نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

اجاره ویلا در زیارت : روستای زیارت یکی از بی نظیرترین روستای های منطقه شمال است که همه وقتی به گرگان سفر می کنند دوست دارند از این منطقه دیدن کنند. روستایی که در دل طبیعت محصور شده است.شما می توانید بهترین سوئیت های اجاره ای و ویلاهای بی نظیر با چشم اندازی فوق العاده و امکانات رفاهی را در گلستانیها جستجوکنید. بهترین ویلاهای اجاره ای را در دل روستا و یا درمنطقه جنگلی روستا و همچنین در جاده آبشار بسیار زیبای روستای زیارت را با قیمت های متنوع و امکانات بی نظیر و چشم انداز جنگلی از سایت گلستان رزروکنید.جهت رزرو سوییت اجاره ای در زیارت گرگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

09114481870

09374399523

اجاره سوئیت ارزان در زیارت

روستای زیارت یکی از روستاهای توریستی استان گلستان و شهر گرگان محسوب می شود. در این روستا به دلیل مسافرپذیر بودن ویلا و سوئیت به وفور یافت می شود. در این روستا شما میتوانید در فصل پاییز و زمستان ویلاها و سوئیت ها را با قیمت پایین تری رزرو نمایید.

شاید کمتر کسی با جاذبه های گردشگری درگرگان آشنا باشد. اما وقتی روی نقشه استان همیشه سرسبز گلستان را می بینید حتما باید سری به شهر گرگان هم بزنید. شهر گرگان یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور می باشد. شهر گرگان مرکز استان گلستان می باشد و یکی از شهرهایی می باشد که در جوار کوه ها و جنگل های بکر و بی نظیر قرار گرفته است. شهر گرگان از زیبایی بی نظیری برخوردار است و همه آنچه شما قبل از رفتن از گرگان باید ببینید روستای زیارت می باشد.

از معروف ترین مناطق دیدنی گرگان پارک جنگلی ناهارخوران می باشد که در این روزها به طور کامل به شهر چسبیده است به گونه ای که در میان تردد ماشین ها و شلوغی شهر خیایان ناهارخوران را به انتها می رسانیم و به یک منطقه جنگلی بی نظیر می رسیم. جنگل ناهارخوران با جاده ای بسیار باریک و جنگلی به موازات رودخانه ای پرپیچ و خم ما رو به سمت روستایی به نام روستای زیارت هدایت می کند.

اجاره سوئیت در زیارت گرگان

سایت گلستانی ها بهترین مرجع برای اجاره سوئیت در زیارت می باشد که شما میتوانید بهترین سوئیت ها , ویلاها و کلبه های بومگردی در روستای زیارت را با قیمتهای متنوع اجاره نمایید. یکی از بهترین سوئیت آپارتمان های محله چفکا یک آپارتمان 3 واحدی می باشد که شما را به زندگی به سبک مردم روستا دعوت می کند.

دسترسی به این سوئیت آپارتمان بسیار ساده است و تمام مسیر را می توانید با خودروی شخصی طی کنید. نزدیکترین مکان های به این سوئیت آپارتمان رستوران و سوپر مارکت می باشد و در فاصله چند دقیقه ای میتوانید نان گرم و تازه تهیه نمایید.فاصله این سوئیت تا آبشار در حدود 25 دقیقه می باشد.

این سوئیت آپارتمان دارای یک واحد تک خواب در طبقه همکف و با حیاط می باشد که ظرفیت 4 نفر را دارا می باشد و قیمت ان از شبی 150 هزار تومان می باشد و همچنین در طبقات بالا دارای دو واحد دو خواب می باشد که دارای تراس بسیار زیبا رو به جنگل می باشد و دارای ظرفیت 6 نفر می باشد و با قیمت از شبی 200 هزار تومان می باشد.البته در ایام تعطیلات این قیمت ها کمی متفاوت تر می باشد وبرای مسافرینی که همیشه مهمان ما باشند و یا در تعداد شبهای متوالی درخواست رزرو نماییند تخفیف نیز قائل می شویم.

یکی ازسوئیت آپارتمان های بسیار زیبا در نزدیکی کافه رستوران تلکا می باشد. این سوئیت آپارتمان در سه طبقه می باشد که تمامی طبقات آن دو خواب می باشد و همچنین دارای تراس برای تهیه کباب می باشند. امکانات کافی برای هر واحد به تعداد ظرفیت 8 نفر موجود می باشد.

یکی از مزیت های این واحد قرار گرفتن در نزدیکی یک رستوران با طبخ انواع غذاهای سنتی و مدرن می باشد و شما به آسانی می توانید هر نوع غذایی را به دلخواه سفارش دهید. این سوئیت آپارتمان را می توانید با قیمت 250 هزار تومان برای اقامت در روستای زیارت رزرو نمایید.

بومگردی در زیارت گرگان

روستای زیارت هم مانند تمامی روستاهای گردشگری دیگر دارای کلبه های بومگردی می باشد. کلبه بومگردی زیارت نشان از سبک زندگی مردمان روستایی آن منطقه را دارد. آب و هوای بی نظیر در میان خانه های روستایی به دور از تکنولوژی امروزه بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در سفر خود برای اقامت از کلبه بومگردی زیارت نیز استفاده نمایند.

تجربه یک زندگی روستایی با طعم غذای محلی و عطر نان تنوری. این کلبه بوم گردی برای حفظ زندگی روستایی به صورت کف خواب می باشد و همچنین اتاق اتاق طراحی شده است. هر 5 نفر می توانند یک اتاق را با منظره زیبا برای اقامت انتخاب نمایند و هزینه اقامت در این مجموعه برای هر نفر با صبحانه محلی و چای عصرانه 70 هزار تومان می باشد.

قیمت اجاره سوئیت در زیارت گرگان

روستای زیارت یکی از پرطرفدارترین روستاهای ییلاقی استان گلستان می باشد که در فاصله چند کیلومتری از شهر گرگان قرار گرفته است و با توجه به استقبال روز افزون مسافران و گردشگران این روستا دارای سوئیت های اجاره ای با قیمت های متنوع و امکانات متفاوتی می باشد که قیمت هر شب اجاره بها برای یک سوئیت بستگی به امکانات و متراژ آن دارد و همچنین اینکه واحد ویلایی باشد و یا اینکه آپارتمانی باشد.

قیمت اجاره ویلا در زیارت

مسیر دسترسی به روستای زیارت

مسیر دسترسی به روستای زیارت آسفالته می باشد و در میان مسیر درختان سر به فلک کشیده که همچون سایبانی بر روی خیابان را پوشانده است مواجه می شوید و در این هنگام صدای رودخانه و آوای خوش پرندگان شما را به سمت خود جلب می کند و در انتهای این فضای ارامش بخش به روستای زیارت می رسید. در طول مسیر این روستا شما زنان خونگرم و زحمتکش را می بینید که درکنار تنورهای داغ و گلی در حال پخت نان محلی روستای زیارت می باشند.

اجاره ویلا در زیارت

محلات معروف زیارت

سرخچشمه , کوچه تلکا , کوچه چفکا , کوی میدان , گلسار , گاو خوسه , کفتر خوسه , کندس تخته , تپه , دلوا و اودین , نخود چشمه و ... .شما می توانید بهترین واحدهای سوئیت های اجاره ای را با قیمت های متنوع و همچنین امکانات عالی و تراس هایی با چشم انداز زیبا در این محلات رزرو نماید.

اجاره سوئیت در روستای زیارت گرگان

همچنین در مسیر این روستا رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارد که شما می توانید انواع غذاهای محلی منطقه را در محیطی دنج و آرام دردل طبیعت نوش جان کنید. بعد از طی مسیری در حدود ۴ کیلومتر جنگل کمی از جاده فاصله میگیره و خانه ها و ویلاهای لوکس تو دل جنگل مناظر ازار دهنده ای رو بوجود میارن که پس از طی ۲ کیلومتر ما به ابتدای یک سربالایی با شیب بسیار زیاد میرسیم و به روستای زیارت گرگان وارد میشیم. شما در این روستا تعداد زیادی آپارتمان و سوئیت های کوچک برای اجاره می بینید که میتوانیدبرای اقامت آنهارا رزرو نمایید.

اجاره کلبه جنگلی در روستای زیارت

روستای زیارت یکی از روستاهای ییلاقی شهر گرگان می باشد که بسیار در میان مردم محبوب می باشد. البته امروزه با توجه به روند رشد ویلاسازی و خانه های مدرن بافت سنتی و قدیمی آن دیگر مثل قدیم نیست و تقریبا به روستای مدرن تبدیل می شود اما هنوز هم بوی نان سنتی در میان کوچه پس کوچه های این روستای بی نظیر می پیچد.

هنوز هم می توان خانه های قدیمی و چوبی را درآن  می توان یافت. هنوز هم در جای جای این روستا کلبه هایی برای اجاره وجود دارد که بتوانید ساعتی از این زندگی پر از زرق و برق دور شوید و لذت یک زندگی روستایی را تجربه کنید.

اجاره ویلا در زیارت

اجاره خانه روستایی در زیارت

در روستای زیارت سکوها و تراس های چوبی با گل های شمعدانی روی آنها منظره ای هست که تو همه جای روستا تکرار میشه و بسیار چشم نواز هستش.

کوچه ها با شیب های زیاد به هم وصل میشه و گهگاه پیرمرد و پیرزن هایی با لباس های رنگارنگ رو میبینید که دست به کمر دارن قدم میزنن و همشون بدون استثنا با دیدن شما بهتون سلام میکنن. داخل خانه های چوبی روستای زیارت گرگان بسیار خاص و تماشاییه و درهای کوچک و پنجره های رنگی و جاجیم هایی که در کف خانه پهن است بسیار زیباست .

اجاره ویلا در زیارت

اجاره سوئیت در روستای زیارت

در میان روستا امامزاده ای وجوددارد که برای مردم این منطقه بسیار مورد احترام می باشد و درکنار این امامزاده استخر آب گرم نیز وجود دارد که هر ساله مسافران زیادی از آن استفاده میکنند.

کمی که از روستا بگذریم کم کم نمای طبقاتی خانه های چوبی روستای زیارت که بر روی هم ساخته شده اند نمایان میشه.رفته رفته مناظر دراطراف ما بازتر و بازتر میشن و میدان دید بسیار گسترده تر میشه. کوه ها ی معروف این روستا به نام زبله , تلمبار و سردانسر که هر کدام زیبایی بی نظیری دارد شکوه خود را به نمایش می گذارند.

اجاره ویلا در زیارت

دیدنی های زیارت

جاهای دیدنی زیارت

  1. آبشار دو قلوی زیارت
  2. چشمه آبگرم زیارت
  3. امامزاده روستا
  4. مجموعه آبشارهای دره تل انبار 
  5. آبشار خال دره
  6. ارتفاعات زُبله
  7. شَمسَک
  8. تلمبار
  9. کلاه گردان
  10. طبیعت سردانسر
  11. سفید آب
  12. تالو
  13. بافت قدیمی و خانه های سنتی روستا

مسیر دسترسی به کوه های معروف زیارت

مسیرکوه  سردانسر : سرخچشمه , دلوا , اودین , نخود چشمه , سردانسر

مسیر کوه زبله : جاده آبشار , گاو خوسه , تپه , گرگ لو,کولی چال , زبله

مسیر کوه تلمبار : جاده آبشار, کندس تخته , شهر بت (شربت), امر تخت ,چشمه سیاه خانی , تالو , تلمبار

آبشار دوقلوی زیارت

بعد ازگذر از امامزاده شما به جاده خاکی برمی خورید که در حدود 4 کیلومتر باید آن را طی کنید تا به آبشار دوقلوی روستای زیارت برسید. پس از پارک خودروها و پیاده روی کوتاه ۱۰ دقیقه ای و عبوز از روی ۳ پل کوتاه فلزی و چوبی وارد تنگه ای بسیار خنک با صخره های بلندی میشیم که در دوردست ابشار بلند زیارت با پراکندن قطرات اب در فضای بسته تنگه هوای بسیار مطبوع و خنکی رو ایجاد کرده و همواره مملو از مسافران علاقه مند و البته مردم طبیعت دوست شهر گرگان هستش .

اجاره ویلا در زیارت

شما می توانید برای گذراندن و تفریح در این روستا برای اجاره ویلا در زیارت توسط سایت گلستانیها اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: اجاره ویلا در زیارت , اجاره خانه روستایی در زیارت , اجاره کلبه در زیارت , اجاره سوئیت در زیارت , اجاره سوئیت ارزان در زیارت , قیمت اجاره سوئیت در زیارت ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

اجاره ویلا در گرگان : ارزان ترین سوئیت های اجاره ای و تا لوکس ترین ویلا , کلبه های بوم گردی و سوئیت آپارتمان های شیک و مبله را با قیمت های متنوع و باورنکردنی را در سایت گلستانیها جستجو کنید. واحد های ما در بهترین نقاط دیدنی گرگان و گلستان با بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت می باشد که آماده خدمت گزاری به شما مسافرین گرامی می باشد.شما می خواهید بهترین آپارتمان مبله در گرگان, اجاره سوئیت ارزان در گرگان , اجاره ویلا در شهر گرگان , اجاره ویلا در زیارت گرگان اجاره ویلا در علی آباد کتول , اجاره ویلا در  جنگل ابر , اجاره ویلا در جهان نما را در سطح استان گلستان داشته باشید هیچ جایی جز سایت گلستانیها پیدا نخواهید کرد . گلستانیها دارای بهترین واحدهای اقامتی با تراس های بزرگ رو به جنگل و چشم اندازهای بی نظیر شما را به یک سفر رویایی به استان همیشه سرسبز و چهار فصل ایران دعوت میکند.برای اطلاع از قیمت واحدهای اجاره ای در سطح استان گلستان با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید.

09114481870

09374399523

اجاره سوئیت ارزان در گرگان |اجاره سوئیت در چجا | سوئیت اجاره ای در نرسو | اجاره ویلا در افراتخته |اجاره ویلا در زیارت |اجاره سوئیت در بالاچیلی

 

   جهت مشاهده تمامی سوییت های موجود ، اینجا را کلیک نمایید.

 

اجاره ویلا شهر گرگان

گرگان یکی از شهرهای خوش آب و هوا و دارای تنوع و گوناگونی زیادی است که در قسمت شمال شرق کشورمان و در استان گلستان قرار دارد. این تنوع از طبیعت زیبا، چشم نواز و دل انگیز آن گرفته تا جاذبه های گردشگری و فرهنگ و سایر موارد را شامل می شود. جنگل های انبوه و سر سبز گرگان هر گردشگر طبیعت دوستی را به خود جذب می کند.

شما می توانید اجاره ویلا درگرگان کد 229 را برای اقامت در شهر گرگان انتخاب نمایید. این واحد ویلایی یکی از بهترین ویلاهای شهر گرگان است که دسترسی بسیار آسانی به مراکز تفریحی دارد. دارای یک حیاط بسیار تمیز و گلکاری شده که شما میتوانید در هنگام صبح دران قدم بزنید و از زیبایی حیاط آن لذت برید. ویلا به صورت دو خواب می باشد و گزینه مناسب برای خانواده هایی با تعداد 4 الی 8 نفر می باشد. این واحد ویلایی بسیار شیک و تمیز و در منطقه ای آرام می باشد.قیمت برای روزهای عادی بین 200 الی 250 هزار تومان می باشد.

اجاره سوئیت ارزان در ناهارخوران

خیلی مردم که قصد سفر به گرگان را دارند به اولین نقطه ای که برای گردش فکر می کنند و برنامه ریزی دارند ناهارخوران می باشد. این پارک جنگلی بسیار معروف و زیبا می باشد که چشم هر ببیننده ای را به خود خیره می کند. تیم گلستانی ها برای اینکه شما بتوانید در نزدیک ناهارخوران اقامت کنید سوئیت های اجاره ای را در این منطقه انتخاب نموده است و برای رزرو با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار داده است. این سوئیت ها به صورت آپارتمان مبله در متراژ های متفاوت از 16 متر تا 85 متر می باشد که شما می توانید بسته به تعداد خانواده خود سوئیت مورد نظررا رزرو نمایید.

اجاره ویلا استخردار در گرگان

برای بسیاری از مسافرین که به گرگان و شمال تشریف می برند داشتن یک ویلای استخردار بسیار مهم و هیجان انگیز است که بتوانند در یک محیط آرام و دنج با خانواده خود یک روز رویایی و عالی داشته باشند.

قیمت اجاره ویلا در گرگان

برای همه کسانی که به فکر سفر هستند اولین چیزی که به آن فکر می کنند اقامت آنها می باشد و همیشه سعی می کنندکه هزینه های سفر خود را کم کنند. پیدا کردن یک اقامت با قیمت مناسب بسیار سخت است اما شما می توانید در سایت گلستانیها تعدادی زیادی سوئیت و ویلا با قیمت های متنوعی مشاهده کنید که تمامی قیمت های سوئیت ها بر اساس مکان و امکاناتی که در خدمت شما قرار می دهند گذاشته شده است. سایت گلستانی ها بزرگترین مرجع اجاره سوئیت به صورت بومی می باشد که علاوه بر سوئیت های اجاره ای شما می توانید بهترین اقامتگاه های بومگردی استان گلستان را نیز رزرو کنید.   

اجاره روزانه ویلا در گرگان

شهر گرگان در بخش جنوبی استان گلستان واقع شده است این شهرستان از شمال به شهرستانهای آق قلا و بندر ترکمن و از جنوب به استان سمنان و از شرق به شهرستان علی آباد و از غرب به شهرستان کردکوی محدود میشود.این شهر زیبای استان گلستان بخاطر جاذبه های گردشگری و روستای های توریستی تفریحی سالانه مسافرین زیادی را به خود جذب کرده است.تعداد مناطق گردشگری و تفریحی این شهر بسیار زیاد است. شما می توانید در سایت گلستانی ها بهترین سوئیت آپارتمان های مبله و همچنین ویلاهای بسیارزیبایی رزرو نمایید.

اجاره سوئیت درگرگان

گرگان شهر بسیار دیدنی و زیبایی می باشد که دارای جاذبه های توریستی و تفریحی بسیار زیادی می باشد. برای گشت و گذار در شهر گرگان شما نیاز به یک سوئیت آپارتمان دارید. سایت گلستانی ها یکی از بهترین سایت های اجاره سوئیت در گلستان می باشد که میتواند تعداد زیادی سوئیت آپارتمان مبله گرگان را با قیمت های متنوع و امکانات عالی در مکان های متفاوت شهر گرگان رزرو نمایید. تا یک سفر به یاد ماندنی برای خود و خانواده خودتان رقم بزنید. البته ناگفته نماند تمامی قیمت ها با توجه به شرلیط مسافر قابل تغییر می باشد وهمچنین تعداد شبهای رزرو نیز در قیمت به طور مستقیم تاثیر گذار می باشد.

اجاره ویلا درناهارخوران گرگان

ناهار خوران یکی از بهترین پارک های جنگلی گرگان می باشد و به جرات میتوان گفت که بیشتر مسافرین شهر گرگان به دلیل دیدن این پارک به شهر گرگان سفر می کنند. شما م یتوانید بهترین سوئیت آپارتمان مبله در ناهارخوران را در سایت گلستانی ها در بخش ناهارخوران رزرونمایید. تمامی واحد ها شیک و تمیز می باشد و دارای دسترسی آسان به مرکز شهر و پارک جنگلی ناهارخوران دارد.

بافت تاریخی گرگان

بافت تاریخی شهرگرگان بخشی از بافت‌های تاریخی منطقه محسوب می شود که بیش از 162 هکتار وسعت دارد. آن چه اکنون آن را بافت تاریخی گرگان می نامیم بازمانده مجموعه‌ای از یک شهر(استرآباد) و عناصر آن و فضاهای شهری همچون مساجد، آب انبارها، قنات‌ها، معابر و واحدهای مسکونی یک یا چند طبقه و غیره است. استرآباد دروازه‌ها و کاروانسراهای متعددی داشته که دروازه‌هایی چهل دختر- بسطام- میدان- فوجرد و سبزه مشهد از مهمترین آن ها بوده است.

اقوام ساکن در شهر گرگان

گرگانی ، سیستانیها و نیز سبزواریها ، کاشمریها ، شاهرودیها ، مازندرانیها ، بسطامیها و بیارجمندیها ، قزاقها ، سادات ، بلوچها ، ترکمنها از مردمان ساکن این شهر هستند .

محله های خوب گرگان

شهر گرگان (استراباد) در دوران قاجار ۶ محله بزرگ به نام‌های سرپیر ، دربنو ، سرچشمه ، میخچه‌گران ، نعلبندان ، سبزه‌مشهد و میدان داشت که دارای چندین محله فرعی مثل پاسرو، میرکریم، دوشنبه‌ای ، شیرکش ، باغشاه ، دباغان ، شاهزاده قاسم و... بوده‌اند .این ۶ محله و محلات فرعی هنوز هم به همین نام‌ها وجود دارند و بیشتر مساجد و تمام تکایای قدیمی و زیارتگاه‌ها و مکان‌های مذهبی شهر نیز در همین محلات قرار دارند که امروز بافت قدیم و معماری سنتی و تاریخی این شهر و بخش عمده‌ای از میراث فرهنگی این دیار را تشکیل می‌دهند، همچنین قزاق‌ محله که محل سکونت قزاق‌هاست جزو محله‌های قدیمی گرگان به‌شمار می‌آید.

جاذبه های شهر گرگان

جاذبه های گرگان آن قدر زیاد هستند که نمی توان آن ها را تنها طی یک سرفصل دسته بندی کرد. بنابراین جاذبه های شهر گرگان را ۳ دسته می نماییم.

جاذبه های طبیعی گرگان

    آب بندان توشن
    روستای زیارت
    پارک جنگلی النگ دره
    سواحل شرقی دریای خزر
    دیوار بزرگ گرگان سد اسکندری
    چشمه آبگرم زیارت
    پارک جنگلی قرق
    چشمه سید کلاته

جاذبه های تاریخی شهر گرگان

    مدرسه عمادیه
    کاروانسرای قزلق
    کاروانسرای دیمه لو
    تپه ی باستانی و تاریخی تورنگ تپه
    دیوار دفاعی گرگان
    موزه صنایع دستی گرگان
    خرابه های شهر تمیشه
    کاروانسرای قزلق

جاذبه های مذهبی شهر گرگان

    امامزاده طیب
    امامزاده نه تن
    امامزاده عبدالله
    حرم مطهر سید ابراهیم

بهترین زمان سفر به شهر گرگان

شهر گرگان دارای 4 فصل بی نظیر است که شما می توانید در هر فصلی به این شهر زیبا سفر کنید. شهر گرگان به شهر 4 فصل معروف است به دلیل اینکه جاذبه های گردشگری در گرگان بسیار زیاد است شما می توانید هر زمانی به این شهر سفر کنید.

سفر به گرگان در فصل بهار

بهترین زمان برای سفر به شهر گرگان در فصل بهار است که هوا خنکی مطبوعی دارد و جریانات هوا در این شهر گرگان در فصل بهار بسیار خوب است و به هیچ عنوان شرجی بودن هوا حس نمی شود البته در فصل بهار تمام جنگل ها کاملا سرسبز نشده‌اند و معمولا تا اوایل اردیبهشت طول می‌کشد. شما در فصل خرداد ماه شاهد رویش گل در دشت های ییلاق می‌شوید البته در مناطق ییلاقی بهار با کمی تاخیر به وجود می‌آید

اگر در فصل بهار قصد سفر به گلستان را داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما سری به کلاله و خالد نبی بزنید. این شهر میزبان بسیار خوبی در روزهای بهاری خواهد بود. طبیعت بی نظیر , دشت شقایق و سوارکاری در دل تپه ماهورهای این شهر شما را به هیجان می آورد. خالدنبی یکی از زیارتگاه های محترم برای قوم ترکمن می باشد. شما می توانید در این منطقه با زندگی مردم مهربان و شریف ترکمن آشنا شوید و می توانید غذاها و شیرینی ها ی محلی ترکمنی در اینجا بخورید. تجربه زندگی در سیاه چادر به همراه چای آتشی بسیار شگفت آور می باشد. برای رزرو اقامتگاه بومگردی در خالد نبی می توانید از سایت گلستانی ها بخش اقامتگاه بومگردی رزرو کنید.

سفر به گرگان درتابستان

در تابستان هوا کمی گرم می شود در این فصل سفر به ییلاق ها و مناطق مرتفع سفر کنید که هوا در این مناطق بسیار بهاری و مطبوع است. شهرستان علی آباد کتول که در فاصله چند کیلومتری شهر گرگان قرار دارد دارای روستاهای ییلاقی بسیار زیبایی است که می توانید تابستان را مهمان این روستاها شوید. یکی از روستاهای بسیار زیبای این منطقه افراتخته می باشد که شما می توانید با اجاره ویلا درافراتخته با تراس های زیبا و بزرگ و چشم انداز فوق العاده از طبیعت نهایت لذت را ببرید. اما اگر زندگی در خانه های روستایی و با آداب و رسوم مردم این منطقه می خواهید سری به روستای سیاه رودبار بزنید و برای رزرو اقامتگاه بوم گردی پونه آرام اقدام نمایید. اقامتگاهی از جنس مردمان این منطقه با طبیعت بکر و تراس های زیبا میزبان شما هستند.

سفر به گرگان در پاییز هزار رنگ

در فصل پاییز مهر و آبان میتوانیم در ارتفاعات و روستاهای ییلاقی تا اوایل آبان‌ ماه سفر خود را ادامه دهیم. ناهارخوران که یکی از زیباترین مناطق تفریحی شهر گرگان می باشد در تمام فصول سال می توانیم از تغییر فصل در این منطقه لذت ببریم گرگان شهر رنگارنگ هست در تمام فصول سفر در این منطقه بسیار لذت بخش است .البته از جنگل النگدره غافل نشوید که به بهترین شکل ممکن شما پاییز را در آغوش خود می گیرید.

سفر به گرگان درفصل زمستان

البته در زمستان سفر به روستاهای جنگلی و اقامت در کلبه های چوبی در دل جنگل و تماشای آتش در بخاری های هیزمی در روزهای برفی و سرد بسیار لذت بخش فراموش نشود. روستای زیارت در این فصل بهترین میزبان به شما می باشد که به شهر هم نزدیک است و دسترسی خوبی دارد. البته می توانید سری به رامیان هم بزنید. بهشت پاقلعه درانتظار شما می باشد. بهشتی زمستانی در کنار بخاری های به گرمی دل مردمان منطقه .

مراکز خرید گرگان

مرکز خرید کاپری - مرکز خرید وارکانا - بازار بزرگ نعلبندان - پاساژ مرسل - بازار گوشت و ماهی گرگان - بازار امام - بازارچه آق قلا - خاله سوسکه - پاساژ مروارید - بازارچه بندر ترکمن, پاساژ رویال و بسیاری دیگر ازمراکز خرید بزرگ و دیدنی گرگان

غذاهای محلی شهر گرگان

از لحاظ تنوع غذایی و همچنین شکم گردی، گرگان مهد غذاهای خوشمزه با مواد غذایی تازه است. انواع و اقسام پلوهای مختلف مثل؛ خورشت ساک ، چکدرمه ، باسترمه ،‌ماش پلو , کئی ترشک، دمپخت , ماش پتی خارش، مرغانه ته چین و انواع بورانی ها همچنین غذاهایی بر پایه ی آش ها مثل؛ دوآش، گوجه آش، اسبه آش و یا ترشی آش در شهر گرگان بسیار مشهورند و پخته می شوند. انواع نان ها همچون؛ دراز نون، بنجی نون و نان زنجبیلی ، نان خرمایی ، سرغلبیلی ، حلوای اماج و پادرازیکلوایی و همچنین ترشی های مختلفی همچون سرکه سیر و انار ترشی از جمله خوشمزه جات این شهر هستند. یادتان باشد اگر به این شهر سفر کردید حتما کباب یونانی و دیزی را امتحان کنید.

صنایع دستی گرگان

اما صنایع دستی این منطقه شامل قالیچه ترکمن ، ابریشم بافی ، زیور آلات می باشد.

بازارهای گرگان

یکی از لذت های سفر کردن به هر شهری خرید و گشت و گذار در میان بازارهای آن شهر می باشد. در بازارهای هر شهری شما می توانید به فرهنگ و آداب رسوم آن منطقه پی ببرید و شاید هم در گوشه و کنار بازار بتوانید غذاهای محلی خاصی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

بازار نعلبندان گرگان یکی از بازارهای بسیار قدیمی گرگان است که در میان خیابان خمینی و چهارراه میدان واقع شده است و از یک سمت دیگر به محلات قدیمی گرگان سرچشمه قرار دارد. از لحاظ معماری یکی از زیباترین بازارهای شمال ایران به شمار می رود. قدمت این بازار به حدود سال 375 هجری قمری می باشد.

بازار نعلبندان دارای چندین راسته می باشد که هر کدام به وسیله فرعی به یکدیگر متصل می شوند و مردم زیادی در آنجا مشغول به کار هستند. این بازار یکی از بازارهای بزرگ شهر گرگان می باشد که در حدود 150 مغازه در آن وجود دارد و همچنین علاوه بر مغازه های موجود گاری ها و دستفروشانی نیز در حال کسب و کار می باشند و اجناس خود را به فروش می گذارند.

از بناهای مهم و تاریخی داخل بازار نعلبندان می توان به حمام قاضی، مسجد جامع دوره‌ سلجوقیان، تكایای قدیمی، آب انبار و عمارت محمدشاه اشاره کرد. در سال ۱۳۱۱ خورشیدی خیابانی که اکنون خیابان امام نامیده میشود از وسط میدان رد شده، نعلبندان را به دو قسمت شمال و جنوب تقسیم كرده است.

بازار ماهی فروش های گرگان

این بازار سرپوشیده می باشد و محل اصلی فروش ماهی می باشد. البته به غیر ماهی شما می توانید مرغ , بوقلمون , گوشت گوسفند ,کله و پاچه و ... را خرید کنید.

بازارهای هفتگی در گرگان

معروف ترین بازار هفتگی در گرگان چهارشنبه بازار می باشدکه از قدیم الایام در این شهر دایر بوده است. در این بازار می توانید انواع پوشاک , کیف , کفش و مواد غذایی و میوه و تره بار را خریداری نمایید. مزیت این بازارهای هفتگی این است که می توانید همه اقلام مورد نیاز خود را از یک مکان مشخص خریداری نمایید و همچنین می توانید محصولات تازه کشاورزانی که برای فروش به این بازار آمده اند را خریداری نمایید.

از بازارهای هفتگی که نزدیک به شهر گرگان باشند می توانیم به پنجشنبه بازار آق قلا و دوشنبه بازار بندرترکمن اشاره کرد که دیدن آنها نیز خالی از لطف نیست.

کجا بمانیم؟

پیشنهاد ما این است که برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که چند روزی را در شهر گرگان اقامت کنید و به قدر کافی زمان برای سرزدن به گوشه و کنار آن داشته باشید. اگر دوست دارید که آرامش واقعی را تجربه کنید و خود را در دل طبیعت جنگلی و بی نظیرشهر گرگان بیندازید.می توانید برای رزرو از سایت گلستانی ها اقدام نمایید.

گرگان کجا بریم؟

گرگان یکی از زیباترین و بهترین شهرهای ایران است که علاوه بر آثار تاریخی ارزشمند ، مناطق طبیعی سرسبز و کم نظیری دارد که می تواند جان آدمی را تازه کند. برای رفتن به گرگان پارک جنگلی ناهارخوران ، جنگل توسکستان ، بازارنعلبندان گرگان ، مسجد جامع گرگان ،کاخ موزه گرگان ، پارک جنگلی النگدره، روستای زیارت، تپه تاریخی تورنگ تپه ، آبشار رنگو، دریاچه توشن ، خانه تقوی ها وآبشار نومل می توان اشاره کرد.

   



:: برچسب‌ها: اجاره ویلا در گرگان , اجاره سوئیت در گرگان , اجاره ویلا ارزان در گرگان , قیمت سوئیت ارزان در گرگان , اجاره روزانه خانه ویلایی در گرگان , اجاره سوئیت ارزان در ناهارخوران ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

خانه های بوم گردی در گلستان :ساختن خانه هایی که با فرهنگ مردم ایران و اصالت ما تناسب داشته باشد چقدر زیباست. خانه ای که حریم داشته باشد , ساده , بی پیرایه و همه چی از جنس محبت باشد. خانه ای که مصالحش خشت خام یا آجر بود، ظاهرش روح و جان انسان را آرامش می‌داد، فضایش دل‌نشین و روح‌نواز بود؛ دیوارهایش بلند، درهایش چوبی، پشت‌ بامش کاهگل و از همه مهم‌تر گردشگران و مسافران از اقامت کردن در چنین اماکنی راحت و آسوده بودند.

داشتن خانه ای که هر گوشه و کنارآن تو را به گذشته می برد و حس زندگی کردن در تو را به جریان می اندازد چقدر شیرین است و لذت بخش است. خانه ای که هر گوشه و کتنار آن با فکر و سلیقه و ایده های جذاب چیده شده است. اصلا در خانه های ایرانی می توان تبدیل به آدمی خاص شد.

تصور کنید در خانه های سنتی زندگی می کنید، خانه ای با حوض های فیروزه ای در وسط حیاط، درختان و گلدان هایی که حیاط را تبدیل به بهشتی کوچک کرده است، پیچک هایی که از پنجره بالا رفته اند و اتاق هایی که مزین به فرش های ایرانی بی نظیر هستند، حتی از تصور کردنش هم انسان به وجد می آید بله درست است اقامتگاه های بوم گردی گلستان اینگونه حس زندگی و لذت بردن از طبیعت را در شما به جریان می اندازد.

می خواهیم با هم سفری داشته باشیم به خانه های که در آن می توان جاری بودن زندگی را به وضوح لمس کرد، خانه ای خوب که به ما یاد آور می شود هنوز هم درهمهمه این شهر شلوغ می توان جایی داشت پر از مهر و صفا، لبریز از آرامش. پر ازحس خوب بودن. زیبایی های این حیاط و خانه ها تمامی ندارد، هر گوشه اش چیزی برای ذوق زده شدن و جیغی خفیف از سر شادی کشیدن وجود دارد.

وارد هریک از خانه های بوم گردی گلستان شوید، متوجه می‌شوید حس زندگی همچنان در هر گوشه و کنار خانه وجود دارد. زندگی هنوز و همچنان در این خانه‌ها جریان دارد اگر با چشم دل بنگرید و با گوش جان به دنبال صداها بگردید.

خانه های بوم گردی در گلستان

اقامتگاه بوم گردی رامیان

اقامتگاه بوم گردی خانه ابریشم

اقامتگاهی رنگارنگ که بازی رنگ ها نگاه شما را به خود جذب می کند. دیوارهای رنگی رنگی که شما را به یاد نقاشی های کودکانه و رنگی رنگی روی دیوار و دفتر نقاشی می اندازد. در این اقامتگاه حوض فیروز ای در وسط حیاط وجود دارد که با گردش ماهی های قرمز درون آن زیبایی آن را دو چندان کرده است.

خانه های بوم گردی در گلستان

خانه های بوم گردی در گلستان

رقص گلدان های زیبا به دور حوض که شما را به یاد خانه های سنتی گرگان که در وسطآن حوض و گلدان بود می اندازد. از این همه زیبایی که بگذریم در گوشه ای دیگر از این حیاط زیبا شما یک موزه زیبایی از لوازم سنتی و قدیمی می بینید که شما را به گذشته های دور می برد و یاد خاطره چرخ دستی که مادر پارچه های گل گلی را در زیر آن قرار می داد و برای شما پیراهن گل گلی می دوخت می اندازد و چقدر مروز این خاطرات زیبا شیرین است.

خانه های بوم گردی در گلستان

بوی عطر نان تنوری که تمامن فضا را پر کرده است شما را ناخدا آگاه به سمت خود می کشد . در گوشه ای دیگر از حیاط شما تاب چوبی میبینید که می توانید با دیدن آن روزهای شاد کودکی را زنده نگه دارید.

به محض ورود به داخل اقامتگاه بوم گردی خانه ابریشم شما مبهوت تمام زیبایی ها و حیاط زیبای آن می شوید و تمام خستگی مسیر را فراموش خواهید کرد. درواقع خانه ابریشم یک خانه رویایی بسیار زیبایی است که گویا شما در خواب هستید.

بالاخره به ساختمان می رسی، درب چوبی قدیمی را باز می کنی قبل از تو نور خورشید خودش را به داخل می کشاند، عجله دارد تا راه را برای تو روشن کند، به کف ساختمان می رسد و بر ت نفرش زیبایی که پهن شده می نشیند، تو که شاهد این این بازی زیبای نور و رنگ هستی، نفست در سینه حبش می شود از این همه زیبایی و اصالت که در این خانه وجود دارد.

خانه های بوم گردی در گلستان

خانه های بوم گردی در گلستان

به اطرافت نگاه که می کنی لوازم سنتی می بینی که همه جا هستند. طاقپوش های سنتی , آویزهای منگوله دار , تابلوهای پارچه ای که نقش و نگار گلدوزی شده دارد. و از همه زیباتر لوازم خواب سنتی است که می توانی در موقع خواب ازآن استفاده کنید چه لذت بخش است.

با جابجا شدن وکمی استراحت زمان خوردن صبحانه فرا می رسد. جایی که میز صبحانه با همه جا متفاوت است . سینی صبحانه ای که با ظروف سفالی و سنتی تزئین شده است و عطر چایی که بهار نارنج دارد شما را به خیال می کشاند. بوی نان محلی , طعم لبینات محلی که بسیار خوشمزه است و بوی غذاهای محلی که تمام فضا را پر کرده است. اینجا یک بهشت کوچک ست از دست ندهید.

خانه های بوم گردی در گلستان

خانه های بوم گردی در گلستان

بوم گردی مینودشت

اقامتگاه بوم گردی ساسنگ

همه چیز از بدو ورود به روستا آغاز می شود. روستای ساسنگ جایی که جز خاطرات زیبا نیمتوانی درآن رقم بزنی. اقامتگاه ساسنگ درست در دل این روستای خاطره انگیز است. اقامتگاه ساسنگ در ارتفاعات مینودشت برای تجربه زندگی در روستایی ییلاقی و همنشینی با مردمانی دوست داشتنی.

اقامتگاه ساسنگ مانند یک دهکده کوچک و آرام در دل جنگل های هیرکانی است و آبشارهای دائمی و پرآبی در اطراف خود دارد که با یک پیاده روی نیم ساعته در مسیر جنگلی میتوان به آنها رسید. چشمه سارهای فراوانی که از دل سنگ های بزرگ می جوشد و آبشارهای بلند و پر آبی که چشم هر بیننده ای را می نوازد.

خانه های بوم گردی در گلستان

خانه های بوم گردی در گلستان

در لحظه ورود به این اقامتگاه اولین چیزی که چشم شما را به خود خیره می کند بنای خانه است که کاملا سنتی و کاهگلی به همراه نرده ها و پنجرههای قدیمی آبی رنگ است .وارد اتاق ها که می شوید مبهوت زیبایی و دکوراسیون سنتی آن می شوید. در این اقامتگاه شما می توانید از لحاف های سنگین قدیمی و زیراندازهای دست دوز و بالش های سنتی بای خوابیدن استفاده کنید. 

خانه های بوم گردی در گلستان

خانه های بوم گردی در گلستان

این اقامتگاه گویی قطعه ای از بهشت است که در ساسنگ گذاشته است. عطر گلهای آیزان از بالکن که فضا را پر کرده است شما را به رویا می برد. مناظر اطراف و سرویس های پذیرایی سنتی که شما را چند روزی به میهمانی روستا و به دور از هیاهوی شهری می برد. خیلی لذت بخش است.

خانه های بوم گردی در گلستان

درست است که دل کندن از چنین خانه هایی سخت است، اما هر آمدنی رفتنی هم دارد، ولی این خانه هاحتی موقع رفتن هم تصویری زیبا برایت به جا می گذارند. تصویری زیبا و  پر از حس خوب. حسی آنقدر زیبا که دلت می خواهد دوباره و دوباره مهمان این خانه ها باشی.

 

 



:: برچسب‌ها: خانه های بوم گردی در گلستان, اقامتگاه بوم گردی در گلستان , اقامتگاه های بوم گردی در گلستان , بوم گردی در رامیان , بوم گردی در مینودشت , بوم گردی درگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

اقامتگاه بومگردی در گلستان : تا قبل از اینکه اقامتگاه های بومگردی در استان گلستان پا در میان بگذارند سفرهای مردمی به صورت دیگری بود و اکثرا مردم برای اقامت از هتل ها و سوئیت اهای اجاره ای استفاده می کردند. ولی هزینه ها به صورتی بود که هر کسی توان رفتن و رزرو این سوئیت ها را نداشت. اما با روی کار آمدن اقامتگاه های بومگردی وضعیت کاملا متفاوت شده است سفرها کمی ارزان تر شده است و هم اینکه مسافرین هر مقصد می توانند با گویش و شیوه زندگی مردمان آن منطقه آشنا شوند و از تمامی غذاهای محلی آنها استفاده نمایند و همچنی می توانند سوغات و صنایه دستی این منطقه را خریداری نماییند.

تعریف اقامتگاه بومگردی

اقامتگاه های بومگردی به آن دسته از اقامتگاه هایی گفته می شود که در محیط روستایی و طبیعی و بر اساس بافت تاریخی و سیمای روستای مورد نظر باشد و همچنین حداکثر تعامل با جامعه محلی و توجه به اقلیم، زمینه حضور گردشگران را با کیفیتی قابل قبول و تعریف شده فراهم می نمایند.

در واقع اقامتگاه های بومگردی از توریست ها و مهمانان در مکانی که مشابه فرهنگ و آداب و رسوم خودشان است پذیرایی می کنند و خاطرات خوشی از منطقه را برای مهمانان خود به ارمغان می آورند و همچنینمی توانند یک منبع درآمدی نیز داشته باشند. هر اقامتگاه بومگردی بر اساس امکاناتی که به شما ارائه می دهد درجه بندی شده و خدمات مورد نیاز شما را از جمله محلی برای استراحت و خواب شبانه، سرویس های بهداشتی و حمام، پذیرایی و سرو غذا یا وجود امکانات کامل آشپزی و … را برای مهمانانش فراهم می نماید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی دراستان گلستان

امروزه در هر استان و منطقه ای ایران اقامتگاه های بوم گردی متعددی را خواهید یافت که میزبان شما بوده و حضور امن و راحت شما را در روستاها، طبیعت و مناطق مختلف ایران فراهم می کنند.شهرهای شمالی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هر چند که در خطه شمال سوئیت های اجاره ای به وفور به چشم می خورند اما کسانی هستند که خواهان رزرو اقامتگاه بومگردی در گلستان شوند.

استان گلستان به دلیل اینکه دارای تنوع فرهنگ و آداب و رسوم و همچنین وجود قومیت های مختلف و طبیعت بی نظیری که دارد در جای جای این استان شما می توانید اقامتگاه های بومگردی را رزرو کنید که هر کدام از این مجموعه اقامتگاه ها با توجه به جاذبه طبیعی و موقعیت خاصی که دارد دارای امتیازاتی می باشد.

اقامتگاه بومگردی خالد نبی گلستان

این اقامتگاه در واقع می توان گفت یکی از بهترین اقامتگاه های بومگردی گلستان در فصل بهار می باشد. این اقامتگاه در میان هزار دره و در بین دشت های سرسبز و زیبایی شقایق می باشد و شما می توانید از این منظره رویایی استفاده کامل را ببرید. از ویزگی های این اقامتگاه بومگردی موسیقی زنده قوم ترکمن و همچنین اسب سواری با لباس های محلی مردمان ترکمن بسیار رویایی و هیجان انگیز است.

بوم گردی خالدنبی بهترین گزینه برای اقامت کسانی می باشد که علاقه مند به تجربه زندگی ترکمنی هستند . سوار بر پشت اسب های ترکمن در مراتع و صحراهای وسیع ، پیاده روی بر روی تپه های چشم نواز کوه چرکزلی ، بازدید از گورستان تاریخی خالدنبی و کمپ شبانه در طبیعت اطراف خانه ، همگی از تفریحات مهیجی است که با اقامت در بوم گردی خالدنبی میتوانید تجربه کنید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی زیارت

کلی رخت خواب گل گلی گرم و نرم و زیبا داریم که در حالی که روشون دراز کشیدید و از پنجره های اتاقتون در حال تماشای مهتاب هستین، میتونین خواب آرام شیرینی رو تجربه کنید. همچنین به محض بیدار شدن چشمتون طبیعت زیبا جنگلی اطراف خواهید دید. بعدش خوردن یک صبحانه کاملا گرگانی میتونه یک روز متفاوت رو بهتون نوید بده. ضمننا جا واسه پارک ماشین داریم، توالت فرنگی و ایرونی،تهویه مطبوع، یخچال و از همه مهمتر حمام گرم که خستگی سفر رو از تنتون بیرون می کنه.  کلی هم ظرفای قشنگ داریم که احتمالا حین خوردن ناهار محو تماشای اونا میشین.

کلی غذاهای خوشمزه داریم که بیشترشون رو تا حالا نخوردین مثل خورشت "ساک" و "مرغانه ماست"، "ماش پتی و خیلی چیزای خوشمزه دیگه به سبک سنتی و گرگانی خودش پخته میشه. زندگی به سبک گرگانی و طعم دوست داشتنی غذاهای لذیذ مطمئنا خاطره خوش سفر به گرگان رو تا مدتها توی ذهنتون نگه می داره.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی ساسنگ مینودشت

اقامتگاهی در ارتفاعات مینودشت برای تجربه زندگی در روستایی ییلاقی و همنشینی با مردمانی دوست داشتنی. اقامتگاه بوم گردی ساسنگ در ییلاقات شهر مینودشت در استان گلستان واقع گردیده است. ساسنگ یک روستای کوچک و آرام در دل جنگل های هیرکانی است و آبشارهای دائمی و پرآبی دارد که با یک پیاده روی نیم ساعته در مسیر جنگلی میتوان به آنها رسید.

جاذبه های گردشگری:

آبشارهای ساسنگ که پیاده روی نیم ساعته تا اقامتگاه دارد.

ترکمن صحرا و برج گنبد قابوس که بلندترین برج آجری جهان است و ۳۸ کیلومتر تا اقامتگاه فاصله دارد.

سایت پاراگلایدر ترسه مینودشت که تا اقامتگاه ۶۵ کیلومتر فاصله دارد.

گورستان باستانی خالدنبی که تا اقامتگاه ۱۱۳ کیلومتر فاصله دارد.

اقامتگاه ۱۲ اتاق دارد که در سه رده طبقه بندی شده و دارای امکانات مختلفی است.مجموع ظرفیت حداکثر ۴۵ نفر است و چشم انداز تمام اتاق ها رو به جنگل میباشد.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی پونه آرام علی آباد کتول

واحد اقامتگاهی پونه آرام واقع در روستای سیاه رودبار می باشد. این روستا در فاصله 20 کیلومتری شهرستان علی آباد کتول واقع شده است. سیاه رودبار بزرگترین ذخیره گاه سرخدار می باشد و دارای طبیعت بی نظیری می باشد. جاذبه های گردشگری به این اقامتگاه بومگردی سد کبودوال می باشد که در حدود 20 دقیقه فاصله دارد و شما می توانید از آنجا در حدود 15 دقیقه حرکت کنید و به پارکینگ آبشار کبودوال برسید و از بزرگترین آبشا خزه ای دیدن نمایید. علاوه بر این دیدنی ها شما میتوانید شیرآباد , جنگل زرین گل , جنگل سرخدار , آبشارهای چپه دره و نروز سیاه رودبار و همچنین جنگل ابر دیدن نمایید.
در این واحد بومگردی شما میتوانید هر نوع غذای محلی را در رستوران سنتی سفارش دهید.و همچنین می توانید با صنایع دستی این مردمان پر تلاش آشنا شوید . اقامتگاه بومگردی پونه آرام دارای گارگاه و فروشگاه صنایع دستی می باشد که شما می توانید انواع سوغات را برای رونق زندگی مردمان این منطقه خریداری نمایید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی فارسیان آزادشهر

این اقامتگاه یک خانه سنتی و بومی در روستای فارسیان آزادشهر می باشد. این مجموعه دارای 4 واحد اقامتی در مساحت حدود 1400 متر می باشد. این اقامتگاه درمنطقه ییلاقی قرار گرفته است و بدلیل حفظ محیط کاملا روستایی یکی از اتاق ها فاقد سرویس و حمام اختصاصی می باشد و در حیاط محوطه برای رفاه و آسایش شما سرویس ایرانی و فرنگی تعبیه ده است.

یک روز اقامت دراین مجموعه و نشستن بر روی یک تراس زیبا و همچنین بخاری هیزمی شما را مهمان یک منظره شگفت انگیز می کند و چنان آرامشی را به شما هدیه می دهد که شاید کمتر جایی تجربه کنید. هیجان دراین اقامت از بدو ورود با قرار گرفتن بر روی پل معلق آغاز می شود و شما را به مهمانی طبیعت شگفت انگیز فرا می خواند. این مجوعه بی نظیر دارای موزه صنایع دستی و همچنی آلاچیق های اختصاصی برای هر واحد اقامتی می باشد که می توانید از آنها برای صرف صبحانه و یا شب نشینی استفاده کنید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه فاضل آباد

اقامتگاه بوم گردی ریگ چشمه در شهر فاضل آباد شهرستان علی آباد کتول، استان گلستان واقع شده است. این اقامتگاه بوم گردی در روستای تاریخی و گردشگری ریگ چشمه و با مصالح بومی مطابق با معماری سنتی خانه های بومی این منطقه بنا شده که چشم اندازی زیبا رو به طبیعت بکر و سرسبز روستا دارد. روستای ریگ چشمه یکی از روستاهای بسیار زیبای دهنه ی محمدآباد کتول است که دارای طبیعتی بکر و فوق العاده می باشد و ظرفیت های خوبی برای جذب گردشگر از سراسر نقاط کشور را دارا می باشد.

جنگل های انبوه و زيبا، چشمه هاي فراوان، رودخانه، آبشارهاي بلند از جمله جاذبه های دیدنی روستا هستند که همه ساله باعث جذب شمار زیادی گردشگر به این منطقه می شود.دسترسی به این اقامتگاه به راحتی و از طریق مسیری آسفالت فراهم شده است. آنتن دهی حداکثری شبکه های اینترنت و تلفن همراه نیز در این اقامتگاه از نکات مثبت آن است.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه سنتی بهشت پاقلعه رامیان

اقامتگاه سنتی بهشت پاقلعه که در ورودی روستاهای ییلاقی منطقه و با فاصله ۳۰ دقیقه از شهر رامیان قرار گرفته است. این روستا سرسبز در شهرستان رامیان استان گلستان واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی از زمستان های سرد و تابستان های معتدل و مرطوب برخوردار است. این روستا در دل جنگل سرسبز و زیبای هیرکانی قرار دارد. این جنگل جاذبه های طبیعی زیادی همچون چشمه نیلبرگ، استخر طبیعی گل رامیان، غار نا شناخته شیرآباد، جنگل دره ملا، قلعه تاریخی میران، آبشارهای سیدکلاته، انجیر چشمه، پارک جنگلی زیبای دلند، آبشار چفت و آبشار جوزک دارد که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.خانه های بومی این روستا به سبک خانه های روستایی شما ساخته شده که سقف آنها شیروانی و با گل و خشت خام ساخته شده اند.برای گذراندن اقامتی خوش در این اقامتگاه و رزرو از سایت گلستانی ها می توانید اقدام نمایید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان



:: برچسب‌ها: بومگردی درگلستان , اقامتگاه های بومگردی در گلستان , بومگردی در زیارت , بومگردی در مینودشت , بومگردی در علی آباد کتول , اقامت در ترکمن صحرا ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

اقامتگاه ساسنگ در ارتفاعات مینودشت برای تجربه زندگی در روستایی ییلاقی و همنشینی با مردمانی دوست داشتنی. اقامتگاه بوم گردی ساسنگ در ییلاقات شهر مینودشت در استان گلستان واقع گردیده است.این اقامتگاه در واقع خانه روستایی با قدمت بیش از 40 سال می باشد. روستای ساسنگ یک دهکده کوچک و آرام در دل جنگل های هیرکانی است و آبشارهای دائمی و پرآبی دارد که با یک پیاده روی نیم ساعته در مسیر جنگلی میتوان به آنها رسید. چشمه سارهای فراوانی که از دل سنگهای بزرگ می جوشد و آبشارهای بلند و پر آبی که چشم هر بیننده ای را می نوازد، از جذابیت های اصلی این روستای کوچک است. ساسنگ یعنی " به سان سنگ" و روستا نامش را از همین سنگهای بزرگی گرفته که بنا به گفته پیشینیان از آنها در ساخت کلبه های روستایی استفاده می شده است

09114481870

جاذبه های گردشگری بومگردی ساسنگ مینودشت

آبشارهای ساسنگ که پیاده روی نیم ساعته تا اقامتگاه دارد.

ترکمن صحرا و برج گنبد قابوس که بلندترین برج آجری جهان است و ۳۸ کیلومتر تا اقامتگاه فاصله دارد.

سایت پاراگلایدر ترسه مینودشت که تا اقامتگاه ۶۵ کیلومتر فاصله دارد.

گورستان باستانی خالدنبی که تا اقامتگاه ۱۱۳ کیلومتر فاصله دارد.

اقامتگاه ۱۲ اتاق دارد که در سه رده طبقه بندی شده و دارای امکانات مختلفی است.مجموع ظرفیت حداکثر ۴۵ نفر است و چشم انداز تمام اتاق ها رو به جنگل میباشد. برای رزرو می توانید از پکیج های مورد نظر استفاده نمایید.

پکیج فول برد سری A اقامتگاه بوم گردی ساسنگ

اقامت: اتاق دو و سه نفره 

دارای تخت با تشک خوشخواب

دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی

وسایل گرمایشی بخاری گازی و شومینه هیزمی، وسایل سرمایشی کولر گازی و پنکه سقفی، چشم انداز رو به جنگل  

_ خدمات: پذیرایی صبحانه و ناهار و شام محلی تهیه شده از مواد اولیه ارگانیک، میان وعده عصرانه (چای و دمنوش و میوه و تنقلات)؛گشت پیمایش جنگل های ساسنگ تا آبشار ساسنگ با راهنمایی لیدر محلی و پذیرایی با چای آتشی و میوه

قیمت: هر نفر ۲۷۰ هزار تومان

پکیج فول برد سری B اقامتگاه بوم گردی ساسنگ

اقامت: اتاق دو نفره 

کف خواب بدون تخت

دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی وسایل گرمایشی بخاری گازی و شومینه هیزمی، وسایل سرمایشی پنکه سقفی، چشم انداز

دو نفره ها رو به حیاط

خدمات: پذیرایی صبحانه و نهار و شام محلی تهیه شده از مواد اولیه ارگانیک، میان وعده عصرانه (چای و دمنوش و میوه و تنقلات)؛گشت پیمایش جنگل های ساسنگ تا آبشار ساسنگ با راهنمایی لیدر محلی و پذیرایی با چای آتشی و میوه

قیمت: هر نفر ۲۱۵ هزار تومان

پکیج فول برد سری C اقامتگاه بوم گردی ساسنگ

اقامت: اتاق هفت نفره

کف خواب بدون تخت

دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی

وسایل گرمایشی بخاری گازی و شومینه هیزمی، وسایل سرمایشی کولر گازی و پنکه سقفی، چشم انداز رو به جنگل 

خدمات: پذیرایی صبحانه و ناهار و شام محلی تهیه شده از مواد اولیه ارگانیک، میان وعده عصرانه (چای و دمنوش و میوه و تنقلات)؛گشت پیمایش جنگل های ساسنگ تا آبشار ساسنگ با راهنمایی لیدر محلی و پذیرایی با چای آتشی و میوه

قیمت: هر نفر ۲۱۵ هزار تومان

پکیج فول برد سری D اقامتگاه بوم گردی ساسنگ

اقامت در خونه گلی (خانه ای محلی) که یک مجموعه گروهی متشکل از سه اتاق و یک هال و یک ایوان اختصاصی رو به جنگل است.

کف خواب و بدون تخت

دارای سرویس بهداشتی و حمام مشترک خارج از منزل

وسایل گرمایشی بخاری گازی و شومینه هیزمی، وسایل سرمایشی پنکه زمینی، چشم انداز رو به جنگل از ایوان اختصاصی

خدمات: پذیرایی صبحانه و ناهار و شام محلی تهیه شده از مواد اولیه ارگانیک، میان وعده عصرانه (چای و دمنوش و میوه و تنقلات)؛ به صورت اختصاصی در ایوان اختصاصی گشت پیمایش جنگل های ساسنگ تا آبشار ساسنگ با راهنمایی لیدر محلی و پذیرایی با چای آتشی و میوه

قیمت: هر نفر ۲۰۵ هزار تومان
 



:: برچسب‌ها: اقامتگاه ساسنگ , اقامتگاه بوم گردی ساسنگ , ساسنگ کجاست , بوم گردی در مینودشت , خانه بوم گردی ساسنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

روستای ساسنگ قطعه ای از بهشت گلستان : در استان گلستان وقتی هر گوشه آن را نگاه می کنی زیبایی های زیادی را با تنوع بالا در هر شهر و روستایی میبینید. روستای ساسنگ مینودشت نیز از این قائده مستثنی نیست. روستایی در دل آبشارها و مراتع سبز گلستان جا خوش کرده است. در استان زیبا و سرسبز گلستان مناطق بکر بسیار زیادی وجود دارد که می توان برای گشت و گذار و یا سفرهای خانوادگی آنها را انتخاب کرد و از این زندگی شهری کمی فاصله گرفت و با طبیعت هم آغوش شد. امروز سعی بر آشنایی شما با منطقه بکر و بی همتای روستای ساسنگ داریم. روستایی با قدمت چند صد ساله در شهرستان مینودشت قرار گرفته است. این روستا به قدری زیبا است که تا خودتان آن را نبینید به زیبایی های آن پی نخواهید برد.

برای آشنایی بیشتر با اقامتگاه های بومگردی درگلستان می توانید مقاله بومگردی در گلستان را مطالعه کنید.

روستای ساسنگ کجاست؟

این روستا در حدود 35 کیلومتری شهرستان مینودشت واقع شده است که مسیر دسترسی به آن یک جاده آسفالته پرپیچ خم می باشد. مسیر رسیدن به این روستا به قدری زیبا است که شما را متحیر می کند و آغاز سفر شما از زمانی است که پا در مسیر این جاده قرار داده اید.

در مسیر رسیدن به روستای ساسنگ شما روستاهای دیگری را مشاهده می کنید که زیبایی بی نظیری دارند. ساسنگ روستایی که حرف های نگفته زیادی را در دل خود نگه داشته است. این روستا علاوه برقدمت تاریخی که دارد مردمانی دلسوز و خونگرم و مهربانی نیز دارند.

روستای ساسنگ استان گلستان

روستای ساسنگ معروف به روستای آب و آبشار است به طوریکه آب شرب مردم روستا از چشمه تهیه می شود. آبی به زلالی دل مردمان این منطقه. یادتان باشد که بافت روستا بسیار قدیمی و تاریخی می باشد و خانه های این روستا کاه گلی و سقف های چوبی ساخته شده است و شاید همین بوی کهنگی و قدیمی بودن یکی از لذت های گشت و گذار در این روستا باشد.

خانه های این روستا در دو طبقه می باشد که با گلهای زیبایی که بر روی سقف خانه ها خودنمایی می کند زیبایی آن را دو چندان نموده است. در این روستا هنوز اثری از تکنولوژی شهری رشد پیدا نکرده است و همچنان شما زنان روستایی با فرهنگ غنی و زیبایی خود را می بینید.

روستای گردشگری ساسنگ

وارد این جاده می‏شویم راه آسفالت است اما پیچ‏های کوچکش انسان را به یاد چرخ فلک می‏اندازد در مسیر جاده در حرکت هستیم هر چه جلوتر می‏رویم پیچ‏ها بزرگ‏تر می‏شوند در پنج کیلومتری، جاده به چهار مسیر تقسیم می‏شود سمت راست اگر وارد شویم به روستای «محمد زمان‏خان» می‏رسیم اما با همین فاصله در سمت چپ به روستای «پس‏پشته» ختم شده است، ما مسیر مستقیم را ادامه می‏دهیم قدری که جلوتر می‏رویم در سمت چپ روستای باقرآباد دیده می‏شود هر چه جلوتر می‏رویم به ارتفاع جاده اضافه می‏شود.

در مسیر جاده شما مزارع سرسبز را می توانید تماشا کنید. آرامشی زیبا از طبیعت در این منطقه حاکم است.هوای تمیز , بافت سنتی روستا و هچنین وجود مردمان مهر گرم و به دور از دغدغه شهر به مسیر خود ادامه می دهیم. فاصله زیادی نمانده است که میتوانید تابلوی روستای ساسنگ را به وضوح مشاهده کنید.

اقامتگاه ساسنگ مینودشت

زمانیکه وارد روستا می شوید به راحتی تابلوی راهنمای به سمت اقامتگاه ساسنگ مینودشت را خواهید دید . این اقامتگاه یکی از بهترین لذت های زندگی در این روستا است که در بهترین منطقه روستا قرار گرفته است که به آسانی میتوانید تمام مناظر جنگلی را مشاهده کنید.

وجود این اقامتگاه یکی از دلایلی است که توانسته گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کند.در این اقامتگاه شما می توانید طعم لذیذ غذاهای محلی به همراه صبحانه محلی را تجربه کنید واز لحظات زندگی خود لذت کامل را ببرید.

این اقامتگاه دارای اتاق ای متفاوت با امکانات متفاوت می باشد که در حین رزرو می توانید تمامی شرایط را بپرسید. در برخی اتاق های برای راحتی و آسایش مسافر تتخواب قرار داده شده است.

اما در برخی اتاق های دیگر برای حفظ زندگی روستایی و سنتی مردم به صورت کف خواب می باشند. اقامتگاه ۱۲ اتاق دارد که در سه رده طبقه بندی شده و دارای امکانات مختلفی است.مجموع ظرفیت حداکثر ۴۵ نفر است و چشم انداز تمام اتاق ها رو به جنگل میباشد.

جاذبه های روستای ساسنگ

ازجمله جاذبه های گردشگری روستا میتوان به آبشارهای زنجیره ای و چشمه های روستا و جنگل های هیرکانی و دشت های سرسبز و خانه های کاه گلی روستا اشاره کرد. البته ناگفته نماند یکی از لذت بخش ترین مجموعه گردشگری در این روستا اقامتگاه بوم گردی ساسانگ می باشد.

شغل اکثر مردم روستا کشاورزی مي باشد ، و کارهای فصلي مثل نوغانداری ، پرورش کرم ابريشم ،صنايع دستي ، بافندگی لباس و شال محلی ، دستمال گردن و چادر شب از جاذبه هاي ديگر روستا است.

کجا بمانیم؟

پیشنهاد ما این است که برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که چند روزی را در این منطقه اقامت کنید و از اقامتگاه های بوم گردی ساسنگ استفاده نمایید تا به قدر کافی زمان برای سرزدن به گوشه و کنار آن داشته باشید.

اگر دوست دارید که آرامش واقعی را تجربه کنید چند روزی از وسایلی نظیر مودم اینترنت و تلفن همراه فاصله بگیرید و خود را در دل طبیعت جنگلی و بی نظیرساسنگ بیندازید.می توانید برای رزرو اقامتگاه بوم گردی مینودشت از سایت گلستان اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: اقامتگاه ساسنگ , اقامتگاه بوم گردی ساسنگ , ساسنگ کجاست , بوم گردی در مینودشت , خانه بوم گردی ساسنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

اجاره ویلا در زیارت : روستای زیارت یکی از بی نظیرترین روستای های منطقه شمال است که همه وقتی به گرگان سفر می کنند دوست دارند از این منطقه دیدن کنند. روستایی که در دل طبیعت محصور شده است.شما می توانید بهترین واحدهای اقامتی و ویلاهای بی نظیر با چشم اندازی فوق العاده و امکانات رفاهی را در گلستانیها جستجوکنید. بهترین ویلاهای اجاره ای را در دل روستا و یا درمنطقه جنگلی روستا و همچنین در جاده آبشار بسیار زیبای روستای زیارت را با قیمت های متنوع و امکانات بی نظیر و چشم انداز جنگلی از سایت گلستانیها رزروکنید.جهت رزرو سوییت اجاره ای در زیارت گرگان می توانید با شماره های زیر نیزتماس حاصل نمایید.

09114481870

09374399523

اجاره سوئیت ارزان در زیارت

روستای زیارت یکی از روستاهای توریستی استان گلستان و شهر گرگان محسوب می شود. در این روستا به دلیل مسافرپذیر بودن ویلا و سوئیت به وفور یافت می شود. در این روستا شما میتوانید در فصل پاییز و زمستان ویلاها و سوئیت ها را با قیمت پایین تری رزرو نمایید.

شاید کمتر کسی با جاذبه های گردشگری درگرگان آشنا باشد. اما وقتی روی نقشه استان همیشه سرسبز گلستان را می بینید حتما باید سری به شهر گرگان هم بزنید. شهر گرگان یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور می باشد. شهر گرگان مرکز استان گلستان می باشد و یکی از شهرهایی می باشد که در جوار کوه ها و جنگل های بکر و بی نظیر قرار گرفته است. شهر گرگان از زیبایی بی نظیری برخوردار است و همه آنچه شما قبل از رفتن از گرگان باید ببینید روستای زیارت می باشد.

از معروف ترین مناطق دیدنی گرگان پارک جنگلی ناهارخوران می باشد که در این روزها به طور کامل به شهر چسبیده است به گونه ای که در میان تردد ماشین ها و شلوغی شهر خیایان ناهارخوران را به انتها می رسانیم و به یک منطقه جنگلی بی نظیر می رسیم. جنگل ناهارخوران با جاده ای بسیار باریک و جنگلی به موازات رودخانه ای پرپیچ و خم ما رو به سمت روستایی به نام روستای زیارت هدایت می کند.

اجاره سوئیت در زیارت گرگان

سایت گلستانی ها بهترین مرجع برای اجاره سوئیت در زیارت می باشد که شما میتوانید بهترین سوئیت ها , ویلاها و کلبه های بومگردی در روستای زیارت را با قیمتهای متنوع اجاره نمایید. یکی از بهترین سوئیت آپارتمان های محله چفکا یک آپارتمان 3 واحدی می باشد که شما را به زندگی به سبک مردم روستا دعوت می کند. دسترسی به این سوئیت آپارتمان بسیار ساده است و تمام مسیر را می توانید با خودروی شخصی طی کنید. نزدیکترین مکان های به این سوئیت آپارتمان رستوران و سوپر مارکت می باشد و در فاصله چند دقیقه ای میتوانید نان گرم و تازه تهیه نمایید.فاصله این سوئیت تا آبشار در حدود 25 دقیقه می باشد.

این سوئیت آپارتمان دارای یک واحد تک خواب در طبقه همکف و با حیاط می باشد که ظرفیت 4 نفر را دارا می باشد و قیمت ان از شبی 150 هزار تومان می باشد و همچنین در طبقات بالا دارای دو واحد دو خواب می باشد که دارای تراس بسیار زیبا رو به جنگل می باشد و دارای ظرفیت 6 نفر می باشد و با قیمت از شبی 200 هزار تومان می باشد.البته در ایام تعطیلات این قیمت ها کمی متفاوت تر می باشد وبرای مسافرینی که همیشه مهمان ما باشند و یا در تعداد شبهای متوالی درخواست رزرو نماییند تخفیف نیز قائل می شویم.

یکی ازسوئیت آپارتمان های بسیار زیبا در نزدیکی کافه رستوران تلکا می باشد. این سوئیت آپارتمان در سه طبقه می باشد که تمامی طبقات آن دو خواب می باشد و همچنین دارای تراس برای تهیه کباب می باشند. امکانات کافی برای هر واحد به تعداد ظرفیت 8 نفر موجود می باشد. یکی از مزیت های این واحد قرار گرفتن در نزدیکی یک رستوران با طبخ انواع غذاهای سنتی و مدرن می باشد و شما به آسانی می توانید هر نوع غذایی را به دلخواه سفارش دهید. این سوئیت آپارتمان را می توانید با قیمت 250 هزار تومان برای اقامت در روستای زیارت رزرو نمایید.

بومگردی در زیارت گرگان

روستای زیارت هم مانند تمامی روستاهای گردشگری دیگر دارای کلبه های بومگردی می باشد. کلبه بومگردی زیارت نشان از سبک زندگی مردمان روستایی آن منطقه را دارد. آب و هوای بی نظیر در میان خانه های روستایی به دور از تکنولوژی امروزه بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در سفر خود برای اقامت از کلبه بومگردی زیارت نیز استفاده نمایند.

تجربه یک زندگی روستایی با طعم غذای محلی و عطر نان تنوری. این کلبه بوم گردی برای حفظ زندگی روستایی به صورت کف خواب می باشد و همچنین اتاق اتاق طراحی شده است. هر 5 نفر می توانند یک اتاق را با منظره زیبا برای اقامت انتخاب نمایند و هزینه اقامت در این مجموعه برای هر نفر با صبحانه محلی و چای عصرانه 70 هزار تومان می باشد.

قیمت اجاره سوئیت در زیارت گرگان

روستای زیارت یکی از پرطرفدارترین روستاهای ییلاقی استان گلستان می باشد که در فاصله چند کیلومتری از شهر گرگان قرار گرفته است و با توجه به استقبال روز افزون مسافران و گردشگران این روستا دارای سوئیت های اجاره ای با قیمت های متنوع و امکانات متفاوتی می باشد که قیمت هر شب اجاره بها برای یک سوئیت بستگی به امکانات و متراژ آن دارد و همچنین اینکه واحد ویلایی باشد و یا اینکه آپارتمانی باشد.

قیمت اجاره ویلا در زیارت

مسیر دسترسی به روستای زیارت

مسیر دسترسی به روستای زیارت آسفالته می باشد و در میان مسیر درختان سر به فلک کشیده که همچون سایبانی بر روی خیابان را پوشانده است مواجه می شوید و در این هنگام صدای رودخانه و آوای خوش پرندگان شما را به سمت خود جلب می کند و در انتهای این فضای ارامش بخش به روستای زیارت می رسید. در طول مسیر این روستا شما زنان خونگرم و زحمتکش را می بینید که درکنار تنورهای داغ و گلی در حال پخت نان محلی روستای زیارت می باشند.

اجاره ویلا در زیارت

محلات معروف زیارت

سرخچشمه , کوچه تلکا , کوچه چفکا , کوی میدان , گلسار , گاو خوسه , کفتر خوسه , کندس تخته , تپه , دلوا و اودین , نخود چشمه و ... .شما می توانید بهترین واحدهای سوئیت های اجاره ای را با قیمت های متنوع و همچنین امکانات عالی و تراس هایی با چشم انداز زیبا در این محلات رزرو نماید.

اجاره سوئیت در روستای زیارت گرگان

همچنین در مسیر این روستا رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارد که شما می توانید انواع غذاهای محلی منطقه را در محیطی دنج و آرام دردل طبیعت نوش جان کنید. بعد از طی مسیری در حدود ۴ کیلومتر جنگل کمی از جاده فاصله میگیره و خانه ها و ویلاهای لوکس تو دل جنگل مناظر ازار دهنده ای رو بوجود میارن که پس از طی ۲ کیلومتر ما به ابتدای یک سربالایی با شیب بسیار زیاد میرسیم و به روستای زیارت گرگان وارد میشیم. شما در این روستا تعداد زیادی آپارتمان و سوئیت های کوچک برای اجاره می بینید که میتوانیدبرای اقامت آنهارا رزرو نمایید.

اجاره کلبه جنگلی در روستای زیارت

روستای زیارت یکی از روستاهای ییلاقی شهر گرگان می باشد که بسیار در میان مردم محبوب می باشد. البته امروزه با توجه به روند رشد ویلاسازی و خانه های مدرن بافت سنتی و قدیمی آن دیگر مثل قدیم نیست و تقریبا به روستای مدرن تبدیل می شود اما هنوز هم بوی نان سنتی در میان کوچه پس کوچه های این روستای بی نظیر می پیچد. هنوز هم می توان خانه های قدیمی و چوبی را درآن  می توان یافت. هنوز هم در جای جای این روستا کلبه هایی برای اجاره وجود دارد که بتوانید ساعتی از این زندگی پر از زرق و برق دور شوید و لذت یک زندگی روستایی را تجربه کنید.

اجاره ویلا در زیارت

اجاره خانه روستایی در زیارت

در روستای زیارت سکوها و تراس های چوبی با گل های شمعدانی روی آنها منظره ای هست که تو همه جای روستا تکرار میشه و بسیار چشم نواز هستش. کوچه ها با شیب های زیاد به هم وصل میشه و گهگاه پیرمرد و پیرزن هایی با لباس های رنگارنگ رو میبینید که دست به کمر دارن قدم میزنن و همشون بدون استثنا با دیدن شما بهتون سلام میکنن. داخل خانه های چوبی روستای زیارت گرگان بسیار خاص و تماشاییه و درهای کوچک و پنجره های رنگی و جاجیم هایی که در کف خانه پهن است بسیار زیباست .

اجاره ویلا در زیارت

اجاره سوئیت در روستای زیارت

در میان روستا امامزاده ای وجوددارد که برای مردم این منطقه بسیار مورد احترام می باشد و درکنار این امامزاده استخر آب گرم نیز وجود دارد که هر ساله مسافران زیادی از آن استفاده میکنند. کمی که از روستا بگذریم کم کم نمای طبقاتی خانه های چوبی روستای زیارت که بر روی هم ساخته شده اند نمایان میشه.رفته رفته مناظر دراطراف ما بازتر و بازتر میشن و میدان دید بسیار گسترده تر میشه. کوه ها ی معروف این روستا به نام زبله , تلمبار و سردانسر که هر کدام زیبایی بی نظیری دارد شکوه خود را به نمایش می گذارند.

اجاره ویلا در زیارت

مسیر دسترسی به کوه های معروف زیارت

مسیرکوه  سردانسر : سرخچشمه , دلوا , اودین , نخود چشمه , سردانسر

مسیر کوه زبله : جاده آبشار , گاو خوسه , تپه , گرگ لو,کولی چال , زبله

مسیر کوه تلمبار : جاده آبشار, کندس تخته , شهر بت (شربت), امر تخت ,چشمه سیاه خانی , تالو , تلمبار

آبشار دوقلوی زیارت

بعد ازگذر از امامزاده شما به جاده خاکی برمی خورید که در حدود 4 کیلومتر باید آن را طی کنید تا به آبشار دوقلوی روستای زیارت برسید. پس از پارک خودروها و پیاده روی کوتاه ۱۰ دقیقه ای و عبوز از روی ۳ پل کوتاه فلزی و چوبی وارد تنگه ای بسیار خنک با صخره های بلندی میشیم که در دوردست ابشار بلند زیارت با پراکندن قطرات اب در فضای بسته تنگه هوای بسیار مطبوع و خنکی رو ایجاد کرده و همواره مملو از مسافران علاقه مند و البته مردم طبیعت دوست شهر گرگان هستش .

اجاره ویلا در زیارت

شما می توانید برای گذراندن و تفریح در این روستا برای اجاره ویلا در زیارت توسط سایت گلستانیها اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: اجاره ویلا در زیارت , اجاره خانه روستایی در زیارت , اجاره کلبه در زیارت , اجاره سوئیت در زیارت , اجاره سوئیت ارزان در زیارت , قیمت اجاره سوئیت در زیارت ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

بومگردی درگلستان : تا قبل از اینکه اقامتگاه بومگردی در گلستان پا در میان بگذارند سفرهای مردمی به صورت دیگری بود و اکثرا مردم برای اقامت از هتل ها و سوئیت اهای اجاره ای استفاده می کردند. ولی هزینه ها به صورتی بود که هر کسی توان رفتن و رزرو این سوئیت ها را نداشت. اما با روی کار آمدن اقامتگاه های بومگردی وضعیت کاملا متفاوت شده است سفرها کمی ارزان تر شده است و هم اینکه مسافرین هر مقصد می توانند با گویش و شیوه زندگی مردمان آن منطقه آشنا شوند و از تمامی غذاهای محلی آنها استفاده نمایند و همچنی می توانند سوغات و صنایه دستی این منطقه را خریداری نماییند.

تعریف اقامتگاه بومگردی

اقامتگاه های بومگردی به آن دسته از اقامتگاه هایی گفته می شود که در محیط روستایی و طبیعی و بر اساس بافت تاریخی و سیمای روستای مورد نظر باشد و همچنین حداکثر تعامل با جامعه محلی و توجه به اقلیم، زمینه حضور گردشگران را با کیفیتی قابل قبول و تعریف شده فراهم می نمایند.

بومگردی در زیارت

اقامتگاه بومگردی خانه دوست

این اقامتگاه بومگردی واقع در روستای زیبای زیارت میباشد. ساختمان اقامتگاه در طبقه همکف می باشد که دارای 3 اتاق مجزا می باشدکه هر کدام از این اتاق ها ظرفیت 4 الی 5 نفر را دارد. این اقامتگاه بدلیل حفظ سنت روستایی و همچنین فرهنگ مردمان گذشته که در این روستا زندگی می کرده اند اتاق ها دارای تختخواب و یخچال و همچنین تلویزیون اختصاصی نمی باشند و از این وسایل به صوت مشترک می توانید استفاده نمایید.

البته یکی از اتاق ها دارای حمام مجزا نیز می باشد. اما برای اسایش و رفاه شما مهمانان عزیز توالت ایرانی و فرنگی عمومی در داخل اقامتگاه در نظر گرفته شده است.صبحانه در این اقامتگاه همراه با اقامت می باشد و در صورتی که تجربه ی میل کردن غذاهای محلی گرگان را دوست داشته باشید می توانید قبل از ورود به اقامتگاه و با هماهنگی راهنمای خود غذای محلی سفارش دهید.

اما توجه داشته باشید آشپزخانه و امکانات آشپزی در این اقامتگاه در اختیار مهمان قرار نمی گیرد. در طبقه زیرین این اقامتگاه یک کافه رستوران فضای باز نیز وجود دارد که مهمانان میتوانند لذت نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم و غذاهای سنتی محلی را در آنجا نیز تجربه کنند.

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی بهرام خاصه

این واحد در روستای زیارت است. مساحت خانه 220 متر است که 4 اتاق خواب دارد. امکانات ویلا به این صورت است که دارای دو تا یخچال , تلویزیون , لوازم خواب تا 15 نفر و اوازم پخت و پز تا 10 نفر می باشد. این واحد علاوه بر بخاری گازی دارای کرسی سنتی می باشد. دارای 80 متر حیاط می باشد و یک تاب سنتی نیز در حیاط وجود دارد.

اتاق های این اقامتگاه کف خواب هستند و سرویس بهداشتی و حمام در حیاط قرار دارد.اردیبهشت ماه بهترین فصل بازدید از این اقامتگاه است.در این فصل گل کاری های زیبا دراین منطقه انجام می شود .همچنین می توانید در این اقامتگاه لذت شب نشینی کنار آتش و سیب زمینی آتیشی را تجربه کنید
 اقامتگاه بوم گردی زیارت دارای منوی خاص از غذاهای محلی و رسمی است که می توانید با رزرو صبحانه و نهار و شام ازغذاهای محلی این روستا بهره مند شوید.

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

بومگردی در علی آباد کتول

اقامتگاه بومگردی پونه آرام

بومگردی  پونه آرام واقع در روستای سیاه رودبار می باشد. این روستا در فاصله 20 کیلومتری شهرستان علی آباد کتول واقع شده است. سیاه رودبار بزرگترین ذخیره گاه سرخدار می باشد و دارای طبیعت بی نظیری می باشد.

جاذبه های گردشگری به این اقامتگاه بومگردی سد کبودوال می باشد که در حدود 20 دقیقه فاصله دارد و شما می توانید از آنجا در حدود 15 دقیقه حرکت کنید و به پارکینگ آبشار کبودوال برسید و از بزرگترین آبشا خزه ای دیدن نمایید. علاوه بر این دیدنی ها شما میتوانید شیرآباد , جنگل زرین گل , جنگل سرخدار , آبشارهای چپه دره و نروز سیاه رودبار و همچنین جنگل ابر دیدن نمایید.

بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه

اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه در بخش کمالانِ شهرستان علی آباد کتول و در منطقه نمونه گردشگری محمدآباد کتول واقع شده که یه اقامتگاه امن، استاندارد و با امکانات مناسب است که چشم انداز رو به کوه اون همه رو مجذوب خودش کرده. برای رسیدن به این اقامتگاه باید تا گرگان و سپس به شهر فاضل آباد که در 35 کیلومتری گرگان واقع شده رانندگی کنید.

مسیر دسترسی آسان و آسفالته است که در هر فصلی تردد رو راحت کرده. از فاضل آباد که به سمت ریگ چشمه حرکت کنید از روستای رحمت آباد و روستای محمدآبادکتول عبور می کنید.اگر در فصل بهار و تابستان سفر کنید زمین های برنج با عطر مست کننده برنج رو در اطرافتون دارید اما اگر در فصل پائیز سفر می کنید جنگل های هفت رنگ هیرکانی چشم اندازهای فوق العاده ای ایجاد می کنه.

چهارساختمان دوطبقه با 8 واحد 40 متری مجزا و نسبتا مجهز که در زمینی به مساحت پنج هزار متر در میان جنگل های انبوه هیرکانی قرار گرفته است .
 واحدهای شماره 1 تا 4 واحدهایی هستند که در طبقات همکف قرار گرفته اند و سرویس بهداشتی فرنگی دارند، پس اگر فرد مسن همراه خود در سفر دارید این واحدها را برای اقامت خود رزرو کنید .

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی دادا و دده

اقامتگاه بومگردی دادا و دده در روستای چلی سفلی، شهر علی آباد کتول استان گلستان واقع شده است.شما با اقامت در این روستا تجربه ی یک زندگی بومی را د رکنار طبیعت بکر و بی نظیر روستای چلی برای خود رقم می زنید.

این اقامتگاه دارای کلبه های اقامتی متفاوتی می باشد که هر کدام ازاین کلبه ها با نام های کلبه عشقه کوه , کلبه کایلو , کلبه جوزک و کلبه کپوکی نامگذاری شده است. این کلبه ها دارای متراژ و امکانات متفاوتی هستند.

بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی شوکا

اقامتگاه بوم گردی شوکا علی آباد کتول در سال 1397 به بهره برداری رسید. این اقامتگاه دارای 3 باب سوئیت می باشد، که یک باب از سوئیت ها در طبقه پایین و 2 باب سوئیت دیگر در طبقه بالا قرار گرفته اند. اقامتگاه شوکا در روستای افراتخته واقع شده است و فاصله آن تا مرکز شهر علی آباد کتول، حدود 35 کیلومتر می باشد.

گردشگران می توانند ضمن آشنایی با زندگی بومیان استان گلستان، از اقامت در طبیعت و مناظر چشم نواز روستای افراتخته لذت ببرند. همچنین از جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به آبشار کبود وال و دریاچه سد زرین گل اشاره کرد، که با پیمودن حداکثر مسافت 37 کیلومتر از اقامتگاه بوم گردی شوکا می توان به این مناطق دسترسی داشت.

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

بومگردی در مینودشت

اقامتگاه بومگردی ساسنگ

اقامتگاهی در ارتفاعات مینودشت برای تجربه زندگی در روستایی ییلاقی و همنشینی با مردمانی دوست داشتنی. اقامتگاه بوم گردی ساسنگ در ییلاقات شهر مینودشت در استان گلستان واقع گردیده است.این اقامتگاه در واقع خانه روستایی با قدمت بیش از 40 سال می باشد. روستای ساسنگ یک دهکده کوچک و آرام در دل جنگل های هیرکانی است و آبشارهای دائمی و پرآبی دارد که با یک پیاده روی نیم ساعته در مسیر جنگلی میتوان به آنها رسید. چشمه سارهای فراوانی که از دل سنگهای بزرگ می جوشد و آبشارهای بلند و پر آبی که چشم هر بیننده ای را می نوازد، از جذابیت های اصلی این روستای کوچک است. ساسنگ یعنی " به سان سنگ" و روستا نامش را از همین سنگهای بزرگی گرفته که بنا به گفته پیشینیان از آنها در ساخت کلبه های روستایی استفاده می شده است .

بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی عمو قدرت

این اقامتگاه بی نظیر واقع در شهرستان مینودشت روستای قلعه چه می باشد.فاصله این مجموعه از شهر مینودشت 9 کیلومتر و از گرگان در حدود 95 کیلومتر می باشد. اقامت در اقامتگاه بومگردی عموقدرت  به 3 صورت سوئیت , اتاق و کلبه چوبی می باشد. سوئیت های مجموعه به صورت 2 , 4 , 6 , 8 و 12 نفره می باشد. سوئیت ها به صورت فول امکانات و اختصاصی می باشد و سرویس بهداشتی و حمام دارد . در این مجموعه اتاق هایی نیز برای رزرو وجود دارد که سرویس و حمام آنها به صورت مشترک می باشد. کلبه های چوبی اقامتگاه به دو صورت دو نفره و 4 نفره می باشد.تمامی این مجموعه گردشگری در طبقات همکف تا دوم طراحی شده است.

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

بومگردی در رامیان

اقامتگاه بومگردی خانه ابریشم

این اقامتگاه در بافت سنتی شهرستان رامیان واقع شده است که یکی از بومگردی بسیار زیبا استان گلستان می باشد. این اقامتگاه رنگی رنگی با حوض زیبای لاجوردی و رقص گلدان های رنگی در دورش شما را به وجد می آورد. اقامتگاه بومگردی خانه ابریشم دارای 6 اتاق خواب بسیار زیبا که همه آنها کاملا با یکدیگر متفاوت هستد. در تمامی اتاق ها لوازم سنتی از در و دیوار خانه آویزان است و شما را به روزهای خوب کودکی خود باز می گرداند. در این اقامتگاه یک اتاق بهار خواب نیز موجود است که درآن در فصل پاییز برای گرمایش از کرسی استفاده می شود که ظرفیت این اتاق 6 نفر می باشد.

بومگردی در گلستان

بومگردی بهشت پاقلعه

این سوئیت واقع در شهر رامیان روستای پاقلعه می باشد. بهشت پاقلعه دارای 4 سوئیت مجزا می باشد که هر واحد 100 متر مربع و دارای دو خواب می باشد. تمامی واحدها برای حفظ فضای روستایی کف خواب می باشد و هر سوئیت به صورت جداگانه 20 عدد پتو ؛ بالش و لوازم خواب دارد. در این مجتمع اقامتی قطعی آب نداریم بدلیل اینکه مخزن آب 5000 لیتری در آن تعبیه شده است.

این مجموعه با ۵ بلوک ۴ واحدی شامل ۲۰سوییت مستقل با فضای سبز و پارکینگ مناسب با تمامی امکانات رفاهی، با سبک معماری کاملا بومی ، رستوران روستایی با سروِ غذاهای محلیِ منطقه ، کارگاه و فروشگاه صنایع دستی و فروشگاه محصولات ارگانیک محلی قصد دارد بستر مناسبی را برای گردشگران عزیز فراهم نماید.

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

کلبه جنگلی نیسا

کلبه جنگلی نیسا در استان گلستان دهکده ییلاقی پاقلعه بر فراز تپه ای رو به دشت و جنگل قرار دارد. این اقامتگاه یک ساختمان دو طبقه چوبی بسیار زیبایی می باشد که هر ساله درفصل بهار و پاییز میزبان بسیار خوبی می باشد. ساختمان چوبی در طبقه پایین به صورت دوبلکس می باشد و در قسمت زیرشیروانی آن یک اتاق شیروانی دنج و بسیار آرام قرار داده شده است.این مجموعه جنگلی دارای یک تراس بسیار بزرگ روبه قلعه ماران و جنگل می باشد که معمولا برای خواب نیز از آن استفاده می شود.

بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی ابشار پشمکی

این واحد به صورت کاملا سنتی و در دل جنگل های رامیان درنزدیکی آبشار پشمکی می باشد. فاصله این اقامتگاه تا گرگان 80کیلومتر می باشدکه شما با هر وسیله نقلیه ای می توانید به آنجا سفر کنید.انتن دهی این منطقه مناسب برای تماس گرفتن است ولی اینترنتی در اینجا خیلی ضعیف است. این واحد بومگردی دارای یک اتاق و آشپزخانه و حموم و سرویس بهداشتی می باشد و بهترین گزینه برا یکسانی است که می خواهند از زندگی شهری فرار کنند و در یک محیط دنج در دل طبیعت به گردش بپردازند.

بومگردی در گلستان

بومگردی در گلستان

بومگردی ترکمن صحرا

اقامتگاه بومگردی ترکمن یورت

اقامتگاه بومگردی ترکمن یورت واقع در روستای تمر قره قوزی در نزدیکی کلاله و در ۱۳ کیلومتری شهر کلاله استان گلستان می باشد. این خانه بومگردی در دل طبیعت بکر و در 35 کیلومتری خالد نبی احداث شده است. یک خانه روستایی با فرهنگ مردم مهربان ترکمن می باشد که پذیرای شما در این منطقه می باشند. شما می توانید با سفر به این روستای گردشگری یک خاطره به یادماندنی برای خود رقم بزنید.

بومگردی در گلستان

 



:: برچسب‌ها: بومگردی درگلستان , اقامتگاه های بومگردی در گلستان , بومگردی در زیارت , بومگردی در مینودشت , بومگردی در علی آباد کتول , اقامت در ترکمن صحرا ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

اقامتگاه بوم گردی جایی از جنس آرامش : اقامتگاه بوم گردی در روستا جایی از جنس آرامش و به دور از تمام دغدغه های شهری می باشد.جایی که صبح ها با صدای خروس و حیوانات اهلی بیدار می شوی و در کنار هوای پاک صبح و درختان سرسبز و حوض آبی کوچک صبحانه ات را در اوج آرامش می خوری.

در اقامتگاه های بوم گردی نقش اصلی آرامش و ارتباط با زندگی روستایی به دور از ازدحام و پر از سادگی و مهربانی می باشد.یکی از مهمترین ویژگی ها و برتری های اقامتگاه های بومگردی روستایی نسبت به زندگی شهری هم، همین آرامش و صفای روستا است که تنها در اقامتگاه های بومگردی میتوان به آن رسید.

اقامتگاه بوم گردی جایی از جنس آرامش

توصیف اقامتگاه بوم گردی

در اقامتگاه بوم گردی شما به دور از هر جنجال و قیل و قال هستید و از دود و دم خبری نیست. جایی در میان دل روستا است که شما را به طبیعت و زندگی ساده و تجربه یک اقامت بی نظیر دعوت می کند.آوای سگان در آغاز شب و آوای خروسان در سپیده دم چنان آرمشی به شما در این اقامتگاه ها می دهد که تجربه آن بهترین لذت را دارد.

شب های اقامتگاه های بومگردی چنان لذتی دارد که اگر ببینی دلت نمی خواهد که چشمانت را ببندی و بخوابی. آنچنان درزا کشیدن بر روی زیراندازهای محلی در حالی که لحاف های رنگی رنگی قدیمی و سنگین را بر روی خود انداخته ای و به سقف کاهگلی و یا چوبی اتاق نگاه می کنی و مبهوت این همه زیبایی و آرامش می شوی که نمی دانی چگونه شب را به صبح رسانده ای. صبحی که در هر لحظه انتظار دیدن چیز جدیدی را داری.

اقامتگاه بوم گردی جایی از جنس آرامش

مهم ترین ویژگی اقامتگاه های بوم گردی

یکی از اصلی ترین ویژگی اقامتگاه های بوم گردی در گلستان و یا هر نقطه از ایران کاهگلی بودن آن است. بوی روستا در میان این خانه های کاهگلی می پیچد. خانه هایی که بدون زرق و برق شهری در میان روستا برپا شده اند و زندگی در میان آن جریان دارد.

خوردنی ها در اقامتگاه بوم گردی

از خوردنی ها دیگر چیزی نگویم. آن قدر این غذاهای سنتی با عطر بوی خوب شما را مبهوت می کند که دیگر یادی از رستوران و غذاهای مدرن نخواهید کرد. در میان اقامتگاه های بوم گردی شما می توانید صبحانه محلی و لبنیات طبیعی و همچنان غذاهای محلی هر منطقه را که در آن اقامت می کنید بچشید.

تجربه ای لذت بخش است که در میان یک خانه روستایی باغذاهای محلی را بگذرانی. غذاهای محلی گلستان آنچنان عطر و بو دارد و همگی از سبزیجات و مواد غذایی ارگانیک و محلی تهیه می شود و در بعضی از اقامتگاه ها بر روی آتش پخته می شود.

اقامتگاه بوم گردی جایی از جنس آرامش

معماری اقامتگاه های بوم گردی

اقامتگاه ها نمای بسیار ساده , زیبا , قدیمی ، صمیمانه دارند و نشانه فرهنگ و آداب و رسوم مردم آن منطقه است. خانه های کاهگلی , نرده ها و پنجره های چوبی آبی رنگ , حوض کوچک ساده در میان حیاط و ... می تواند شما را وارد دنیایی جدید از زندگی کند. لازمه چند وقتی برای فاصله گرفتن از اینترنت و گوشی و تبلیت مدتی رو به یک روستا برید و در اونجا وقت بگذرونید و استراحت کنید .

دکوراسیون اقامتگاه های بوم گردی

اقامتگاه های بوم گردی دارای اتاق های بسیارزیبا به سبک و سیاق روستا می باشند. شما در میان این اتاق ها برای خوابیدن از لوازم خواب مانند دوشک , لحاف استفاده می کنید که نمی دانید در یک شب سرد خوابیدن در زیر یک لحاف سنگین چه لذتی دارد. تمام اطراف اتاق را نگاه می کنید از تزئیانت سنتی و صنایع دستی مردم منطقه تزئین شده است.

دیدن فانوس های کوچک , پارچه دست باف زنان زحمتکش روستا , پرده های گلدوزی شده گل گلی و خیلی از تزئینات دیگر که شما را مبهوت زیبایی خود می کند. در اینجا دیگر خبری از کمد و طبقه نیست. شما رختخواب های خود را در میان چادر شب پارچه ایی بافته شده توسط زنان روستایی می بندید و در گوشه ای از اتاق می گذارید.

اقامتگاه بوم گردی جایی از جنس آرامش

سخن پایانی

برای تجربه تمام این لذت های روستا اگر قصد سفر به گلستان را دارید میتوانید وارد سایت گلستانِ گردشگری شوید و در بخش بومگردی اقامتگاه های بومگردی را ببینید و برای رزرو اقامتگاه بوم گردی اقدام نمایید. پشیمان نخواهید شد.تجربه یک زندگی کوتاه روستایی با طعم غذاهای محلی و خوابیدن در زیر لحاف و بیدار شدن با صدای خروس بسیار هیجان انگیز است. از دست ندهید.

 



:: برچسب‌ها: بومگردی درگلستان , اقامتگاه های بومگردی در گلستان , بومگردی در زیارت , بومگردی در مینودشت , بومگردی در علی آباد کتول , اقامت در ترکمن صحرا ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

اقامتگاه بوم گردی چیست؟ شده تا به حال به یک روستا و محیطی بکر و بی نظیر سفر کنید؟ دوست دارید یک سفر هیجان انگیز و بی نظیر در یک اقامتگاه روستایی داشته باشید؟ اقامت در یک خانه روستایی با آداب و فرهنگ مردم روستا خیلی جذاب و شگفت انگیز است. پیشنهاد می کنم اگر قصد سفر  به گلستان را دارید این بار اقامتی متفاوت در اقامتگاه های بومگردی در گلستان داشته باشید. تا تجربه یک سفر بی نظیر به همراه چشیدن طعم غذاهای محلی مردم این منطقه جذابیت سفر شما را دو چندان کند.

بوم گردی چیست؟

بوم گردی چیست و چطور می توانیم در سفرهایمان در خانه های روستایی اقامت کنیم؟ اقامتگاه های بوگردی چیستند و چه شکلی دارند؟ بوم گردی یک نوع سفر به روستا و گردشگری در میان خانه هایی از جنس روستا که توسط یک نفر روستایی اداره می شود. کلبه های بوم گردی جاذبه های بی نظیری دارند. شما می توانید با تمام وجود روستا و زندگی روستایی را حس کنید. بوم گردی امروزه مورد استقبال بسیار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است و در گسترش صنعت توریسم تاثیر بسزایی داشته است.

اقامتگاه بوم گردی چیست؟

اقامتگاه بوم گردی چگونه است؟

اقامتگاهی که ساختار آن با بافت روستا یکی باشد. مکان کاملا سنتی با پخت انواع غذاهای محلی , تورهای گردشگری , برگزاری مراسم های سنتی منطقه و ارائه صنایع دستی مردم روستا باشد. به طوریکه با حضور در این خانه ها شما بوی روستا و زندکگی سنتی را کاملا احساس می کنید.

اقامتگاه های بوم گردی بیشتر توسط اهالی محلی اداره می‌شود، در واقع این افراد برای میهمانان توریست خود جایی آرامش‌بخش را مثل محل زندگی خودشان در نظر گرفته‌اند و به زیبایی اتاق‌ها و نمای بیرونی آن را با دکوراسیونی سنتی تزیین کرده‌اند تا خاطراتی خوش را برای میهمانان خود فراهم آورند.

اقامتگاه بوم گردی چیست؟

یکی از تفاوت‌های اقامتگاه های بوم گردی با هتل‌ها در این است که برای سرو غذا دیگر نباید انتظار غذاهای بین المللی را داشته باشید تا در بشقاب‌های لوکس برایتان غذا بیاورند، در صورت اقامت در چنین اقامتگاه‌هایی این امکان را خواهید داشت که غذاهایی سنتی و قدیمی را نوش جان کنید که برای میل کردن آن در ظرف‌های مخصوص محلی برایتان غذایی لذیذ را می‌آورند تا از چشیدن طعم متفاوت غذا لذت ببرید.

اقامتگاه بوم گردی چیست؟

یکی دیگر از امکانات اقامتگاه های بوم گردی ارائه خدمات گردشگری و تور می باشد. شما در اقامتگاه های بوم گردی در گلستان می توانید تورهای جنگل گردی , طبیعت گردی و دیدن چشمه و آبشار و اسب سواری بر فراز دشت را داشته باشید و میتوانید از این فرصت بدست آمده عکس های به یادماندنی زیبا بگیرید و به رسم یادگاری در قاب آلبوم خود به ثبت برسانید.

ویژگی اقامتگاه های بوم گردی

طراحی بومی

اقامتگاه های بومگردی با هدف معرفی فرهنگ مردم بومی منطقه شکل گرفته اند.طراحی و استفاده از مصالح بومی منطقه و ساختار خانه ها باید متناسب با فرهنگ و خانه های مردم روستا باشد. بیشتر اقامتگاه های بوم گردی خانه های قدیمی روستا بوده اند که احیا شده اند و به عنوان یک اقامتگاه بوم گردی در حال فعالیت می باشند. البته تنها خانه های قدیمی را نمی توان به عنوان اقامتگاه بوم گردی در نظر گرفت. آلاچیق و چادرهای ترکمن هم میتوانند به عنوان یک اقامتگاه بوم گردی در نظر گرفته شوند.مانند اقامتگاه های بومگردی هزار دره خالد نبی و بومگردی ترکمن یورت

اقامتگاه بوم گردی چیست؟

خوراکی ها و نوشیدنی ها

اگر به غذاهای سنتی علاقه داشته باشید، می‌توانید در اقامتگاه های بومگردی گلستان طعم واقعی غذاهای محلی را امتحان کنید.چرا که تجربه زندگی در کنار مردم روستایی و خوردن غذاهای خوشمزه محلی، یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب این نوع از مکان‌های اقامتی به شمار می‌رود.مانند اقامتگاه بوم گردی ساسنگ و اقامتگاه بوم گردی سرونوش

اقامتگاه بوم گردی چیست؟

 دکوراسیون

اگر به یک خانه بوم گردی قدم گذاشتید، این فرصت به شما داده می‌شود که چند روزی را در محیطی سنتی با طراحی زیبا بگذرانید. معمولا در دکوراسیون این نوع از اقامتگاه‌ها سعی شده است، نشانه‌هایی از خانه‌های همان منطقه را استفاده کنند تا حس حضور در خانه یکی از بومی‌ها به شما القا شود. از جمله چیزهایی که می‌تواند نشانگر دکوراسیون خانه‌های آن منطقه باشد، عبارتند از وجودِ صنایع دستی، نوع سفره و محل غذا خوردن، چیدمان رختخواب و تخت، کرسی و غیره.

اقامتگاه بوم گردی چیست؟

اقامتگاه بومگردی چه تفاوتی با ویلا دارد؟

  • در ویلا، محل اقامت به طور دربست در اختیارتان قرار دارد اما در اقامتگاه های بوم گردی، فقط اتاق به صورت دربست در اختیارتان است و سایر فضاها مانند راهروها، پشت بام، باغ و حیاط به صورت مشترک با دیگران مورد استفاده قرار می گیرند.   
  • با اقامت در ویلا، خود شما مسئول تهیه صبحانه، ناهار و شام هستید اما در اقامتگاه بوم گردی، صبحانه در موعد مقرر برای تان سرو می شود و در صورت درخواست می توانید، تهیه ناهار یا شام را هم به عهده مسئولان اقامتگاه بگذارید.
  • تمام ویلاها، لزوما دارای مجوز اقامتی نیستند و البته این خلاف قانون هم نیست اما اقامتگاه های بوم گردی برای شروع فعالیت و ادامه آن باید مجوزهایی را اخذ کنند. این یعنی بهداشت، خانه داری، تغذیه و ... در اقامتگاه ها تحت کنترل مراجع زیربط قرار دارند.
  • ویلاها خدمات گردشگری مثل برنامه های گشت و آشنایی با جاذبه ها و ... ندارند اما اقامتگاه های بوم گردی این گونه برنامه ها را برگزار می کنند.
  • اقامتگاه های بوم گردی هزینه پایین تری نسبت به ویلا دارند.

سخن پایانی

چنانچه برنامه سفر به شمال و اقامت در یکی از اقامتگاه های بوم کردی را داشتید کافی در اینترنتی کمی جستجو کنید تا با سایت گردشگری گلستان آشنا شوید. در این سایت شما می توانید اطلاعات کافی و لازم در مورد اقامتگاه های بوم گردی بدست آورید و هم می توانید یک اقامتگاه بوم گردی با توجه به سلیفه و انتخاب خود رزرو کنید. البته در نظر داشته باشید که خدمات ما شامل اجاره ویلا , اجاره کلبه جنگلی و ویلاهای استخردار نیز می باشد. از کارشناس ما بخواهید تا بهترین برنامه سفر را به شما پیشنهاد بدهند.

 



:: برچسب‌ها: بومگردی درگلستان , اقامتگاه های بومگردی در گلستان , بومگردی در زیارت , بومگردی در مینودشت , بومگردی در علی آباد کتول , اقامت در ترکمن صحرا ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

اقامتگاه بومگردی در گلستان : تا قبل از اینکه اقامتگاه های بومگردی در استان گلستان پا در میان بگذارند سفرهای مردمی به صورت دیگری بود و اکثرا مردم برای اقامت از هتل ها و سوئیت اهای اجاره ای استفاده می کردند. ولی هزینه ها به صورتی بود که هر کسی توان رفتن و رزرو این سوئیت ها را نداشت. اما با روی کار آمدن اقامتگاه های بومگردی وضعیت کاملا متفاوت شده است سفرها کمی ارزان تر شده است و هم اینکه مسافرین هر مقصد می توانند با گویش و شیوه زندگی مردمان آن منطقه آشنا شوند و از تمامی غذاهای محلی آنها استفاده نمایند و همچنی می توانند سوغات و صنایه دستی این منطقه را خریداری نماییند.

تعریف اقامتگاه بومگردی

اقامتگاه های بومگردی به آن دسته از اقامتگاه هایی گفته می شود که در محیط روستایی و طبیعی و بر اساس بافت تاریخی و سیمای روستای مورد نظر باشد و همچنین حداکثر تعامل با جامعه محلی و توجه به اقلیم، زمینه حضور گردشگران را با کیفیتی قابل قبول و تعریف شده فراهم می نمایند.

در واقع اقامتگاه های بومگردی از توریست ها و مهمانان در مکانی که مشابه فرهنگ و آداب و رسوم خودشان است پذیرایی می کنند و خاطرات خوشی از منطقه را برای مهمانان خود به ارمغان می آورند و همچنینمی توانند یک منبع درآمدی نیز داشته باشند. هر اقامتگاه بومگردی بر اساس امکاناتی که به شما ارائه می دهد درجه بندی شده و خدمات مورد نیاز شما را از جمله محلی برای استراحت و خواب شبانه، سرویس های بهداشتی و حمام، پذیرایی و سرو غذا یا وجود امکانات کامل آشپزی و … را برای مهمانانش فراهم می نماید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی دراستان گلستان

امروزه در هر استان و منطقه ای ایران اقامتگاه های بوم گردی متعددی را خواهید یافت که میزبان شما بوده و حضور امن و راحت شما را در روستاها، طبیعت و مناطق مختلف ایران فراهم می کنند.شهرهای شمالی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هر چند که در خطه شمال سوئیت های اجاره ای به وفور به چشم می خورند اما کسانی هستند که خواهان رزرو اقامتگاه بومگردی در گلستان شوند.

استان گلستان به دلیل اینکه دارای تنوع فرهنگ و آداب و رسوم و همچنین وجود قومیت های مختلف و طبیعت بی نظیری که دارد در جای جای این استان شما می توانید اقامتگاه های بومگردی را رزرو کنید که هر کدام از این مجموعه اقامتگاه ها با توجه به جاذبه طبیعی و موقعیت خاصی که دارد دارای امتیازاتی می باشد.

اقامتگاه بومگردی خالد نبی گلستان

این اقامتگاه در واقع می توان گفت یکی از بهترین اقامتگاه های بومگردی گلستان در فصل بهار می باشد. این اقامتگاه در میان هزار دره و در بین دشت های سرسبز و زیبایی شقایق می باشد و شما می توانید از این منظره رویایی استفاده کامل را ببرید. از ویزگی های این اقامتگاه بومگردی موسیقی زنده قوم ترکمن و همچنین اسب سواری با لباس های محلی مردمان ترکمن بسیار رویایی و هیجان انگیز است.

بوم گردی خالدنبی بهترین گزینه برای اقامت کسانی می باشد که علاقه مند به تجربه زندگی ترکمنی هستند . سوار بر پشت اسب های ترکمن در مراتع و صحراهای وسیع ، پیاده روی بر روی تپه های چشم نواز کوه چرکزلی ، بازدید از گورستان تاریخی خالدنبی و کمپ شبانه در طبیعت اطراف خانه ، همگی از تفریحات مهیجی است که با اقامت در بوم گردی خالدنبی میتوانید تجربه کنید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی زیارت

کلی رخت خواب گل گلی گرم و نرم و زیبا داریم که در حالی که روشون دراز کشیدید و از پنجره های اتاقتون در حال تماشای مهتاب هستین، میتونین خواب آرام شیرینی رو تجربه کنید. همچنین به محض بیدار شدن چشمتون طبیعت زیبا جنگلی اطراف خواهید دید. بعدش خوردن یک صبحانه کاملا گرگانی میتونه یک روز متفاوت رو بهتون نوید بده. ضمننا جا واسه پارک ماشین داریم، توالت فرنگی و ایرونی،تهویه مطبوع، یخچال و از همه مهمتر حمام گرم که خستگی سفر رو از تنتون بیرون می کنه.  کلی هم ظرفای قشنگ داریم که احتمالا حین خوردن ناهار محو تماشای اونا میشین.

کلی غذاهای خوشمزه داریم که بیشترشون رو تا حالا نخوردین مثل خورشت "ساک" و "مرغانه ماست"، "ماش پتی و خیلی چیزای خوشمزه دیگه به سبک سنتی و گرگانی خودش پخته میشه. زندگی به سبک گرگانی و طعم دوست داشتنی غذاهای لذیذ مطمئنا خاطره خوش سفر به گرگان رو تا مدتها توی ذهنتون نگه می داره.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی ساسنگ مینودشت

اقامتگاهی در ارتفاعات مینودشت برای تجربه زندگی در روستایی ییلاقی و همنشینی با مردمانی دوست داشتنی. اقامتگاه بوم گردی ساسنگ در ییلاقات شهر مینودشت در استان گلستان واقع گردیده است. ساسنگ یک روستای کوچک و آرام در دل جنگل های هیرکانی است و آبشارهای دائمی و پرآبی دارد که با یک پیاده روی نیم ساعته در مسیر جنگلی میتوان به آنها رسید.

جاذبه های گردشگری:

آبشارهای ساسنگ که پیاده روی نیم ساعته تا اقامتگاه دارد.

ترکمن صحرا و برج گنبد قابوس که بلندترین برج آجری جهان است و ۳۸ کیلومتر تا اقامتگاه فاصله دارد.

سایت پاراگلایدر ترسه مینودشت که تا اقامتگاه ۶۵ کیلومتر فاصله دارد.

گورستان باستانی خالدنبی که تا اقامتگاه ۱۱۳ کیلومتر فاصله دارد.

اقامتگاه ۱۲ اتاق دارد که در سه رده طبقه بندی شده و دارای امکانات مختلفی است.مجموع ظرفیت حداکثر ۴۵ نفر است و چشم انداز تمام اتاق ها رو به جنگل میباشد.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی پونه آرام علی آباد کتول

واحد اقامتگاهی پونه آرام واقع در روستای سیاه رودبار می باشد. این روستا در فاصله 20 کیلومتری شهرستان علی آباد کتول واقع شده است. سیاه رودبار بزرگترین ذخیره گاه سرخدار می باشد و دارای طبیعت بی نظیری می باشد. جاذبه های گردشگری به این اقامتگاه بومگردی سد کبودوال می باشد که در حدود 20 دقیقه فاصله دارد و شما می توانید از آنجا در حدود 15 دقیقه حرکت کنید و به پارکینگ آبشار کبودوال برسید و از بزرگترین آبشا خزه ای دیدن نمایید. علاوه بر این دیدنی ها شما میتوانید شیرآباد , جنگل زرین گل , جنگل سرخدار , آبشارهای چپه دره و نروز سیاه رودبار و همچنین جنگل ابر دیدن نمایید.
در این واحد بومگردی شما میتوانید هر نوع غذای محلی را در رستوران سنتی سفارش دهید.و همچنین می توانید با صنایع دستی این مردمان پر تلاش آشنا شوید . اقامتگاه بومگردی پونه آرام دارای گارگاه و فروشگاه صنایع دستی می باشد که شما می توانید انواع سوغات را برای رونق زندگی مردمان این منطقه خریداری نمایید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی فارسیان آزادشهر

این اقامتگاه یک خانه سنتی و بومی در روستای فارسیان آزادشهر می باشد. این مجموعه دارای 4 واحد اقامتی در مساحت حدود 1400 متر می باشد. این اقامتگاه درمنطقه ییلاقی قرار گرفته است و بدلیل حفظ محیط کاملا روستایی یکی از اتاق ها فاقد سرویس و حمام اختصاصی می باشد و در حیاط محوطه برای رفاه و آسایش شما سرویس ایرانی و فرنگی تعبیه ده است.

یک روز اقامت دراین مجموعه و نشستن بر روی یک تراس زیبا و همچنین بخاری هیزمی شما را مهمان یک منظره شگفت انگیز می کند و چنان آرامشی را به شما هدیه می دهد که شاید کمتر جایی تجربه کنید. هیجان دراین اقامت از بدو ورود با قرار گرفتن بر روی پل معلق آغاز می شود و شما را به مهمانی طبیعت شگفت انگیز فرا می خواند. این مجوعه بی نظیر دارای موزه صنایع دستی و همچنی آلاچیق های اختصاصی برای هر واحد اقامتی می باشد که می توانید از آنها برای صرف صبحانه و یا شب نشینی استفاده کنید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه فاضل آباد

اقامتگاه بوم گردی ریگ چشمه در شهر فاضل آباد شهرستان علی آباد کتول، استان گلستان واقع شده است. این اقامتگاه بوم گردی در روستای تاریخی و گردشگری ریگ چشمه و با مصالح بومی مطابق با معماری سنتی خانه های بومی این منطقه بنا شده که چشم اندازی زیبا رو به طبیعت بکر و سرسبز روستا دارد. روستای ریگ چشمه یکی از روستاهای بسیار زیبای دهنه ی محمدآباد کتول است که دارای طبیعتی بکر و فوق العاده می باشد و ظرفیت های خوبی برای جذب گردشگر از سراسر نقاط کشور را دارا می باشد.

جنگل های انبوه و زيبا، چشمه هاي فراوان، رودخانه، آبشارهاي بلند از جمله جاذبه های دیدنی روستا هستند که همه ساله باعث جذب شمار زیادی گردشگر به این منطقه می شود.دسترسی به این اقامتگاه به راحتی و از طریق مسیری آسفالت فراهم شده است. آنتن دهی حداکثری شبکه های اینترنت و تلفن همراه نیز در این اقامتگاه از نکات مثبت آن است.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه سنتی بهشت پاقلعه رامیان

اقامتگاه سنتی بهشت پاقلعه که در ورودی روستاهای ییلاقی منطقه و با فاصله ۳۰ دقیقه از شهر رامیان قرار گرفته است. این روستا سرسبز در شهرستان رامیان استان گلستان واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی از زمستان های سرد و تابستان های معتدل و مرطوب برخوردار است. این روستا در دل جنگل سرسبز و زیبای هیرکانی قرار دارد. این جنگل جاذبه های طبیعی زیادی همچون چشمه نیلبرگ، استخر طبیعی گل رامیان، غار نا شناخته شیرآباد، جنگل دره ملا، قلعه تاریخی میران، آبشارهای سیدکلاته، انجیر چشمه، پارک جنگلی زیبای دلند، آبشار چفت و آبشار جوزک دارد که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.خانه های بومی این روستا به سبک خانه های روستایی شما ساخته شده که سقف آنها شیروانی و با گل و خشت خام ساخته شده اند.برای گذراندن اقامتی خوش در این اقامتگاه و رزرو از سایت گلستانی ها می توانید اقدام نمایید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان



:: برچسب‌ها: بومگردی درگلستان , اقامتگاه های بومگردی در گلستان , بومگردی در زیارت , بومگردی در مینودشت , بومگردی در علی آباد کتول , اقامت در ترکمن صحرا ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

اجاره ویلا در گرگان : ارزان ترین سوئیت های اجاره ای و تا لوکس ترین ویلا , کلبه های بوم گردی و سوئیت آپارتمان های شیک و مبله را با قیمت های متنوع و باورنکردنی را در سایت گلستانیها جستجو کنید. واحد های ما در بهترین نقاط دیدنی گرگان و گلستان با بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت می باشد که آماده خدمت گزاری به شما مسافرین گرامی می باشد.شما می خواهید بهترین آپارتمان مبله در گرگان, اجاره سوئیت ارزان در گرگان , اجاره ویلا در شهر گرگان , اجاره ویلا در زیارت گرگان اجاره ویلا در علی آباد کتول , اجاره ویلا در  جنگل ابر , اجاره ویلا در جهان نما را در سطح استان گلستان داشته باشید هیچ جایی جز سایت گلستانیها پیدا نخواهید کرد . گلستانیها دارای بهترین واحدهای اقامتی با تراس های بزرگ رو به جنگل و چشم اندازهای بی نظیر شما را به یک سفر رویایی به استان همیشه سرسبز و چهار فصل ایران دعوت میکند.برای اطلاع از قیمت واحدهای اجاره ای در سطح استان گلستان با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید.

09114481870

09374399523

اجاره سوئیت ارزان در گرگان |اجاره سوئیت در چجا | سوئیت اجاره ای در نرسو | اجاره ویلا در افراتخته |اجاره ویلا در زیارت |اجاره سوئیت در بالاچیلی

 

   جهت مشاهده تمامی سوییت های موجود ، اینجا را کلیک نمایید.

 

اجاره ویلا شهر گرگان

گرگان یکی از شهرهای خوش آب و هوا و دارای تنوع و گوناگونی زیادی است که در قسمت شمال شرق کشورمان و در استان گلستان قرار دارد. این تنوع از طبیعت زیبا، چشم نواز و دل انگیز آن گرفته تا جاذبه های گردشگری و فرهنگ و سایر موارد را شامل می شود. جنگل های انبوه و سر سبز گرگان هر گردشگر طبیعت دوستی را به خود جذب می کند.

شما می توانید اجاره ویلا درگرگان کد 229 را برای اقامت در شهر گرگان انتخاب نمایید. این واحد ویلایی یکی از بهترین ویلاهای شهر گرگان است که دسترسی بسیار آسانی به مراکز تفریحی دارد. دارای یک حیاط بسیار تمیز و گلکاری شده که شما میتوانید در هنگام صبح دران قدم بزنید و از زیبایی حیاط آن لذت برید. ویلا به صورت دو خواب می باشد و گزینه مناسب برای خانواده هایی با تعداد 4 الی 8 نفر می باشد. این واحد ویلایی بسیار شیک و تمیز و در منطقه ای آرام می باشد.قیمت برای روزهای عادی بین 200 الی 250 هزار تومان می باشد.

اجاره سوئیت ارزان در ناهارخوران

خیلی مردم که قصد سفر به گرگان را دارند به اولین نقطه ای که برای گردش فکر می کنند و برنامه ریزی دارند ناهارخوران می باشد. این پارک جنگلی بسیار معروف و زیبا می باشد که چشم هر ببیننده ای را به خود خیره می کند. تیم گلستانی ها برای اینکه شما بتوانید در نزدیک ناهارخوران اقامت کنید سوئیت های اجاره ای را در این منطقه انتخاب نموده است و برای رزرو با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار داده است. این سوئیت ها به صورت آپارتمان مبله در متراژ های متفاوت از 16 متر تا 85 متر می باشد که شما می توانید بسته به تعداد خانواده خود سوئیت مورد نظررا رزرو نمایید.

اجاره ویلا استخردار در گرگان

برای بسیاری از مسافرین که به گرگان و شمال تشریف می برند داشتن یک ویلای استخردار بسیار مهم و هیجان انگیز است که بتوانند در یک محیط آرام و دنج با خانواده خود یک روز رویایی و عالی داشته باشند.

قیمت اجاره ویلا در گرگان

برای همه کسانی که به فکر سفر هستند اولین چیزی که به آن فکر می کنند اقامت آنها می باشد و همیشه سعی می کنندکه هزینه های سفر خود را کم کنند. پیدا کردن یک اقامت با قیمت مناسب بسیار سخت است اما شما می توانید در سایت گلستانیها تعدادی زیادی سوئیت و ویلا با قیمت های متنوعی مشاهده کنید که تمامی قیمت های سوئیت ها بر اساس مکان و امکاناتی که در خدمت شما قرار می دهند گذاشته شده است. سایت گلستانی ها بزرگترین مرجع اجاره سوئیت به صورت بومی می باشد که علاوه بر سوئیت های اجاره ای شما می توانید بهترین اقامتگاه های بومگردی استان گلستان را نیز رزرو کنید.   

اجاره روزانه ویلا در گرگان

شهر گرگان در بخش جنوبی استان گلستان واقع شده است این شهرستان از شمال به شهرستانهای آق قلا و بندر ترکمن و از جنوب به استان سمنان و از شرق به شهرستان علی آباد و از غرب به شهرستان کردکوی محدود میشود.این شهر زیبای استان گلستان بخاطر جاذبه های گردشگری و روستای های توریستی تفریحی سالانه مسافرین زیادی را به خود جذب کرده است.تعداد مناطق گردشگری و تفریحی این شهر بسیار زیاد است. شما می توانید در سایت گلستانی ها بهترین سوئیت آپارتمان های مبله و همچنین ویلاهای بسیارزیبایی رزرو نمایید.

اجاره سوئیت درگرگان

گرگان شهر بسیار دیدنی و زیبایی می باشد که دارای جاذبه های توریستی و تفریحی بسیار زیادی می باشد. برای گشت و گذار در شهر گرگان شما نیاز به یک سوئیت آپارتمان دارید. سایت گلستانی ها یکی از بهترین سایت های اجاره سوئیت در گلستان می باشد که میتواند تعداد زیادی سوئیت آپارتمان مبله گرگان را با قیمت های متنوع و امکانات عالی در مکان های متفاوت شهر گرگان رزرو نمایید. تا یک سفر به یاد ماندنی برای خود و خانواده خودتان رقم بزنید. البته ناگفته نماند تمامی قیمت ها با توجه به شرلیط مسافر قابل تغییر می باشد وهمچنین تعداد شبهای رزرو نیز در قیمت به طور مستقیم تاثیر گذار می باشد.

اجاره ویلا درناهارخوران گرگان

ناهار خوران یکی از بهترین پارک های جنگلی گرگان می باشد و به جرات میتوان گفت که بیشتر مسافرین شهر گرگان به دلیل دیدن این پارک به شهر گرگان سفر می کنند. شما م یتوانید بهترین سوئیت آپارتمان مبله در ناهارخوران را در سایت گلستانی ها در بخش ناهارخوران رزرونمایید. تمامی واحد ها شیک و تمیز می باشد و دارای دسترسی آسان به مرکز شهر و پارک جنگلی ناهارخوران دارد.

بافت تاریخی گرگان

بافت تاریخی شهرگرگان بخشی از بافت‌های تاریخی منطقه محسوب می شود که بیش از 162 هکتار وسعت دارد. آن چه اکنون آن را بافت تاریخی گرگان می نامیم بازمانده مجموعه‌ای از یک شهر(استرآباد) و عناصر آن و فضاهای شهری همچون مساجد، آب انبارها، قنات‌ها، معابر و واحدهای مسکونی یک یا چند طبقه و غیره است. استرآباد دروازه‌ها و کاروانسراهای متعددی داشته که دروازه‌هایی چهل دختر- بسطام- میدان- فوجرد و سبزه مشهد از مهمترین آن ها بوده است.

اقوام ساکن در شهر گرگان

گرگانی ، سیستانیها و نیز سبزواریها ، کاشمریها ، شاهرودیها ، مازندرانیها ، بسطامیها و بیارجمندیها ، قزاقها ، سادات ، بلوچها ، ترکمنها از مردمان ساکن این شهر هستند .

محله های خوب گرگان

شهر گرگان (استراباد) در دوران قاجار ۶ محله بزرگ به نام‌های سرپیر ، دربنو ، سرچشمه ، میخچه‌گران ، نعلبندان ، سبزه‌مشهد و میدان داشت که دارای چندین محله فرعی مثل پاسرو، میرکریم، دوشنبه‌ای ، شیرکش ، باغشاه ، دباغان ، شاهزاده قاسم و... بوده‌اند .این ۶ محله و محلات فرعی هنوز هم به همین نام‌ها وجود دارند و بیشتر مساجد و تمام تکایای قدیمی و زیارتگاه‌ها و مکان‌های مذهبی شهر نیز در همین محلات قرار دارند که امروز بافت قدیم و معماری سنتی و تاریخی این شهر و بخش عمده‌ای از میراث فرهنگی این دیار را تشکیل می‌دهند، همچنین قزاق‌ محله که محل سکونت قزاق‌هاست جزو محله‌های قدیمی گرگان به‌شمار می‌آید.

جاذبه های شهر گرگان

جاذبه های گرگان آن قدر زیاد هستند که نمی توان آن ها را تنها طی یک سرفصل دسته بندی کرد. بنابراین جاذبه های شهر گرگان را ۳ دسته می نماییم.

جاذبه های طبیعی گرگان

    آب بندان توشن
    روستای زیارت
    پارک جنگلی النگ دره
    سواحل شرقی دریای خزر
    دیوار بزرگ گرگان سد اسکندری
    چشمه آبگرم زیارت
    پارک جنگلی قرق
    چشمه سید کلاته

جاذبه های تاریخی شهر گرگان

    مدرسه عمادیه
    کاروانسرای قزلق
    کاروانسرای دیمه لو
    تپه ی باستانی و تاریخی تورنگ تپه
    دیوار دفاعی گرگان
    موزه صنایع دستی گرگان
    خرابه های شهر تمیشه
    کاروانسرای قزلق

جاذبه های مذهبی شهر گرگان

    امامزاده طیب
    امامزاده نه تن
    امامزاده عبدالله
    حرم مطهر سید ابراهیم

بهترین زمان سفر به شهر گرگان

شهر گرگان دارای 4 فصل بی نظیر است که شما می توانید در هر فصلی به این شهر زیبا سفر کنید. شهر گرگان به شهر 4 فصل معروف است به دلیل اینکه جاذبه های گردشگری در گرگان بسیار زیاد است شما می توانید هر زمانی به این شهر سفر کنید.

سفر به گرگان در فصل بهار

بهترین زمان برای سفر به شهر گرگان در فصل بهار است که هوا خنکی مطبوعی دارد و جریانات هوا در این شهر گرگان در فصل بهار بسیار خوب است و به هیچ عنوان شرجی بودن هوا حس نمی شود البته در فصل بهار تمام جنگل ها کاملا سرسبز نشده‌اند و معمولا تا اوایل اردیبهشت طول می‌کشد. شما در فصل خرداد ماه شاهد رویش گل در دشت های ییلاق می‌شوید البته در مناطق ییلاقی بهار با کمی تاخیر به وجود می‌آید

اگر در فصل بهار قصد سفر به گلستان را داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما سری به کلاله و خالد نبی بزنید. این شهر میزبان بسیار خوبی در روزهای بهاری خواهد بود. طبیعت بی نظیر , دشت شقایق و سوارکاری در دل تپه ماهورهای این شهر شما را به هیجان می آورد. خالدنبی یکی از زیارتگاه های محترم برای قوم ترکمن می باشد. شما می توانید در این منطقه با زندگی مردم مهربان و شریف ترکمن آشنا شوید و می توانید غذاها و شیرینی ها ی محلی ترکمنی در اینجا بخورید. تجربه زندگی در سیاه چادر به همراه چای آتشی بسیار شگفت آور می باشد. برای رزرو اقامتگاه بومگردی در خالد نبی می توانید از سایت گلستانی ها بخش اقامتگاه بومگردی رزرو کنید.

سفر به گرگان درتابستان

در تابستان هوا کمی گرم می شود در این فصل سفر به ییلاق ها و مناطق مرتفع سفر کنید که هوا در این مناطق بسیار بهاری و مطبوع است. شهرستان علی آباد کتول که در فاصله چند کیلومتری شهر گرگان قرار دارد دارای روستاهای ییلاقی بسیار زیبایی است که می توانید تابستان را مهمان این روستاها شوید. یکی از روستاهای بسیار زیبای این منطقه افراتخته می باشد که شما می توانید با اجاره ویلا درافراتخته با تراس های زیبا و بزرگ و چشم انداز فوق العاده از طبیعت نهایت لذت را ببرید. اما اگر زندگی در خانه های روستایی و با آداب و رسوم مردم این منطقه می خواهید سری به روستای سیاه رودبار بزنید و برای رزرو اقامتگاه بوم گردی پونه آرام اقدام نمایید. اقامتگاهی از جنس مردمان این منطقه با طبیعت بکر و تراس های زیبا میزبان شما هستند.

سفر به گرگان در پاییز هزار رنگ

در فصل پاییز مهر و آبان میتوانیم در ارتفاعات و روستاهای ییلاقی تا اوایل آبان‌ ماه سفر خود را ادامه دهیم. ناهارخوران که یکی از زیباترین مناطق تفریحی شهر گرگان می باشد در تمام فصول سال می توانیم از تغییر فصل در این منطقه لذت ببریم گرگان شهر رنگارنگ هست در تمام فصول سفر در این منطقه بسیار لذت بخش است .البته از جنگل النگدره غافل نشوید که به بهترین شکل ممکن شما پاییز را در آغوش خود می گیرید.

سفر به گرگان درفصل زمستان

البته در زمستان سفر به روستاهای جنگلی و اقامت در کلبه های چوبی در دل جنگل و تماشای آتش در بخاری های هیزمی در روزهای برفی و سرد بسیار لذت بخش فراموش نشود. روستای زیارت در این فصل بهترین میزبان به شما می باشد که به شهر هم نزدیک است و دسترسی خوبی دارد. البته می توانید سری به رامیان هم بزنید. بهشت پاقلعه درانتظار شما می باشد. بهشتی زمستانی در کنار بخاری های به گرمی دل مردمان منطقه .

مراکز خرید گرگان

مرکز خرید کاپری - مرکز خرید وارکانا - بازار بزرگ نعلبندان - پاساژ مرسل - بازار گوشت و ماهی گرگان - بازار امام - بازارچه آق قلا - خاله سوسکه - پاساژ مروارید - بازارچه بندر ترکمن, پاساژ رویال و بسیاری دیگر ازمراکز خرید بزرگ و دیدنی گرگان

غذاهای محلی شهر گرگان

از لحاظ تنوع غذایی و همچنین شکم گردی، گرگان مهد غذاهای خوشمزه با مواد غذایی تازه است. انواع و اقسام پلوهای مختلف مثل؛ خورشت ساک ، چکدرمه ، باسترمه ،‌ماش پلو , کئی ترشک، دمپخت , ماش پتی خارش، مرغانه ته چین و انواع بورانی ها همچنین غذاهایی بر پایه ی آش ها مثل؛ دوآش، گوجه آش، اسبه آش و یا ترشی آش در شهر گرگان بسیار مشهورند و پخته می شوند. انواع نان ها همچون؛ دراز نون، بنجی نون و نان زنجبیلی ، نان خرمایی ، سرغلبیلی ، حلوای اماج و پادرازیکلوایی و همچنین ترشی های مختلفی همچون سرکه سیر و انار ترشی از جمله خوشمزه جات این شهر هستند. یادتان باشد اگر به این شهر سفر کردید حتما کباب یونانی و دیزی را امتحان کنید.

صنایع دستی گرگان

اما صنایع دستی این منطقه شامل قالیچه ترکمن ، ابریشم بافی ، زیور آلات می باشد.

بازارهای گرگان

یکی از لذت های سفر کردن به هر شهری خرید و گشت و گذار در میان بازارهای آن شهر می باشد. در بازارهای هر شهری شما می توانید به فرهنگ و آداب رسوم آن منطقه پی ببرید و شاید هم در گوشه و کنار بازار بتوانید غذاهای محلی خاصی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

بازار نعلبندان گرگان یکی از بازارهای بسیار قدیمی گرگان است که در میان خیابان خمینی و چهارراه میدان واقع شده است و از یک سمت دیگر به محلات قدیمی گرگان سرچشمه قرار دارد. از لحاظ معماری یکی از زیباترین بازارهای شمال ایران به شمار می رود. قدمت این بازار به حدود سال 375 هجری قمری می باشد.

بازار نعلبندان دارای چندین راسته می باشد که هر کدام به وسیله فرعی به یکدیگر متصل می شوند و مردم زیادی در آنجا مشغول به کار هستند. این بازار یکی از بازارهای بزرگ شهر گرگان می باشد که در حدود 150 مغازه در آن وجود دارد و همچنین علاوه بر مغازه های موجود گاری ها و دستفروشانی نیز در حال کسب و کار می باشند و اجناس خود را به فروش می گذارند.

از بناهای مهم و تاریخی داخل بازار نعلبندان می توان به حمام قاضی، مسجد جامع دوره‌ سلجوقیان، تكایای قدیمی، آب انبار و عمارت محمدشاه اشاره کرد. در سال ۱۳۱۱ خورشیدی خیابانی که اکنون خیابان امام نامیده میشود از وسط میدان رد شده، نعلبندان را به دو قسمت شمال و جنوب تقسیم كرده است.

بازار ماهی فروش های گرگان

این بازار سرپوشیده می باشد و محل اصلی فروش ماهی می باشد. البته به غیر ماهی شما می توانید مرغ , بوقلمون , گوشت گوسفند ,کله و پاچه و ... را خرید کنید.

بازارهای هفتگی در گرگان

معروف ترین بازار هفتگی در گرگان چهارشنبه بازار می باشدکه از قدیم الایام در این شهر دایر بوده است. در این بازار می توانید انواع پوشاک , کیف , کفش و مواد غذایی و میوه و تره بار را خریداری نمایید. مزیت این بازارهای هفتگی این است که می توانید همه اقلام مورد نیاز خود را از یک مکان مشخص خریداری نمایید و همچنین می توانید محصولات تازه کشاورزانی که برای فروش به این بازار آمده اند را خریداری نمایید.

از بازارهای هفتگی که نزدیک به شهر گرگان باشند می توانیم به پنجشنبه بازار آق قلا و دوشنبه بازار بندرترکمن اشاره کرد که دیدن آنها نیز خالی از لطف نیست.

کجا بمانیم؟

پیشنهاد ما این است که برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که چند روزی را در شهر گرگان اقامت کنید و به قدر کافی زمان برای سرزدن به گوشه و کنار آن داشته باشید. اگر دوست دارید که آرامش واقعی را تجربه کنید و خود را در دل طبیعت جنگلی و بی نظیرشهر گرگان بیندازید.می توانید برای رزرو از سایت گلستانی ها اقدام نمایید.

گرگان کجا بریم؟

گرگان یکی از زیباترین و بهترین شهرهای ایران است که علاوه بر آثار تاریخی ارزشمند ، مناطق طبیعی سرسبز و کم نظیری دارد که می تواند جان آدمی را تازه کند. برای رفتن به گرگان پارک جنگلی ناهارخوران ، جنگل توسکستان ، بازارنعلبندان گرگان ، مسجد جامع گرگان ،کاخ موزه گرگان ، پارک جنگلی النگدره، روستای زیارت، تپه تاریخی تورنگ تپه ، آبشار رنگو، دریاچه توشن ، خانه تقوی ها وآبشار نومل می توان اشاره کرد.

   



:: برچسب‌ها: اجاره ویلا در گرگان , اجاره سوئیت در گرگان , اجاره ویلا ارزان در گرگان , قیمت سوئیت ارزان در گرگان , اجاره روزانه خانه ویلایی در گرگان , اجاره سوئیت ارزان در ناهارخوران ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()