمی (افزایش غلظت خون)

 

مرکز تخصصی درمان بیماریهای نشیمنگاهی

 

ما توانسته ایم با بهره گیری از بهترین و برترین دستگاه های روز دنیا در محیطی کاملا بهداشتی توسط کادری مجرب و حرفه ای و همچنین پزشک متخصص اقدام به درمان بیماری های نشیمنگاهی از جمله درمان بواسیر ، درمان شقاق ( درمان فیشر ) ، درمان کیست مویی ، درمان فیستول ، درمان توده های ناحیه تناسلی ، درمان زگیل تناسلی به طور تخصصی و بدون درد و بیهوشی نموده و رضایت بیماران عزیز را جلب نمائیم و در سریع ترین زمان ممکن آن ها بهبود دهیم

 



:: برچسب‌ها: درمان بواسیر , بیماری مقعدی , درمان واریس , زگیل تناسلی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

25 طراحی سایت لوکس با ایده های جدید : به این 25 طراحی وب سایت لوکس نگاهی بیندازید و یاد بگیرید که چگونه خودتان طرح بندی و گرافیکی زیبا ایجاد کنید. این طراحی وب سایت های لوکس متعلق به انواع مختلف محصولات لوکس ، از ساعت های گران قیمت ، پوشاک ، هتل ها و موارد دیگر.

همه این وب سایت ها مشترک هستند. آنها دارای چیدمان های تمیز ، پالت های رنگی زیبا و تایپوگرافی زیبا هستند. تصاویر نیز بسیار با کیفیت هستند و به نظر حرفه ای می رسند.

آنها را تجزیه و تحلیل کنید ، ببینید آنها چه مشترکاتی دارند و از الهامات لازم برای پروژه های طراحی وب سایت لوکس آینده خود بهره مند شوید!

 

طراحی سایت ساعتهای امگا

وب سایت ساعتهای Omega شما را با یک نمایش پرده ای تمام صفحه بزرگ استقبال می کند. اگر همچنان در این صفحه وب حرکت می کنید ، یک طراحی مدرن و مینیمالیستی پر از عکس ها و فیلم های کوچک بزرگ مشاهده خواهید کرد.

طراحی وب سایت 8050 A1A Vero

این وب سایت بر ارائه مجموعه ای مجلل از 18 اقامتگاه اقیانوس در ساحل ورو تمرکز دارد. وب سایت بسیار درجه یک به نظر می رسد و به عنوان اولین چیزی که بازدید کننده می بیند ، دارای یک عکس تمام صفحه است. این یک طرح طراحی وب بسیار زیبا و حرفه ای است که از تایپوگرافی و جزییات آبی روشن و بزرگ و برخی تصاویر افقی بسیار زیبا استفاده می کند.

طراحی سایت محرمانه کارولینا هرا

وب سایت کارولینای هرا طرحی مدرن و مینیمالیستی دارد که از تصاویر کوچک برای محصولات خود استفاده می کند. همچنین دارای یک نوار لغزنده ساده و تمام عیار در صفحه اصلی است.

طراحی سایت Château d'Yque

Château d’Yquem مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات شماست  و مطمئناً این وب سایت آن را اثبات می کند. این وب سایت بسیار زیبا است و محتوا را به روشی چشم نواز و حرفه ای ارائه می دهد.

طراحی وب سایت های لوکس و هتل های کانسیلر

بیشتر مردم شروع به تماشای فیلم و به اشتراک گذاری gif می کنند. مردم از همیشه جذابتر از همیشه حرکت می کنند و زمان آن فرا رسیده است که طراحان شروع کنند که حرکت را در آثار خود بگنجانند. این وب سایت نمونه ای عالی از این روند است! هتل ها و استراحتگاه های Constance مکانهای بسیار زیبایی را از سراسر جهان ارائه می دهد می توانید از این وب سایت شگفت انگیز الهام بگیرید.

طراحی سایت Giampiero Bodino

طراحان در حال شروع به نشانه هایی از دنیای هنرهای زیبا برای خلق آثار زرق و برق دار هستند که به نظر می رسد درست از موزه لوور بیرون آمده اند. قلم موهای نمایشی و آهنگسازی که تقلید از نقاشی ها سنگ بنای این روند است. هنگامی که به طرز ماهرانه اجرا شود ، این روند می تواند یک شاهکار مدرن باشد. در این وب سایت ، تعدادی از بهترین جواهرات جهان را مشاهده می کنید که همگی به شکلی زیبا ارائه شده اند. این وب سایت با یک تصویر بزرگ دست ساز از عناصر باروک و مجسمه های ایتالیایی و به دنبال آن طراحی مینیمالیستی ، شما را جذب می کند. روش ارائه مطالب وب سایت شبیه به طرح وبلاگ است و هر مجموعه یک فیلم مربوط به خود را دارد.

 

طراحی وب سایت های لوکس Aristo - Sloane Square

به بهترین آپارتمان های لندن نگاهی بیندازید. نه میدان اسلون 48 خانه بسیاری از بهترین خانه های مد جهان است. این وب سایت از تصاویر کوچک تصاویر بزرگ استفاده می کند. هر تصویر متن خود را دنبال می کند.

طراحی سایت هودینکی HODINKEE - اخبار ساعت

در این وب سایت ، شما می توانید بهترین ساعتهای ساخته را خریداری کنید و اطلاعاتی راجع به ساعتها بدانید.

طراحی سایت هتل گراند یک ویلا فلترینلی

اگر می خواهید در یک وب سایت کار کنید که بر ارائه مکان رویایی تمرکز دارد ، این مثال می تواند منبع الهام بخش باشد. این وب سایت از تصاویر و فیلم های تمام صفحه برای جلب توجه بازدید کنندگان استفاده می کند و ظاهری زیبا دارد.

طراحی وب سایت گیت کینگ

وب سایت Kings Gate مدرن به نظر می رسد و 100 آپارتمان اعم از استودیوها تا پنت هاوس های چهار خوابه را ارائه می دهد. این محتوا را به زیبایی ، از طریق تصاویر بزرگ و تایپوگرافی برهنه استفاده می کند.

وب سایت  لوکس Vogue

Vogue یکی دیگر از نمونه های جالب طراحی وب سایت لوکس است. وب سایت از یک قالب شبکه ساده استفاده می کند ، که کار طراح را نشان می دهد. سادگی طرح اجازه می دهد تا تصاویر تأثیر بیشتری داشته باشند. این یکی از بهترین مجلات مد در خارج از کشور است و وب سایت Vogue بسیار عالی به نظر می رسد. اطلاعاتی راجع به آخرین روندها کسب کنید و این سایت را ببینید.

طراحی سایت فابرکاستل

فابر-کاستل بر ارائه ابزارهای نوشتن و لوازم جانبی تمرکز دارد و وب سایت این شرکت به طور قطع نمونه ای است که ارزش آن را در پروژه های آینده دارد. از یک طراحی مینیمالیستی با پس زمینه خاکستری روشن استفاده می کند تا تصاویر رنگارنگ از هم جدا شوند.

وب سایت درجه یک جورج جنسن

می توان چیزهای زیادی را برای یک طراح گفت که می تواند به سادگی با استفاده از یک طرح رنگی تک رنگ ، یک طراحی زیبا ایجاد کند. کار ساده ای نیست زیرا رنگ یکی از مهمترین جنبه های طراحی است. اما یک طرح رنگی تک رنگ با کمی خلاقیت می تواند به راحتی درام و علاقه ایجاد کند. اگر می خواهید نمونه های ظریف تری از وب سایت های مجلل ، به وب سایت جورج جنسن مراجعه کنید. این شرکت جواهرات لوکس ، لوازم جانبی و موارد دیگر تولید می کند.

 

وب سایت هتل های Baccarat

تایپوگرافی می تواند طرحی را ایجاد یا شکسته کند.. تایپوگرافی دیگر به معنای زیبا کردن کلمات نیست. این در مورد بیان است. به عنوان مثال به وب سایت Baccarat Residences نگاهی بیندازید. این شرکت دارای 60 اقامتگاه تماشایی است که می توانید آن را اجاره یا بخرید و همچنین یک وب سایت واقعاً زیبا با انتخاب تایپوگرافی عالی.

طراحی وب سایت دوچرخه سواری جهانی رافا

حتما از طراحی این وب سایت بهره ببرید .مجموعه جدید رافا را بررسی کنید یا نگاهی دقیق تر به وب سایت این شرکت بیندازید. در این وب سایت ، می توانید جدیدترین لوازم جانبی دوچرخه سواری خریداری کرده یا از طرح وب سایت این وب سایت الهام بگیرید.

وب سایت مدرن DuJour

این نمونه دیگری از چگونگی تایپوگرافی امسال در طراحی است. DuJour دقیقا همان جایی است که لوکس در آن زندگی می کند و می توانید از لحظه ورود به این وب سایت متوجه شوید. طرح طراحی وب سایت روی یک پس زمینه سفید با تصاویر و جزئیات حساس متمرکز است. مطالب با ظرافت به بازدید کنندگان ارائه می شود.

وب سایت های لوکس افتخارات

سایت افتخارات یک وب سایت لوکس دیگر است که بازدید کنندگان را با یک عکس بزرگ تمام صفحه استقبال می کند. این رستوران متعلق به سرآشپز معروف مشهور مارتین ویشارت است و مطمئناً هنگام پیمایش از طریق این سایت گرسنه خواهید شد.

سایت ورتو

در مثال بالا ، طراح عمدا از یک فونت بزرگ ، اما نسبتاً ساده استفاده می کند. بلافاصله جلب توجه می کند. در وب سایت Vertu ، می توانید برخی از بهترین تلفن های همراه لوکس را که توسط صنعتگران انگلیسی با استفاده از مواد گران قیمت و فناوری برش دستی ساخته شده اند ، بررسی کنید.

طراحی وب سایت مد Kors

از این وب سایت شگفت انگیز و برخی از لوکس ترین موارد مد در جهان دیدن کنید. Destination Kors یک وب سایت واقعا زیبا و زیبا است که در ارائه بهترین محصولات آنها تمرکز دارد.

وب سایت های لوکس میلیاردر

و اگر مشتاق زندگی خوب هستید ، چگونه از این وب سایت مطلع شوید. آخرین مقالات مربوط به هنر ، انسان دوستانه ، مسافرت و موارد دیگر را در این وب سایت بیابید و بخوانید.

 

وب سایت تعطیلات لوکس Carrier

طراحی این وب سایت قطعاً لوکس و چشم نواز است. اگر قصد دارید تعطیلات لوکس بعدی خود را انتخاب کنید ، ممکن است بخواهید Carrier را چک کنید.

وب سایت مونوکل

طرح های رنگی جسورانه مدتی است که محبوب هستند ، و به دلایل خوبی - رنگ های روشن و پر جنب و جوش برای توجه بیننده التماس می کنند. یک طرح رنگی چشم نواز واقعاً می تواند یک ظاهر طراحی را ایجاد کند. این طراحی وب سایت از رنگها به طرز استادانه ای استفاده می کند. در Monocle می توانید مقاله هایی درباره کتاب ، لباس ، راهنماهای مسافرتی و موارد دیگر بخوانید. این وب سایت داستان ها و مقالات برتر را ارائه می دهد.

سایت Minuty - Minuty S.A

این طراحی بسیار ساده است ، اما آنچه که آن را بسیار ویژه می کند استفاده از فضای خط و منفی برای تقلید از عمق است. خطوط پس زمینه با سایر عناصر طراحی به زیبایی در هم تنیده می شوند. در این وب سایت مجلل ، ممکن است مکان تعطیلات بعدی خود را پیدا کنید. Château Minuty قطعاً مکانی لوکس است و وب سایت مطمئناً آن را اثبات می کند.

طراحی وب سایت Cheval Blanc Randheli

از یک نمایش پرده ای بزرگ تمام صفحه و موسیقی پس زمینه ای آرام استفاده می کند و اگر به دنبال ایده های تعطیلات بیشتری هستید ، به این وب سایت نگاهی بیندازید

وب سایت مجله Vanity Fair France

Vanity Fair نمونه دیگری از یک وب سایت لوکس است. اگر می توانید در وب سایت یک مجله کار کنید ، می تواند یک منبع الهام بخش باشد.



:: برچسب‌ها: تبلیغات در گوگل , ساخت اپلیکیشن , طراحی وب سایت , سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

فایبرسمنت مدرن ترین متریال برای نمای ساختمان : ساختمانی که در تصویر مشاهده می کنید از سه بخش اساسی تشکیل شده است، یک ساختمان چند منظوره منفعل ، با سایبان و پارکینگ زیرزمینی. یکی از مولفه های اساسی این ساختمان مربع بودن و طراحی نمای بیرونی آن با فایبرسمنت خاکستری در اندازه های مختلف و پنجره های چوبی براق می باشد .

فایبرسمنت مدرن ترین متریال برای نمای ساختمان

استحکام و مقاومت در برابر رطوبت چیزی است که فایبر سمنت را به یک انتخاب عالی برای مناطق مستعد گردباد و طوفان تبدیل کرده است. باد و گازهای زیاد می توانند نمای وینیل یا آلومینیوم را به طور کامل از بین ببرند در حالی که فایبر سمنت با دوام تر است. این نه تنها برای مالکان خانه عالی است بلکه برای پیمانکارانی که نیازی به استفاده از وقت و منابع ارزشمند در ساخت تعمیر فایبر سمنت برای مشتریان خود ندارند نیز مناسب است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این ساختمان در میدان مرکزی شهر قرار دارد و به گونه ای طراحی شده است که دوچرخه سواران و اتومبیل ها به راحتی می توانند از زیر آن عبور کنند.

فایبرسمنت برد کنامیت، ضد آب، سبک و ارزان

صفحات سیمانی سمنت برد «فایبر سمنت برد»، یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ساختمان ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند .

واحد تحقيق و توسعه شركت رزين چوب راش به عنوان یک واحد نمونه در تولید فایبر سمنت از برترین های این رده می باشد . این شرکت موفق به توليد محصول جديدي به نام کنامیت ( فايبر سمنت برد ) گرديده است . هدف از توليد صنعتی پانل سيمان اليافی ( فایبر سمنت برد ) در جهت صنعتی سازی ساختمان و دورشدن از ساخت و ساز سنتی می باشد كه باعث حذف كارهای اضافی شده و موجب سبک سازی ساختمان می گردد.



:: برچسب‌ها: فایبرسمنت , انواع فایبرسمنت , فایبرسمنت برد ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی
 

طرز تهیه شوید پلو با ماهی مجلسی و خوشمزه : سبزی پلو با ماهی یکی از انواع پلو های خوشمزه و محبوب ایرانی است که اغلب آن را به عنوان شام شب عید می‌ شناسیم. سبزی پلو را با گوشت، مرغ و ماهی سرو می‌ کنند که در حال حاضر در بیشتر مجالس عروسی و میهمانی های خانوادگی این غذا سرو می شود. پس چه بهتر است با برنج ایرانی و ماهی درست شود.

طرز تهیه شوید پلو با ماهی مجلسی و خوشمزه

برنج ايراني در واقع يکي از محصولاتي است که طرفداران زيادي دارد و در سفره هاي ايراني با عطر و طعم خاصي که پس از پخت به ارمغان مي آورد به عنوان يکي از غذا هاي اصلي نقشي مهم ايفا مي کند. از اين رو خرید برنج ايراني از نوع با کيفيت و خوش پخت آن مي تواند تاثير زيادي در تهيه يک غذاي خوب داشته باشد.

 

ويژگي هاي يک برنج مرغوب

ويژگي هاي مهمي از قبيل عطر و طعم برنج، دانه بلند بودن آن و ظاهر مناسب برنج همين طور پخت مطلوب مي تواند به عنوان مشخصه هاي بارز در شناخت کيفيت برنج تلقي شود.

برنج‌ هاي ايراني با برند هاي متفاوتي به بازار عرضه مي ‌شوند. برنج هاشمي، صدري، علي‌ کاظمي، ندا، خزر، طارم، شيرودي و… بخشي ‌از معروف ‌ترين برنج‌ هاي ايراني هستند.

برنج‌ ها به ‌واسطه نوع بذرشان به دو دسته پر محصول و کم ‌محصول تقسيم‌ بندي مي ‌شوند که برای نمونه برنج طارم هاشمي و صدري به ‌خاطر محصول خوبي که مي ‌دهند در دسته برنج‌ هاي پر محصول قرار گرفته‌اند.

مواد لازم برای تهیه سبزی پلو مجلسی

سبزی پلویی 1/3 مقدار برنج
برنج برای هر نفر 1 پیمانه
روغن به میزان لازم
نمک به میزان لازم
زعفران به میزان لازم

مواد لازم برای تهیه ماهی قزل آلا سرخ شده

ماهی قزل آلا متوسط 2 عدد
پیاز 2 عدد
آبلیمو نصف فنجان
نمک، فلفل، پودر سیر به میزان لازم
زعفران دم‌ کرده به میزان لازم

 

طرز تهیه سبزی پلو مجلسی

  1. برای تهیه سبزی پلو مجلسی برنج را از 2-3 ساعت قبل پاک کرده، بشویید همراه با کمی نمک خیس کنید. اگر بتوانید برای طبخ سبزی پلو مجلسی از برنج شمال استفاده کنید، عطر بی‌ نظیر این غذا را هرگز فراموش نخواهید کرد.
  2. موقع شروع پخت غذا، یک قابلمه مناسب برداشته و در آن آب بریزید و روی حرارت بگذارید تا آب به جوش بیاید.
  3. وقتی آب به جوش آمد، برنج خیس داده را داخل آب بریزید و مقداری نمک به آن اضافه کنید.
  4. برای خوش‌ عطر و خوش‌ طعم‌ تر شدن سبزی پلو، وقتی برنج در حال جوشیدن است مقدار کمی زعفران دم‌ کرده به آب برنج اضافه کنید.
  5. بعد از چند دقیقه (بسته به نوع برنج) یکی از دانه‌ های برنج را بردارید و با ناخن نصف کنید، اگر به اندازه یک نقطه سفید وسط برنج، خام بود، وقت آبکش کردن برنج است.
  6. حالا برنج را آبکش کنید و ته قابلمه، در صورت تمایل ته ‌دیگ مورد نظر خود را انداخته و یا فقط روغن بریزید و برنج و سبزی پلویی را که از قبل ساطوری و آماده ‌کردید، به طور لایه‌ لایه کف قابلمه بریزید. 
  7. درب قابلمه را ببندید و حرارت زیر قابلمه را ابتدا زیاد کنید تا برنج بخار بگیرد.
  8. بعد از اینکه صدای جلز و ولز از قابلمه شنیدید، به اندازه یک استکان آب ولرم و یک قاشق روغن دور تا دور برنج داخل قابلمه بریزید و حرارت را کم کنید.
  9. روی قابلمه دم ‌کنی قرار دهید و در آن را ببندید و حدود 30 دقیقه صبر کنید تا برنج با حرارت بسیار ملایم دم بکشد. 

در فاصله ‌ای که برنج در حال دم‌ کشیدن است، نوبت طبخ ماهی است. شما برای تهیه سبزی پلو ماهی از هر ماهی که دوست داشته باشید می‌ توانید استفاده کنید اما توصیه می ‌شود ماهی انتخاب کنید که تا حد امکان تیغ نداشته باشد و خوردن آن همراه با برنج برای همه به خصوص کودکان راحت باشد. 

طرز تهیه ماهی قزل آلا سرخ شده

اکثر افراد برای کنار سبزی پلو مجلسی از ماهی سالمون، قزل آلا، ماهی سفید، ماهی شیر، ماهی تیلا پیا و … استفاده می‌ کنند. در اینجا انتخاب ما، ماهی قزل آلاست که طعم بسیار خوبی دارد و در صورتی که به درستی طبخ شود، به هیچ وجه بوی ضخم ماهی را احساس نخواهید کرد.

  1. برای تهیه ماهی قزل آلا سرخ‌ شده، ابتدا ماهی ‌ها را خوب پاک کرده و تمیز کنید و استخوان ‌ها و تیغ‌ های آن را تا حد امکان جدا کنید.
  2. 2 عدد پیاز را رنده کرده و یا خیلی ریز خرد کنید.
  3. نمک، پودر سیر، فلفل، آبلیمو و زعفران دم ‌کرده را به پیازها اضافه کنید.
  4. این مواد را داخل یک ظرف گود و پهن ریخته و ماهی‌ ها را حدود 1 ساعت داخل این ترکیب قرار دهید به طوری که تمام سطح ماهی به این مواد آغشته شود. 
  5. بعد از حدود 1 ساعت، ماهی را از داخل مواد درآورده و سعی کنید تمام پیازهای چسبیده به ماهی ‌ها را جدا کنید تا موقع سرخ ‌کردن نسوزند.
  6. حالا داخل یک تابه بزرگ، به مقدار لازم روغن بریزید و وقتی روغن حسابی داغ شد، ماهی ‌ها را داخل روغن سرخ کنید. 

 

حالا که ماهی ‌ها سرخ شده و سبزی پلو هم آماده شده، وقت آن است که غذا را سرو کنید. بهتر است یک دیس بزرگ و زیبا انتخاب کرده و سبزی پلو را داخل آن بکشید و چند قاشق از پلو را با زعفران دم ‌کرده مخلوط کنید و روی پلو بریزید. ماهی ‌های سرخ‌ شده را نیز روی برنج و یا کنار برنج قرار دهید و غذا را با برش ‌های لیمو ترش و چند برگ جعفری تزیین کنید.



:: برچسب‌ها: خرید برنج , خرید برنج عمده , برنج ندا , برنج فجر ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

اسیدوز چیست؟ زمانی که کلیه ها و ریه های شما در کنترل اسیدیته بدن موفق عمل نکنند، مایعات بدن شما حاوی اسید زیادی می شود، که به این حالت، اسیدوز می گویند. بدن، در بسیاری از فرآیندهای خود ، اسید تولید می کنند. ریه ها و کلیه های شما معمولاً می توانند عدم تعادل pH جزئی را جبران کنند ، اما در صورتی که میزان اسیدوز بالا باشد، منجر به تجمع بیش از حد اسید در بدن شما می شود که در نتیجه بدن توانایی ایجاد تعادل pH را نخواهد داشت.

میزان اسیدیته خون شما با تعیین pH آن اندازه گیری می شود. PH پایین تر به این معنی است که خون شما اسیدی تر است ، در حالی که pH بالاتر به معنای قلیایی تر بودن خون شما است. pH خون شما باید در حدود 7.36 باشد.

طبق گفته انجمن آمریکایی شیمی بالینی (AACC) ، اسیدوز با pH برابر یا پایین تر از 7.35 روی می دهد.. آلکالوز (قلیایی شدن) با سطح pH برابر یا بالاتر 7.45 مشخص می شود. اگرچه به نظر ناچیز است، اما این اختلافات عددی می تواند جدی باشد. اسیدوز می تواند منجر به بروز بسیاری از مشکلات سلامتی شود و حتی می تواند تهدید کنند زندگی باشد.

علل اسیدوز

دو نوع اسیدوز وجود دارد که هر کدام دلایل مختلفی دارند. بسته به علت اصلی اسیدوز ، نوع اسیدوز به عنوان اسیدوز تنفسی یا اسیدوز متابولیک طبقه بندی می شود.

اسیدوز تنفسی

اسیدوز تنفسی وقتی بیش از حد CO2 در بدن ایجاد می شود. به طور معمول ، ریه ها هنگام تنفس ، CO2 را از بین می برند. با این حال ، گاهی اوقات بدن شما نمی تواند از میزان کافی CO2 خلاص شود. این ممکن است به دلیل:
1.  شرایط مزمن تنفسی ، مانند آسم
2.  آسیب به ریه ها
3.  چاقی ، که می تواند تنفس را دشوار کند
4.  سوء استفاده از آرام بخش
5.  استفاده بیش از حد از الکل
6.  ضعف عضلات در قفسه سینه
7.  مشکلات سیستم عصبی
8.  ساختار ریه تغییر شکل یافته

اسیدوز متابولیک

اسیدوز متابولیک به جای ریه ها در کلیه ها شروع می شود. هنگامی اتفاق می افتد که آنها به اندازه کافی اسید را از بین نبرند یا خیلی زیاد آن را از بین ببرند. سه شکل عمده اسیدوز متابولیک وجود دارد:

اسیدوز دیابتیک، در مبتلایان به دیابت مشاهده می شود که به خوبی کنترل نشده باشند. اگر بدن شما به اندازه کافی انسولین نداشته باشد ، کتون ها در بدن شما ساخته می شوند و خون شما را اسیدی می کنند.

اسیدوز هیپرکلورمیک، ناشی از از بین رفتن بی کربنات سدیم است که عامل خنثی نگه داشتن خون می باشد. اسهال و استفراغ می توانند باعث این نوع اسیدوز شوند.

اسیدوز لاکتیک، هنگامی که اسید لاکتیک زیادی در بدن شما وجود دارد رخ می دهد. علل آن می تواند شامل فعالیت های ورزشی، مصرف مزمن الکل ، نارسایی قلبی ، سرطان ، تشنج ، نارسایی کبد ، کمبود اکسیژن طولانی مدت و قند خون پایین باشد.

اسیدوز توبولار، زمانی اتفاق می افتد که کلیه ها قادر به دفع اسیدها در ادرار نیستند. این باعث می شود خون اسیدی شود.

 

عوامل خطر اسیدی شدن بدن

عواملی که می توانند در خطر اسیدوز شما نقش داشته باشند عبارتند از:
1.  یک رژیم غذایی پرچرب که کم کربوهیدرات است
2.  نارسایی کلیه
3.  چاقی
4.  کم آبی
5.  آسپرین یا مسمومیت با متانول
6.  دیابت

علائم اسیدوز در بدن

هر دو اسیدوز تنفسی و متابولیک علائم زیادی دارند. اما علائم اسیدوز براساس علت آن متفاوت است.
برخی از علائم رایج اسیدوز تنفسی شامل موارد زیر است:
1.  خستگی یا خواب آلودگی
2.  زود  خسته می شوید
3.  گیجی
4.  تنگی نفس
5.  خواب آلودگی
6.  سردرد

برخی از علائم متداول اسیدوز متابولیک شامل موارد زیر است:

1.  تنفس سریع و کم عمق
2.  گیجی
3.  خستگی
4.  سردرد
5.  خواب آلودگی
6.  عدم اشتها
7.  زردی
8.  افزایش ضربان قلب

روش های آزمایش و تشخیص اسیدوز

اگر فکر می کنید ممکن است اسیدوز داشته باشید ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید. تشخیص زودرس می تواند تفاوت زیادی در بهبودی شما ایجاد کند.
پزشکان اسیدوز را با یک سری آزمایش خون تشخیص می دهند. گاز خون شریانی به میزان اکسیژن و دی اکسید کربن موجود در خون شما نشان می دهد. همچنین pH خون شما را نشان می دهد. یک صفحه اصلی متابولیک عملکرد کلیه و تعادل pH شما را بررسی می کند. همچنین میزان کلسیم ، پروتئین ، قند خون و الکترولیت شما را اندازه گیری می کند. اگر این آزمایش ها با هم انجام شوند ، می توانند انواع مختلف اسیدوز را شناسایی کنند.
اگر به اسیدوز تنفسی مبتلا شده باشید ، پزشک می خواهد سلامت ریه های شما را بررسی کند. این ممکن است شامل اشعه X قفسه سینه یا آزمایش عملکرد ریوی باشد.
اگر اسیدوز متابولیک مشکوک است ، باید یک نمونه ادرار بدهید. پزشکان pH را بررسی می کنند تا ببینند آیا اسیدها و پایه ها را به درستی از بین می برید یا خیر. آزمایش های اضافی ممکن است لازم باشد تا علت اسیدوز شما مشخص شود.

درمان اسیدوز

پزشکان معمولاً باید بدانند که علت اسیدوز شما برای تعیین نحوه درمان آن چیست. با این حال ، برخی از درمان ها می توانند برای هر نوع اسیدوز استفاده شوند. به عنوان مثال ، پزشک شما ممکن است بی کربنات سدیم (جوش شیرین) برای افزایش pH خون شما به شما بدهد. این می تواند به صورت دهان یا با قطره داخل وریدی (IV) انجام شود. درمان سایر انواع اسیدوز می تواند مستلزم معالجه علت آنها باشد و یا از شما بخواهد مصرف غذاهای قلیایی و یا نوشیدن آب قلیایی را در رژیم خود بگنجانید.

 

اسیدوز تنفسی

درمان این بیماری معمولاً برای کمک به ریه های شما طراحی شده است. به عنوان مثال ، ممکن است داروهایی برای رقیق کردن مجاری هوایی به شما داده شود. همچنین ممکن است به شما اکسیژن یا دستگاه فشار مستمر هوایی مثبت (CPAP) داده شود. در صورت داشتن انسداد هوایی یا ضعف عضلانی ، دستگاه CPAP می تواند به شما در تنفس کمک کند.

اسیدوز متابولیک

انواع خاص اسیدوز متابولیک هر کدام درمان خاص خود را دارند. به مبتلایان به اسیدوز هیپرکلورمیک ممکن است بی کربنات سدیم داده شود. اسیدوز ناشی از نارسایی کلیه با سدیم سیترات قابل درمان است. افراد دیابتی مبتلا به کتواسیدوز مایعات IV و انسولین را برای تعادل در pH آنها دریافت می کنند. درمان اسیدوز لاکتیک بسته به علت ممکن است شامل مکمل های بی کربنات ، مایعات IV ، اکسیژن یا آنتی بیوتیک ها و آب قلیایی باشد.

عوارض اسیدوز

بدون درمان سریع ، اسیدوز ممکن است به عوارض بهداشتی زیر منجر شود:
1.  سنگ کلیه
2.  مشکلات مزمن کلیه
3.  نارسایی کلیه
4.  بیماری استخوان
5.  رشد تاخیری

پیشگیری از اسیدوز

شما به طور کامل نمی توانید از اسیدوز جلوگیری کنید. با این حال ، مواردی وجود دارد که می توانید برای کاهش ریسک خود انجام دهید.
برای کاهش خطر اسیدوز تنفسی می توانید موارد زیر را انجام دهید:

آرام بخش را طبق تجویز مصرف کنید و هرگز آنها را با الکل مخلوط نکنید.

سیگار نکشید. سیگار کشیدن می تواند به ریه های شما آسیب برساند و تنفس را کمتر موثر کند.

وزن سالم خود را حفظ کنید. چاقی می تواند تنفس را برای شما سخت تر کند.

برای کاهش خطر اسیدوز متابولیک می توانید موارد زیر را انجام دهید:

هیدراته بمانید. مقدار زیادی آب و مایعات قلیایی دیگر بنوشید.

کنترل دیابت خود را حفظ کنید. اگر میزان قند خون خود را به خوبی مدیریت کنید ، می توانید از کتواسیدوز جلوگیری کنید. نوشیدن الکل را متوقف کنید.



:: برچسب‌ها: اب قلیایی , رژیم اب قلیایی , تولید اب قلیایی , خرید اب قلیایی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

خواص ویژه چای عناب در طب سنتی : میوه عناب که با نام زیزیفوس نامیده می شود، یک میوه گردویی مشابه با خرما و انجیر است. این میوه ها ،غنی از کربوهیدرات ها هستند و همینطور مقادیر زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی را دارا میباشند. در ۱۰۰ گرم عناب خشک شده، در مجموع ۳۵۰ کالری وجود دارد عناب خشک شده حاوی ۸۴ گرم کربوهیدرات، ۷٫۳ گرم پروتئین، ۴ گرم فیبر رژیمی و ۱٫۲ گرم چربی است ؛ این میوه ،حاوی حدود ۳۰۰ میلی گرم ویتامین C, و ۱۲۵ میلی گرم ویتامین A و ۲٫۸ میلی گرم نیاسین، ۰٫۲ میلی گرم ریبوفلاوین، ۰٫۱ میلی گرم تیامین، ۱۰۵۰ میلی گرم پتاسیم ، ۱۶۸ میلی گرم فسفر، ۱۳۰ میلی گرم کلسیم، ۱۲ میلی گرم سدیم و ۳٫۵ میلی گرم آهن است. عناب خشک ،همچنین حاوی طیف گسترده ای از مواد شیمیایی غنی از آنتی اکسیدان، از جمله ساپونین ها و فلاونوئیدها است.

خواص ویژه چای عناب در طب سنتی

استفاده از عناب خشک در طب سنتی برای درمان آلرژی ها، اضطراب، افسردگی، اسهال، خشکی پوست بدن ، خستگی، فشار خون بالا، بی خوابی، عرق شبانه، درد، تنگی نفس، و استرس مورد استفاده قرار میگیرد.

 

مزایای چای عناب در طب سنتی

میوه ها که برای تهیه چای استفاده می شوند، شامل برخی از فنل ها، فلاونوئیدها و ویتامین C می باشند. این مواد مغذی، آنتی اکسیدان هایی هستند، که سلول ها را در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کنند. که سبب آسیب می شوند و ممکن است ، دارای بخشی از مسمومیت های پیری و همچنین بیماری های مزمن ، مانند: بیماری قلبی و سرطان باشد.

طرز تهیه چای عناب در طب سنتی

چای عناب بسیار موثر برای بدن و دوری از سرطان باشد . عناب میوه اي شیرین و خوش طعم هست. عناب را «خرمای قرمز» و «خرمای چینی» نیز می نامند. عناب از نظر طب سنتی ایران طبیعت معتدل دارد و به عقیده ابوعلی سینا کمی سرد می باشد.

عناب را شسته و خیس کنید. سپس هسته آن را بیرون آورده میوه عناب راه خرد کرده و داخل یک قوری ریخته و آب با دمای ۸۰ درجه سانتیگراد به آن اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت ۱۵ دقیقه دم بکشد. به علت شیرین بودن دانه هاي عناب نیازی به شیرین کردن نمی باشد و در صورت تمایل میتوانید چند قطره آب لیمو ترش به چای عناب اضافه کنید.

 

خواص ویژه چای عناب در طب سنتی

برای رفع استرس و اضطراب خوب هست. به علت دارا بودن آنتی اکسیدان ها، روند پیری پوست را کاهش می ‌دهد. به علت داشتن لعاب چندان، نرم کننده سینه و ملین هست.

کاهش دهنده فشار خون است. عناب کمک به هضم غذا می ‌کند و تصفیه کننده خون هست. گرفتگی صدا را برطرف میکند و موجب تقویت دستگاه گوارشی میشود.

عصاره عناب مهارکننده سلول هاي سرطان خون هست زیرا به علت داشتن ویتامین C و آنتی اکسیدان، مانع از رشد و حرکت رادیکال هاي آزاد و در نتیجه کمک به بازرسی و رشد تومور و سلول هاي سرطانی هست.

موارد منع مصرف چای عناب در طب سنتی :

افرادی که از نفخ بیش از حد، انگل هاي روده اي و خلط بیش از حد رنج می‌ برند، بهتر هست گذشته از مصرف عناب با دکترطب سنتی مشورت کنند. مصرف عناب برای زنان  باردار باید با آگاهی دکتر انجام شود. مصرف چندان چای عناب برای افرادی که دچار غلظت خون می باشند پیشنهاد نمیشود.



:: برچسب‌ها: طب سنتی در گلستان , طب گیاهی , طب سوزنی در گرگان , دکتر طب سنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

RS7 اسپرت‌بک با بهره‌گیری از قدرت خارق‌العاده‌، تنها در ۳.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و بیشینه‌ی سرعت به‌صورت الکترونیکی در ۲۵۰ کیلومتربرساعت محدود شده است. با استفاده از بسته‌‌های سفارشی داینامیک و داینامیک پلاس، بیشینه سرعت به ترتیب به ۲۸۰ و ۳۰۵ کیلومتربرساعت افزایش می‌یابد. همانند مدل RS6 آوانت، آئودی RS7 اسپرت‌بک نیز از سیستم تعلیق بادی بهره می‌برد.

RS7 اسپرت‌بک در حالت عادی، ۲۰ میلی متر ارتفاع کمتر نسبت به مدل استاندارد A7 دارد. با وجود این در سرعت ۱۲۰ کیلومتربرساعت، جهت سهولت جریان یافتن باد در زیر خودرو، ارتفاع به میزان ۱۰ میلی‌متر کاهش می‌یابد. حالت افزایش ارتفاع تعلیق نیز در شرایط خاص، ارتفاع خودرو را ۲۰ میلی متر افزایش می‌دهد تا در مسیرهای شیب‌دار، آسیبی به دماغه و زیربندی خودرو وارد نشود.

آئودی RS7 اسپرت‌بک با بهره‌گیری از سیستم تعلیق RS اسپرت و کنترل دینامیک سواری، چابک‌تر می‌شود. تنظیمات پیشرفته‌ی این سیستم تعلیق، به‌لطف ضربه‌گیرهای جدید به‌همراه سوپاپ‌های یکپارچه و حالت‌های رانندگی RS1 و RS2، میزان تکان بدنه را کاهش می‌دهد؛ اما قدرت و چابکی پس از ظاهر و طراحی چشم‌نواز بدنه، دومین عنصر مهم RS7 اسپرت‌بک محسوب می‌شود.

 

در قسمت جلو، از جلوپنجره‌ی ۶ ضلعی بزرگ تیره‌رنگ مورد استفاده در سایر خودروهای RS آئودی بهره گرفته شده است. در قسمت‌های کناری سپر نیز دو ورودی هوای بزرگ مثلثی شکل قرار گرفته‌اند و یک ورودی کوچک بالای جلوپنجره قرار گرفته تا هوای بیشتری را به زیر کاپوت منتقل کند. خودرو در حالت استاندارد از رینگ‌های ۱۰ پره‌ی ۲۱ اینچی با لاستیک‌های ۲۷۵/۳۵ بهره می‌برد؛ اما خریداران می‌توانند رینگ‌های ۲۲ اینچی با لاستیک‌های ۲۸۵/۳۰ و حتی ترمز کربن سرامیکی با ۳۴ کیلوگرم وزن کمتر نسب به نمونه‌ی فولادی را به‌صورت سفارشی انتخاب کنند.

در قسمت داخلی، RS7 اسپرت‌بک از سیستم اطلاعات و سرگرمی MMI آئودی و دو نمایشگر بزرگش بهره می‌برد. قسمت‌های مختلف کابین، با نشان RS و چرم با کیفیت ناپا مزین شده است. فرمان با راحی مسطح بخش پایینی و صندلی‌های مخصوص با پوشش چرم تیره نیز به‌صورت انحصاری برای RS7 طراحی شده است. آئودی RS7 اسپرت‌بک در ۱۳ رنگ مختلف عرضه می‌شود که دو رنگ خاکستری ناردو و مشکی سبرینگ، رنگ‌های مخصوص RS تلقی می‌شوند.



:: برچسب‌ها: تعویض لاستیک , هزینه تعویض لاستیک , لاستیک میشلن , خرید لاستیک بارز ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی
 

فیلتر هوای استاندارد چه ویژگی های دارد : شاید این سوال در ذهن تان پیش آمده باشد که ویژگی های یک فیلتر هوای استاندارد چیست و چه فاکتور هایی می بایست در ساخت و تولید یک فیلتر هوا رعایت گردد تا فیلتری مناسب برای کارکرد موتور داشته باشیم.برای پی بردن به این مهم ابتدا می بایست بدانیم که فیلتر های هوا از چه اجزائی تشکیل شده است.در خودرو های مختلف فیلتر هوای متفاوتی با اجزا و مواد مختلف بسته به نوع و شرایط کارکرد موتور طراحی و ساخته شده است.

فیلتر هوای استاندارد چه ویژگی های دارد؟

مواد اصلی تشکیل دهنده فیلترهای هوا شامل کاغذ، نمد، فلز، واشر لاستیکی و مواد پلی اورتان می باشد، بنابراین اولین شرط یک فیلتر استاندارد استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت است.

شرط بعدی به کار بردن مقدار کافی مواد در تولید فیلتر هوا می باشد مثلا وزن مواد مصرفی از حد مجاز کمتر نباشد.

فیلتر های هوای مناسب و استاندارد از کاغذ چین خورده کافی، فلز با قطر مناسب و درصد بالای مواد پلی اوتان می بایست برخوردار باشند.

شرط سوم نظارت دقیق بر تولید و بسته بودن کلیه درزهای کاغذ به طوری که هوا فقط از محل معین وارد و خارج شود و نیز عدم وجود حباب در مواد پلی اورتان می باشد که این امر به فیلتر ها ظاهری زیبا می بخشد.فیلتر های هوایی را خریداری کنید که دارای نشان استاندارد باشد.

 

 

بررسی فیلتر هواقبل از نصب!

فیلتر هوا را قبل از نصب بررسی نمایید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. معمولا فیلتر های هوای با کیفیت در جعبه های مناسب و دارای برند می باشند.

از خرید فیلتر های فله ای اکیدا خودداری نمایید زیرا در کارگاه های خارج از چهارچوب استاندارد تولید شده اند و یا فیلتر های معیوب و ضایعاتی می باشند.
شرکت سام صنعت قومس بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع،کارخانجات،آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی،ساخت،تامین مواد،نصب و راه اندازی، تولید فیلترهوا،نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد.

روش تمیز کردن و استفاده بیشتر از فیلتر هوا خودرو

با ضربه زدن به فیلتر هوا بر روی یک سطح صاف و یا با استفاده از مکنده می توان اندکی عمر آن را تمدید کردو با کاهش رسوبات قسمت های گرفته شده، تا حدی منافذ آن قسمت ها را باز نمود.

انجام این کارها رسوبات سطحی را برطرف می کند ولی برای جداسازی ذراتی که با بافت فیلتر ترکیب شده اند،سودی ندارد و بهتر است که با تعویض به موقع فیلتر هوای خودرو (زمان تعویض فیلتر هوا)عمر موتور را افزایش داد.هرگز فیلتر کاغذی خشک را نشویید، زیرا این کار سبب خرابی فیلتر می شود.

فیلتر هوای استاندارد چه ویژگی های دارد

مزایای فیلتر هوا تمیز و نو

فیلتر هوای استاندارد چه ویژگی های دارد : فیلتر هوا تمیز باعث مصرف سوخت کمتر، شتاب بهتر، افزایش عمر موتور و بهبود عملکرد کلی موتور می‌شود. فیلتر هوای تمیز نه تنها باعث ورود هوای تمیز به موتور می‌شود، بلکه مانع از ورود آلودگی به موتور شده که جلوگیری از آسیب رسیدن به آن را در پی دارد. با کثیف شدن فیلتر هوا ،حجم هوای ورودی به موتور کاهش می‌یابد، که نتیجه آن، عدم امکان کارکرد مناسب موتور بوده که مشکلات فراوانی را برای صاحب خودرو به همراه دارد.

شرکت تولید فیلتر هوا

شرکت سام صنعت قومس بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع،کارخانجات،آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی، ساخت، تامین مواد، نصب و راه اندازی،فیلترهوا، نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد.

 آیا فیلتر هواباعث مصرف سوخت می شود؟

بدلیل بالا رفتن راندمان موتور و احتراق کامل تر امکان استفاده مناسب از سوخت فراهم می شود و در واقع موتور در دور پایین تر با باز شدن کمتر دریچه گاز،بنزین یا گازوییل به قدرت موتور مورد نظر می رسد.در صورت رانندگی در شرایط مطلوب بطور متوسط ۳۰% کاهش مصرف سوخت اندازه گیری شده است.

کاربرد فیلتر هوا در خودروها

فیلتری که برای تصفیه هوا در خودروها استفاده می‌شود انواع مختلفی دارد.در تولید فیلترهای هوا از کاغذ و فلز یا کاغذ و مواد pu استفاده می‌شود. همچنین در برخی از فیلترهای هوا به جای کاغذ از نمد استفاده می گردد. این فیلترها می‌توانند ذرات تا ۲۰ میکرون را از هوا جداسازی کنند.

نقش هوا دهی بالا در کارکرد موتور خودرو

فیلتر هوای استاندارد چه ویژگی های دارد : هوادهی بالا به معنی مقاومت کمتر فیلتر هوا در برابر جریان عبوری از فیلتر و ورودی به موتور می باشد. این بدین معناست که موتور نیروی کمتری برای مکش هوا به داخل خود به کار می برد و در واقع اتلاف نیرو کم می شود.

همچنین امکان رسیدن هوای کافی بنا به مقدار مورد نیاز موتور ،به معنی اکسیژن بیشتر برای احتراق سوخت در موتور می باشد و این به معنی بالا رفتن راندمان موتور و افزایش قدرت خروجی آن می باشد.

زمان مناسب برای تعویض فیلتر هوا

بازه زمانی تعویض فیلتر هوای خودرو به عواملی مانند اینکه خودرو در چه محیط‌هایی کار کرده است و چند کیلومتر کار کرده و در چه محیط‌هایی پارک بوده است بستگی دارد.

بنابراین زمان تعویض فیلتر هوا در خودرو با توجه به این شرایط متفاوت است و حداقل هر یک سال باید فیلتر هوای خودرو تعویض شود تا به بیشترین عملکرد و بیشترین کارکرد خودرو دست یافت. فیلتر هوای خودروهایی که در مناطق پر گرد و خاک کار می‌کنند باید سریع‌تر تعویض شوند و به طور کلی هر چند ماه یک بار باید فیلتر هوای خودرو چک شود و در صورت نیاز تعویض شود.​



:: برچسب‌ها: فیلتر هوا , تولید فیلتر هوا , کاغذ فیلتر هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

راه اندازی فست فود در مراکز خرید : اگر در این فکر هستید که رستوران خود را در یک مرکز خرید احداث نمائید، باید کارهای دیگری هم انجام دهید؛ از مرکز خرید مورد نظرتان بازدید نموده و ببینید در حال حاضر چه فروشگاه هایی در آنجا وجود دارند و چه مغازه های جدیدی قرار است احداث شوند آیا از نظر اقتصادی راه اندازی فست فود در مکان مورد نظر مقرون به صرفه می باشد آیا بازار هدف دارد؟ پس از پاسخ اقدام به راه اندازی فست فود در مرکز خرید نمایید.

راه اندازی فست فود درمرکز خرید

راه اندازی فست فود درمرکز خرید : باعث ایجاد کسب و کار پر رونقی می شود. مراکز خرید بزرگ همواره یک گزینه مناسب برای صاحبان فست فود و رستوران ها به شمار می‌آیند. زیرا میزان رفت و آمد مردم به آنها می تواند تضمین کننده مشتری و سودآوری رستوران باشد.

راه اندازی فست فود یا فودکورت در یک مرکز خرید

اگر شما به فکر راه اندازی فست فود یا فودکورت در یک مرکز خرید می باشید،موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • متر مربع. راجع به متراژ مغازه هایی که می توانید اجاره نمائید و هم چنین نرخ قیمت آنها تحقیق کنید.
  • موقعیت مکانی فروشگاه های بزرگ را تعیین کنید. مانند کاری که برای فروشگاههای پیاده رویی انجام می دادید، در مرکز خریدهای بزرگ هم سعی کنید مکان فروشگاههای بزرگتر، مانند فروشگاههای زنجیره ای را پیدا نمائید. داشتن یک مغازه در نزدیکی چنین فروشگاههایی سود زیادی برای شما به همراه دارد.
  • از راهروهای بن بست دوری کنید. معمولا مشتری ها تمایل ندارند به فروشگاههایی بروند که در انتهای راهرو قرار دارند.
  • امروزه بسیاری از مراکز خرید دارای قسمت فود کورت هستند (فضایی که در آنجا انواع و اقسام غذاهایی که سریع آماده می شوند، سرو می گردد و دارای میز وصندلی هایی برای نشستن عموم است). سعی کنید رستوران خود را در یکی از این مناطق احداث نمائید. توجه داشته باشید این کار ممکن است باعث ایجاد محدودیت هایی در کارتان شود. محیط کاری فود کورت ها معمولا کوچک می باشد و در نتیجه به علت محدودیت فضایی و کمبود تجهیزات غالبا افراد مجبور می شوند که لیست غذاهای خود را کمتر کنند و طبیعتا این مسئله روی مقدار فروش و سودتان تأثیر می گذارد.

راه اندازی فست فود درمرکز خرید

داشتن اطلاعات کامل پیرامون شرایط داشتن غرفه فست فود در یک مرکز خرید

  • طراحی داخلی مرکز خرید
  • راهنمای قراردادها
  • نقشه تأمین برق ساختمان
  • اطلاعات اطفای حریق ساختمان
  • مجوزهای ساختمان
  • قوانین اداره بهداشت
  • مجوزهای کاری
  • نحوه تخلیه زباله
  • خطوط ارتباطی
  • امنیت

شرایط اجاره در مزکز خرید را بررسی کنید

درمورد مقدار و شرایط اجاره با مسئول مرکز خرید گفتگو کنید.علاوه بر اجاره، مسئول مرکز خرید ممکن است خواهان درصدی از درآمد یا سود شما باشد.همچنین ممکن است ناچار باشید هزینه‌هایی برای سیستم امنیتی و سایر خدمات بپردازید.داشتن قرارداد با مدت زمان طولانی‌تر این شانس را به رستوران یا فست فود شما میدهد که در میان مشتریان بهتر شناخته شوید.ولی در عین حال ممکن است مبلغ قرارداد اجاره بیشتر باشد.

راه اندازی فست فود درمرکز خرید

افتتاحیه بزرگ برای فست فود

خود را برای یک افتتاح بزرگ آماده نمایید. در روز افتتاحیه، مشتریان به فست فود یا رستوران شما می‌آیند تا غذاها و نوشیدنی‌ها و سایر غذاهایی که شما ارائه می دهید را امتحان کنند و حال و هوای رستوران شما را تجربه نمایند.

انتخاب منو و غذاهای فست فود

یک رستوران می تواند انواع غذاها اعم از غذاهای دریایی، غذا های ملل، غذاهای سنتی، فست و فود ها  ارائه نماید با این حال از آنجا که شما تصمیم خود را برای راه اندازی یک فست فود گرفته اید تقریبا غذاهای منو شما معلوم است.

منوی متفاوت در فست فود

با این حال رستوران های فست فود نیز منو های متفاوتی دارند. به عنوان مثال برخی از فست فود های کوچک تنها به فروش فلافل می پردازند و یا برخی از آنها به فروش پیتزا یا ساندویچ های سرد می پردازند. هر کدام را که انتخاب می کنید این را در ذهن داشته باشید که باید یک غذای با کیفیت ارائه نمایید، در غیر این صورت مشتری برای بار دوم به شما مراجعه نخواهد کرد و در آخر امکان ورشکستی وجود دارد. حتما در انتخاب منو منطقه و ذائقه مردم آنجا را در نظر بگیرید. غذا هایی را انتخاب کنید که بسیار سریع پخت شود و از طرفی دیگر تهویه مناسبی برای طبخ غذا داشته باشید.

فست فود شاپ

شرکت فست فود شاپ  همراه شما عزیزان از صفر تا صد راه اندازی فست فود در مرکز خرید خواهد بود لطفا برای مشاوره و راه اندازی و همچنین داشتن اطلاعات راه اندازی فست فود با ما در ارتباط باشید

راه اندازی فست فود درمرکز خرید

نکاتی پیرامون مکان مناسب راه اندازی فست فود

مکان رستوران فست فود بسیار مهم می باشد به این معنی که اگر شما بهترین غذا را هم ارائه کنید با این حال اگر مکان رستوران فست فود شما در جای خلوتی باشد و دید خوبی نداشته باشد به احتمال زیاد مشتری دلخواه را ندارید.

مکان رستوران را جایی انتخاب کنید که رفت و آمد زیادی داشته باشد و نزدیک به مراکز خرید، بازار ، دانشگاه و جاهای شلوغ باشد. در آخر به این نکته هم توجه کنید که قیمت اجاره و خرید زمین در این مناطق به مراتب بالاتر از مناطق دیگر می باشد.

یکی از مواردی که باید در انتخاب مکان رستوران و فست فود در نظر داشته باشید، جای پارکینگ ماشین و مسائلی مانند طرح ترافیک و  می باشد.

مکان رستوران بر قیمت گذاری غذاها و نوع غذایی که برای فروش انتخاب می کنید نیز بسیار تاثیر گذار است. به عنوان مثال از ساندویچ های گران قیمت (و کیفیت عالی) شاید جلوی یک مدرسه استقبال نشود.

 

 



:: برچسب‌ها: راه اندازی فست فود , راه اندازی رستوران , فست فود شاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()