نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

نحوه چیدمان مبلمان اداری برای محیط های اداری کوچک : نحوه ی چیدمان مبلمان اداری در فضاهای کوچک بسیار مهم است . در محیط های اداری کوچک، فضا محدود است ، اگر بی حساب و فقط برای اینکه باری از دوش بردارید اقدام به خرید مبلمان برای محیط های اداری کوچک بکنید ، در موقع چیدمان محیط اداری با مشکل روبه رو خواهید شد . به دلیل مدیریت نکردن فضای اداری ، فضای کمی برای رفت و آمد خواهید داشت و در نتیجه به دلیل شلوغ بودن فضا و پر شدن نصف بیشتر آن با مبلمان و سایر وسایل اداری ، کارمندان موقع کار زودتر خسته خواهند شد و بی شک بازده کاری کمتری خواهند داشت . با رعایت برخی نکات و ایده ها در چیدمان مبلمان اداری در فضای کاری ، نتایج خوبی خواهیم گرفت.  اگر می خواهید با طرز چیمان مبلمان اداری در محیط های کاری کوچک بیشتر آشنا شوید ، با مطالعه این مقاله اطلاعات لازم را بدست آورید .

نحوه چیدمان مبلمان اداری برای محیط های کاری کوچک چگونه است؟

مبلمان اداری برای محیط های کاری کوچک، نباید بزرگ باشند تا فضای کمتری را اشغال کنند. در بعضی موارد موقع چیدمان مبلمان در محیط های اداری کوچک، مبلمان به صورت مستقیم و به موازات هم قرار می گیرند. در این روش چیدمان مبلمان اداری، امکان مذاکرات رو در رو مقدور نیست. در نتیجه بهتر است مبلمان اداری را به گونه ای بچینیم که کارمندان بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

در بعضی موارد انتخاب مبلمان چند منظوره، از اشغال فضای اضافی، در محیط اداری جلوگیری می کند. در واقع مبلمان چند منظوره کارایی بیشتری دارند. انتخاب میز نیز یک نکته اساسی در چیدمان اداری محسوب می شود. بهتر است میزهای انتخابی کم عرض باشند. هرچه ارتفاع میز اداری بیشتر باشد، شرایط برای نصب کشو مساعد می شود. همینطور می توانید با نصب چند عدد شلف بر روی دیوار محیط اداری و قرار دادن ملزومات کار بر روی آن ها، نهایت استفاده را از فضای کم محیط اداری ببرید.

وجود وسایل غیرضروری باعث اشغال فضای محیط می شود، کنار گذاشتن وسایل غیر ضروری یکی از الزامات طراحی در این نوع  محیط ها می باشد. تجربیات سال های گذشته نشان می دهد هرچه ارتباط چشمی با کارمندان یا ارباب رجوع  بیشتر و نزدیک تر باشد، نتیجه بیشتری خواهد داشت.


ایده های کلی برای چیدمان مبلمان اداری محیط های کاری کوچک

برای چیدمان مبلمان اداری برای شرکت های کوچک، بهتر است از سبک مدرن استفاده کنید. به کار بردن سبک مدرن در چیدمان مبلمان اداری در فضاهای کوچک، به دلیل ساده بودن سبک مدرن، نظم بیشتری به فضای اداری می دهد و با بزرگ جلوه دادن محیط اداری جلوه خاصی به محیط می دهد. در فضاهای اداری کوچک، بهتر است از رنگ بندی روشن استفاده شود، چون رنگ های روشن، فضاهای کوچک اداری را بزرگ تر جلوه می دهند. نور و روشنایی محیط اداری، مخصوصا در محیط های اداری با وسعت کم، بسیار حائز اهمیت است.

نکات مهم در چیدمان مؤثر مبلمان اداری در شرکت های اداری کوچک

1- طراحی میز اداری را به گونه ای باشد، که هیچ فضای پرتی وجود نداشته باشد.

در محیط کار کوچک، فضای کمی روی زمین داریم، بهتر است چیدمان مبلمان اداری را به نحوی باشد که هر گونه فضای پرتی را در روی زمین کاهش داده و یا حذف کنید. این به این معنی نیست که دو میز معمولی را در گوشه ی اتاق قرار داده و به شکل ال قرار دهیم .مدل چیدمان مبلمان اداری باعث می شود که نتوانیم از فضای زیادی استفاده کنیم، زیرا صندلی های کاربران به همدیگر برخورد می کند و یا این مشکل به وجود می آید که فضای کنج اتاق زائد به نظر برسد. این مدل چیدمان مبلمان اداری، چیدمان ضعیفی است، مخصوصا در فضاهای کوچک.به جای آن، می توانید هر میز اداری را طوری طراحی کنید که در گوشه ای از اتاق قرار گیرد و کارمندی که پشت میز می نشیند، در واقع رو به گوشه ی اتاق بنشیند.

2- می توانید فایل های خود را به صورت اینترنتی بایگانی کنید

فضای ارزشمند محیط کار نباید با سیستم های فایلینگ و جاهای ذخیره و بایگانی مثل کابینت ها، کمدهای بایگانی و پایه ی میزها اشغال شود. استفاد از فضای دیجیتالی و خدمات بایگانی کلاود می تواند به شکل چشمگیری، فضای اداری کوچک شما را بهبود بخشد. اگر لازم نباشد که هر کارمندی در میز و یا کنار میز خود فضایی برای ذخیره داشته باشد، شما می توانید از میزهای اداری کوچکتری استفاده کنید، زیرا هر چیزی به جز یک سری کاغذهای ضروری به صورت الکترونیکی ذخیره می شود. سیستم های کلاود نسبت به اتاق سرور به جز فواید فضای فیزیکی بیشتر، فواید دیگری را هم در اختیار شما می گذارند، زیرا این فضا کاملا از دور و از طریق اینترنت قابل دسترسی است. این کمک می کند تا کار کردن از راه دور و کار غیر حضوری و از طریق اینترنت را بهینه کند، به این معنی که شما می توانید شرکت خود را طوری سازمان دهی کنید که میزهای کم تری از تعداد کارمندان لازم داشته باشید، و هر روز تعدادی از کارمندان می توانند در خانه کارکنند.

چیدمان مبلمان اداری برای مراجعه کنندگان به چه صورت است؟

هر اداره یا شرکتی دارای یک سری ارباب رجوع می باشد که با مراجعه به محیط اداری در صدد حل مشکلات خود هستند. بنابراین در شرکت های اداری باید مکانی برای نشستن مراجعه کنندگان ایجاد شود تا زمانی که درصف نوبت هستند، از محیط استفاده کنند. دقت داشته باشید مبلمان اداری که برای این قسمت نیز اختصاص داده می شود، حتما باید حجم کمی از فضای اداری را اشغال کند. در واقع در این قسمت باید به فضا و راحتی مراجعه کنندگان، توجه کرد.

چیدمان مبلمان اداری در گروه های چهار تایی در محیط های کاری کوچک

در این روش از چیدمان مبلمان اداری، کارمندان در گروه های چهار تایی کنار همدیگر انجام وظیفه می کنند. برای جلوگیری از یک سری واکنش ها در بین کارمندان می توان اعضای گروه های چهار تایی را هر چهار ماه یکبار تعویض کرد. با به کار بردن این روش، امکان فعالیت های گروهی و مذاکرات رو در رو بین همکاران فراهم می شود.


 خرید مبل اداری با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری

فروشگاه آنلاین مبلمان اداری وی چوب به پشتوانه تجربه 35 ساله مدیران خود در زمینه مبلمان و دکوراسیون اداری طراحی و پیاده سازی شده است. شما با اعتماد به پشتوانه تجربه مدیران این شرکت، میتوانید بهترین کالاها از برندهای مختلف در دسته بندی های متنوع بررسی و خرید کنید. بهترین محصولات مبلمان اداری، مبلمان منزل، تجهیزات آموزشی را بررسی نمایید و سفارش دهید تا در اسرع وقت، به محل شما، ارسال شود.



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری , خرید مبلمان اداری , چیدمان مبلمان اداری , خرید مبل اداری با قیمت مناسب ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

بودجه بندی دروس عمومی کنکور تجربی : توجه به اهمیت و تفاوت قابل ملاحظه کنکور 99 نسبت به کنکور سال های پیشین موسسه ونوس بر آن شد تا بودجه بندی کامل و جامعی برای کنکور 99 از تمام دروس رشته های ریاضی و فیزیک ، علوم تجربی و علوم انسانی را برای شما دانش آموزان و کنکوری های عزیز مهیا کنیم تا با مشخص شدن درجه اهمیت هر مبحث از هر درس ، راه درست تر و مفید تری را در طول مدت باقی مانده تا کنکور 99 را سپری کنید.

بودجه بندی زبان و ادبیات فارسی کنکور تجربی 99

در دروس عمومی نخستین درس دفترچه کنکور زبان و ادبیات فارسی می باشد که شامل 25 عدد سوال است . همانطور که در جدول زیر قابل رویت است در بودجه بندی درس ادبیات و زبان فارسی بیشترین سهم را بحث مهم قرابت معنایی از آن خود ساخته است که هر سال به طور میانگین بین هشت الی ده سوال به صورت مستقیم از این بخش توسط طراحان مطرح شده است. لذا انتظار می رود در بودجه بندی کنکور 99 نیز همین رویه توسط طراحان کنکور اتخاذ شود.

بودجه بندی عربی کنکور تجربی 99

دومین درس دفترچه عمومی کنکور ؛ درس زبان عربی میباشد که دارای 25 سوال است. این درس به طور کلی از دو بخش ترجمه و قواعد تشکیل شده و دسته بندی تمامی سوالات به نوعی زیر مجموعه این دو مبحث پایه ای و مهم می باشد . در بودجه بندی درس زبان عربی بیشترین سهم را قسمت قواعد و ترجمه و تعریب دارد که در تمام سال های 88 تا 96 یعنی کنکور نه سال اخیر ، روی هم رفته 16 سوال را در هر کنکور به خود اختصاص داده است. پس از آن درک مطلب متن های عربی سالانه 4 سوال را به خود اختصاص داده است. در نمودار زیر به تفکیک هر مبحث بودجه بندی کنکور درس زبان عربی برای شما گردآوری گردیده شده است.

بودجه بندی دین و زندگی تجربی کنکور 99

درس دین و زندگی نیز مانند بقیه دروس عمومی هر ساله 25 سوال از دفترچه عمومی را به خود اختصاص میدهد که این 25 سال به سه قسمت قابل دسته بندی می باشد . در طی کنکور های داخل و خارج کشور نه سال اخیر ، از کتاب دین و زندگی سال دوم 9 سوال ، سال سوم 9 سوال و دین زندگی سال چهارم/پیش دانشگاهی 7 سوال مطرح شده است. شما در جدول زیر نیز به تفکیک میتوانید بودجه بندی مباحث دین زندگی کنکور را مشاهده نمایید.

بودجه بندی زبان انگلیسی در کنکور تجربی 99

پرونده دفترچه دروس عمومی تمام رشته ها با درس زبان انگلیسی بسته میشود . این درس نیز تعداد 25 سوال از 100 سوال دفترچه عمومی را به خود اختصاص داده است. بیشترین سهم در میان مباحث زبان انگلیسی را قسمت درک مطلب یا Reading به خود اختصاص داده است که در طی ده سال اخیر بین 8 تا 10 سوال توسط طراحان مطرح شده است. در جدول زیر نیز به تفکیک سال و مباحث نیز تعداد سوالات قابل مشاهده است.

نکته : بودجه بندی زبان انگلیسی نظام قدیم و نظام جدید یکی می باشد.



:: برچسب‌ها: ونوس , محصولات ونوس , قیمت محصولات ونوس ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

تولید فیلتر هوا خودرو ال 90 در منزل : اگر قصد تهیه و تولید فیلتر هوای خودروی رنو L90 در منزل را داربد بهتر است با خواندن این مطلب با ما همراه شوید تا هر چه لازم است را بیابید و یک راه درآمدی بسیار عالی برای خود و اطرفیانتان در منزل ایجاد کنید . فیلتر هوای ال 90 ساخت شرکت سام صنعت قومس با بالاترین کیفیت و دارای استاندارد ایران می باشد ، این فیلتر هوا برای تمامی مدل های خودرو تندر 90 مناسب است.

همانطور که بارها گفته شده است فیلتر هوا مانند دیگر اجزای موتور از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و نقش فیلتراسیون هوا در خودرو را برعهده دارد . 

چیزی که این روزها به وفور با آن مواجه هستیم فیلتر هوای تقلبی در بازار است . فیلتر هوا غیراستاندارد رنو تندر 90 با قیمت پایین نیز از این بازار جدا نبوده و به شدت در بازار یافت می شود.این موضوع تا جایی پیش رفته است که رئیس اتحادیه لاستیک، روغن و فیلترهوا در گزارشی اعلام نموده است که 45 درصد فیلترهوای موجود در بازار غیراستاندارد است. بنابراین در هنگام خرید فیلتر هوا حتما به اصالت ساخت آن و دارا بودن استانداردهای لازم توجه نمایید.

همه چیز درباره خودرو ال ۹۰

ال ۹۰ یا تندر 90، نام خودرویی است که چند سال پیش سرانجام از فرانسه به ایران آمد. تندر ۹۰ جزو خودروهایی است که با وجود قیمت کم، از موتور پرقدرت بهره می‌برد. ظاهر عجیب، اتاق‌های جادار در فضای کابین، صندوق پرحجم و مصرف سوخت کم، تندر ۹۰ را در دل‌ها جا داد. این موتور ۱۶ سوپاپه با حجم ۱۶۰۰ سی سی کشش بسیار بالایی دارد که در دنده‌های مختلف این موضوع در آن احساس می‌شود.

همانطور که گفته شد، ال ۹۰ جزو خودروهایی است که برخلاف وزن سنگین، مصرف سوخت کمی دارد و این یکی از بهترین مزیت‌های این خودرو، در روزهایی که قیمت بنزین مدام در حال افزایش است، به شمار می‌رود. باک ال ۹۰ مانند اکثر خودروها نیز ۵۰ لیتر است. همچنین حداکثر توان خروجی تندر ۹۰، ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر سرعت آن ۱۷۵ کیلومتر در ساعت است.

فیلتر هوا رنو تندر 90

موتور خودرو برای تامین نیروی لازم برای حرکت به هوای کافی و تمیز نیاز دارد. تمامی خودرو ها برای جلو گیری از ورود گرد و غبار به داخل محفظه ی احتراق موتور نیاز به یک فیلتر استاندارد دارند.

فیلتر هوا که اکثر از جنس کاغذ سلولزی آغشته به رزین تولید می شود، ذرات گرد و خاک بزرگتر از 6 میکرون را جذب می کند. همچنین از عبور 90 درصد ذرات کمتر از 2 میکرون نیز به داخل محفظه احتراق خودرو نیز جلو گیری می کنند. البته فراموش نشود که این کیفیت هم به جنس قسمت اصلی فیلتر و هم به کیفیت ساخت آن بستگی دارد.

 بدون فیلتر هوا مقدار زیادی از الاینده ها وارد موتور می شوند و باعث خرابی سوپاپ ها رینگ پیستون و بدنه داخل سیلندر می شود. فیلتر هوا خودرو ال۹۰ تولید شده توسط شرکت سام صنعت قومس با مواد خالص و ترکیب ۱ به ۳ و کاغذ درجه 1 و دارای ۵۰ تا ۶۰ چین استاندارد می‌باشد. تولید تمامی فیلترها بصورت اتوماتیک با دستگاه تزریق CNC و با مواد PU درجه ۱ تولید می‌گردد.

زمان تعویض فیلتر هوا رنو تندر 90

زمان تعویض فیلتر هوا خودرو 90 توسط تولید کنندگان و کارشناسان فنی اکثرا با کیلومتر طی شده بیان می شود. اما چیزی که می توان به طور کلی بیان کرد این است که فیلتر هوای خودرو L90 پس از طی کردن هفت هزار کیلومتر باید بازبینی شود و حداکثر در کیلومتر 14 هزار تعویض شود. بدون توجه به کیلومتر پیمایش شده نیز هر 6 ماه باید فیلتر هوا رنو تندر 90 بازبینی و هر یکسال آن را تعویض کرد.

زمان تعویض فیلتر هوای خودرو با توجه به فصل و منطقه متفاوت است اگر در مناطق شهری با ترافیک سنگین زندگی می‌کنید، احتمالا زمان تعویض فیلتر شما کوتاهتر از وقتی است که در مناطق خلوت خارج شهر یا روستایی رانندگی می‌کنید. هرچه بیشتر و سخت تر از فیلترتان کار بکشید، زودتر گرفته و کثیف خواهد شد.

نحوه ی بازبینی فیلتر هوا L90 :

  • ابتدا درپوش فیلتر را باز نمایید. برا برخی خودروها این درپوش با پیچ و برخی دیگر با گیره محکم شده است.
  • فیلتر هوا را خارج نموده و در مقابل نور به آن نگاه کنید.
  • اگر نور کمی از آن عبور می کرد، زمان تعویض فیلتر هوا فرا رسیده است.
  • اگر فرصت تعویض ندارید با تکان دادن یا جارو کردن فیلتر هوا می توانید کمی بیشتر از آن استفاده کنید.
  • دقت داشته باشید که شستشوی فیلتر هوا باعث نابودی آن خواهد شد.

 تولید فیلتر هوا ال ۹۰ در منزل

 شرکت سام صنعت قومس، تولید کننده دستگاه فیلتر هوا در سطح کشور همیشه سعی نموده است که محصولات با کیفیت بسیار بالایی را تولید کند. اگر قصد دارید فیلتر هوا خودرو ال ۹۰ را در منزل را دارید، شما می توانید این دستگاه ها را از شرکت ما تهیه کنید و به تولید فیلتر هوا بپردازید. علاوه بر دستگاه ها مواد اوليه مختلفی برای تولید فیلتر هوا خودرو ال ۹۰ مورد نیاز می باشد، که عبارتند از مواد پلي يورتان، کاغذ فيلتر هوا، چسب فيلتر هوا حرارتی، توری پرايد فلزی و ...

به صورت کلی تولید فیلتر هوا خودرو ال ۹۰ در منزل به دو روش دستی و استفاده از دستگاه های مختلف صورت می گیرد. در ساخت تولید فیلتر هوا مواد اولیه، طبق فرمول خاصی با هم ترکیب و با میکسر صنعتی دستی، مخلوط می شوند و در قسمت مواد ریز قالب های پلاستیکی ریخته می شوند و بعد از گذشت چند دقیقه تبدیل به فیلتر هوا می شود.

ساخت فیلتر هوا خودرو ال ۹۰ با بازدهی بالا و استاندارهای لازم

سعی کنید در ساخت فیلتر هوا خودرو ال ۹۰ ویژگی های یک فیلتر هوای خوب و دارای استانداردهای لازم را در نظر بگیرید. از ویژگی های فیلترهای با بازدهی بالا این است که توانایی جذب ذرات تا 3/. میکرون را دارند و بازده آن‌ها بین ۳۰ تا ۹۸ درصد بر مبنای معیار سنجش نقطه‌ای گرد و غبار است.

به طور کلی یک فیلتر هوای استاندارد دارای ویژگی های زیر است:

  • از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته شده است.
  •  مقدار کافی مواد اولیه در تولید فیلتر هوا به کار رفته باشد، (وزن مواد مصرفی از حد مجاز کمتر نباید باشد.)
  •  از کاغذ چین خورده کافی، فلز با قطر مناسب و درصد بالای مواد پلی اوتان باید برخوردار باشند.
  • نظارت دقیق بر تولید و بسته بودن همه ی درزهای کاغذ به طوری که هوا فقط از محل معین وارد و خارج شود و نیز وجود حباب در مواد پلی اورتان وجود نداشته باشد که این امر به فیلتر ها ظاهری زیبا می دهد.

در شرکت سام صنعت قومس بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع، کارخانجات، آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی، تولید فیلترهوا ، تامین مواد، نصب و راه اندازی، فیلترهوا، نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تولید فیلتر هوا با ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: فیلتر هوا رنو تندر 90 , تعویض فیلتر هوا , فیلتر هوا , تولید فیلتر هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

عوامل موثر بر قیمت سقف کشسان را بشناسید ! شاید بارها و بارها نام سقف های کشسان و یا سقف های مجازی را شنیده باشید و درباره آن اطلاعاتی کسب کرده باشید ، همانطور که می دانید سقف های کشسان یا آسمان مجازی نوعی از سقف های کاذب هستند که امروزه به عنوان جزئی از دکوراسیون داخلی مورد توجه بسیاری از معماران و طراحان داخلی قرار گرفته است . این نوع سقف ها به صورت معلق به سقف اصلی وصل می شوند و به دلیل خاصیت ارتجاعی که دارند در هنگام نصب و یا برداشته شدن از سقف به راحتی پاره نمی شوند . سقف های کشسان دارای دو جزء اصلی در ساختار خود هستند که شامل قاب ریلی که در اطراف سقف قرار می گیرد و یک پارچه میانی که کشیده می شود است.

عوامل بسیاری برای تعیین قیمت سقف های کشسان وجود دارد که ما در این مطلب سعی نمودیم بخشی از آنها را ارائه کنیم تا شاید بتوانیم به سوالاتی که در ذهن شما وجود دارد پاسخ دهیم .

میزان مساحت و حجم پروژه برای نصب سقف کشسان چقدر است؟

یکی از عواملی که در تعیین قیمت این نوع سقف ها دخیل است ، مساحت و حجم پروژه است . باید بدانید که محدودیتی در اندازه و متراژ در سقف کشسان وجود ندارد ، این نوع سقف در متراژهای بسیار بالا به صورت یکپارچه و در متراژ های پایین به صورت خطی و دایره ای قابل نصب می باشد . نکته ای که حائز اهمیت است این است که برای نصب سقف کشسان در متراژ بالا نیازی به زیرسازی وجود ندارد.

نوع پارچه ای که برای این مدل سقف کاذب استفاده می شود چیست؟

عامل دیگر تعیین قیمت در این نوع از سقف های کاذب جنس پارچه ای است که مورد استفاده قرار می گیرد. جنس پارچه سقف کشسان از %۹۰ PVC و ۵% پلاستی سایزر و %۵ افزودنی های مجاز تشکیل می شود. ماده ای که در این سقف های موجب ایجاد خاصیت کشسانی آن می شود پلاستی سایزر می باشد . این سقف ها به دلیل وجود زینک اکساید، که کشنده و از بین برنده باکتری وقارچ است، آنتی باکتریال محسوب می شوند وبه علت فراوانی کلر در فرمولاسیون آن،  ضد اشتعال و اصطلاحا نسوز است.

اندازه عرض پارچه برای نصب سقف کشسان چقدر است؟

عرض پارچه در این نوع سقف ها به میزان ۳٫۲۰ متر بوده است. اما امروزه با در اختیار گرفتن دستگاه های جدید این مشکل برطرف شده و تا عرض ۵٫۳۰ متر در ایران موجود است. به کمک دستگاه چاپ UV سقف کشسان را می توان در پروژه های ساختمانی بزرگ، به صورت یکپارچه و بدون درز چاپ کرد.

نورپردازی سقف کشسان به چه صورتی است ؟

نورپردازی سقف کشسان یکی از مهم ترین و تخصصی ترین بخش ها است. سقف های کشسان به سه نوع تقسیم بندی می شوند:

آپ لایت (نورپردازی از جلو): در این نوع نورپردازی، از بیرون سقف، نور به محیط و سطح روی پارچه، یکسان تابانده شده است، نورپردازی آپلایت در سقف هایی که حالت غیر نورگذر یا آینه ای دارند، استفاده می شود.

ساید لایت (نورپردازی از کنار): از فیبرهای نوری ساید لایت، در این نوع نورپردازی استفاده می شود.

بک لایت (نورپردازی از پشت): نورپردازی از پشت باعث می شود که نور یکدست و یکنواختی در فضا منتشر شود. همچنین اگر در مسیر نور طبیعی ، پوششی کششی مثل نورگیر یا پنجره وجود داشته باشد، نور طبیعی را به راحتی از خود عبور می دهد.

 به انواع نورپردازی رایج به کار رفته در سقف کشسان

  • نورپردازی هالوژن

  • نورپردازی لوستر

  • نورپردازی فیبر نوری

اینها نمونه ای از عواملی بودند که در تعیین قیمت سقف های کشسان تاثیر گذار هستند. قیمت سقف های کشسان چاپی، براق، مات، تک رنگ، آینه ای و نورگذر با هم فرق دارد.

دوره اجرای سقف های کشسان

اجرای سقف های کشسان به طراحان این امکان را می دهد تا با استفاده از نور ، فضای داخلی را تغییر دهند. این فناوری به طور گسترده در  فروشگاه ، رستوران ها و کافه ها ، تئاتر و سینما ها و همچنین در مکان های دیگری که اصل تغییر رنگ در نظر گرفته می شود ، استفاده می شود.

سقف های کشسان قابلیت باز کردن و بسته شدن مکرر را دارند. و در صورت هرگونه خرابی ، به کاربر این امکان را می دهد تا به تجهیزات موجود در پشت بام دسترسی داشته باشد. تعمیرات بی صدا در کمترین زمان ممکن و دور از آلودگی از دیگر عواملی است که این نوع سقف ها را به گزینه ای ایده آل برای مراکز درمانی تبدیل می کند که نیاز به سکوت ، آرامش و تمیزی دارند.

مدرسه معماری داخلی آرت کانر برگزار کننده دوره اجرای سقف های کشسان می باشد این کارگاه آموزشی از تمامی علاقمندان به این حوزه کاری و همچنین  افرادی که به دنبال شغلی با حداق سرمایه هستند دعوت به عمل می آورد در این دوره شرکت کنند. ما با برگزاری گارگاه های آموزشی حضوری یا آنلاین و محصولات آموزشی به شما کمک میکنیم تا در حوزه تخصصی خود بی رقیب باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سقف های کشسان با ارت کانر تماس بگیرید





:: برچسب‌ها: قیمت سقف های کشسان , سقف کشسان , نورپردازی , مدرسه معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

برنج ، محصولی است که در ایران مشتری زیادی دارد و میزان مصرف آن در کشورمان بالاست . برنج در دوره های متفاوتی در هر منطقه ای بسته به شرلیط آب و هوایی منطقه کشت می شود . در این مقاله به بررسی تفاوت دوره های کشت برنج می پردازیم .

کشت اول برنج ایرانی :

در شمال کشور کشاورزان مازندرانی تقریبا از اوایل فروردین شروع به کشت برنج کرده و تا فصل برداشت که اواخر تیر ماه میباشد را مشغول شالیکاری هستند که این مدت از زراعت را کشت اول برنج گویند .

رتون (دونوج) :

بعضی از کشاورزان در صورتی که آب در دسترس داشته باشند ، بلافاصله پس از برداشت کشت اول ، زمین های شالیزاری را دوباره آبیاری کرده (بدون هیچ شخمی و یا بذر پاشی و یا نشاء کاری) و با دادن کود و محلول های تقویتی ، ساقه باقی مانده از کشت اول گیاه را وادار به جوانه زنی و پنجه زنی کرده و این بار در مدت کوتاه تری (حدوداً دو ماه) شلتوک برنج از خوشه ها نمایان میشود . کشت رتون معمولا از اواسط تیرماه شروع و تا اواسط شهریور طول می کشد .

کشت دوم :

اکثر مردم کشور کشت دوم را با رتون اشتباه میگیرند یا هر دو را شبیه هم میدانند . در مورد کشت رتون که توضیح داده شده است ولی در مورد کشت دوم باید گفت با توجه به شرایط منطقه و وضعیت آب و هوایی آن مکان ، شالیکاران شروع به کشت دوم برنج میکنند بدین صورت که بلافاصله بعد از کشت اوّل ، زمین های شالیزاری را شخم زده و غرباب میکنند و در گوشه ای از زمین به مانند کشت اول خزانه شالی را آماده کرده و پس از چند روز نشاء کاری صورت میگیرد .

در واقع می توان گفت در کشت اول و کشت دوم برنج هیچ فرقی از نظر آماده سازی زمین و نشاء کاری وجود ندارد . فقط ذکر این نکته مهم است که در کشت دوم از ارقام زود رس استفاده می شود تا که سرمای پاییز به شالی های برنج آسیب نرساند و به مرحله خوشه دهی برسند .

کیفیت کشت اول برنج بهتر است یا کشت دوم و یا رتون؟

کیفیت برنج در درجه اول به نوع رقمی که کشت میشود ، وابسته است ولی تفاوت در کیفیت برنج کشت اول ، دوم ، و رتون (دونوج) به برخی دلایل دیگر نیز ارتباط دارد که در ذیل به آن اشاره میشود . در ۴ ماهه اول سال ، شب های مازندران به تدریج گرما بیشتر میشود ولی در ۴ ماه دوم سال این حالت بر عکس می شود ، یعنی با گذشت زمان ما شب های سرد تری را خواهیم داشت که در نتیجه این اختلاف دمای شب و روز (روز های گرم و شب های سرد ) باعث می شود که سرعت متابولیسم گیاه کاهش یافته و در نتیجه عطر برنج زیادتر از کشت اول باشد . همچنین طول دوره پر شدن دانه های برنج (زمان انتقال مواد غذایی به درون خوشه ها) در کشت اول نسبت به کشت دوم بسیار کم است که متاثر از شرایط آب و هوایی است .

این اختلاف زمان در دوره پرشدن خوشه ها باعث می شود که برنج کشت دوم فرصت بیشتری برای پر شدن دانه ها داشته باشد و تمام مواد غذایی را به طور کامل در خوشه ها انتقال دهد که در نتیجه باعث میشود برنج های کشت دوم قطور تر از برنج های کشت اول باشد و ری آمدن و پخت بیشتری (اگر برای یک نفر به طور مثال ۱۰۰ گرم برنج کشت اول نیاز باشد ، برای برنج کشت دوم ۸۰ گرم نیاز است) نسبت به کشت اول داشته باشد . پس به طور کلی میتوان گفت برنج کشت دوم خوش عطر تر ، قطور تر و پخت بیشتری نسبت به برنج های کشت اول دارند . تمامی نکات گفته شده در رابطه با کشت دوم ، برای برنج رتون نیز صداق است .

قیمت برنج شمال

در شمال کشور قیمت برنج ها به ترتیب از گرانترین به ارزان ترین مربوط به کشت رتون ، کشت دوم و کشت اول است . برای اطلاع از قیمت بروز برنج به صفحه لیست قیمت های فروشگاه اینترنتی آرتا رحیمی مراجعه کنید . از فروشگاه آنلاین برنج آرتا رحیمی خرید برنج خود را با اطمینان انجام دهید.



:: برچسب‌ها: برنج ایرانی , قیمت برنج شمال , قیمت بروز برنج , برنج آرتا رحیمی , خرید برنج ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

در مقاله های قبلی خیلی درباره کلیات راه اندازی فست فود گفتیم از مکان راه اندازی فست فود ، هزینه های راه اندازی فست فود و دکوراسیون و غیره … تا راه اندازی یه کسب و کار پر رونق . اما امروز در این مقاله میخوام براتون از طراحی دکوراسیون و طراحی منو غذایی برای راه اندازی فست فود بگم ، اگه میخواین مشتری هاتون زیادتر و غذاهاتون لذیذتر باشه حتما این مقاله رو بخونید.

در راه اندازی فست فود باید خلاق و ایده پرداز باشیم تا مشتری بیشتر جذب و سود بهتری کسب کنیم . در چند سال گذشته با تحقیقات فراوان ما به این نتیجه رسیدیم که قبل از منو ، آشپز ، غذا ، تبلیغات و … که برای راه اندازی یک فست فود مهم است ، طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی برای راه اندازی فست فود یکی از عوامل مهم برای جلب مشتری می باشد.

برای راه اندازی فست فود باید خلاق و ایده پرداز باشیم

برای راه اندازی فست فود یکی از مهم ترین امور محل راه اندازی فست فود برای شماست. محلی کوچک ، مناسب و مرتب به انتخاب شما با توجه به بودجه شما ؛ دکوراسین داخلی و خارجی جذابی را انتخاب کنید. در حال حاضر بیشتر دورهمی های خانوادگی، تولد ها، جشن های کوچک و ملاقاتهای دوستانه در فست فود ها اتفاق می افتد . پس هر چه دکوراسیون فست فود شما شیک ، مجذوب کننده و دارای حس آرامش و امنیت به مشتریان باشد جذب مشتری هم برای شما آسان می شود.

 

طراحی دکوراسیون خارجی فست فود

اولین چیزی که مشتری در نگاه اول می بیند دکوراسیون فضای بیرونی یک فست فود است ، که جلب توجه زیادی میکند و باعث کنجکاوی مشتری و ورود به داخل فست فود می شود . فضای بیرون را می توان با گذاشتن محیطی دنج برای نشستن در مقابل فست فود ، طراحی نما ، پارکینگ ، گل کاری و … انجام داد.

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود

برای طراحی دکوراسیون داخلی یک فست فود رنگ ها ، نورپردازی ها ، سایه ها ، طراحی سقف و مبلمان های مناسب اهمیت دارد و باید طراحی داخلی فست فود محرک و جذاب باشد چون مردم می خواهند از خوردنشان لذت ببرند . نقاشی ها ، کارهای هنری ، آویزهای دیواری و غیره .. میتوان کلی برای طراحی داخلی فست فود خلاقیت به خرج داد. همچنین سلیقه افراد نیز متفاوت است.

فست فودها میتوانند بر اساس سبک طراحی داخلی مدرن ، صنعتی ، کانتنپوری ، پست مدرن و … دیزاین شوند. استفاده از متریال ها و همچنین رنگ آنها در فست فودها بسیار قابل اهمیت است. متریال های نظیر چوب ، آجر ،بتن و … امروزه در طراحی فست فود های مدرن بسیار متداول اند. همچنین استفاده از رنگ هایی نظیر قرمز ، نارنجی و سایر رنگهای اشتها آور ، در فست فودها بسیار رایج است.

بهترین و مناسب ترین مبلمان برای راه اندازی فست فود :

انتخاب درست مبلمان برای یک فست فود فوق العاده ضروری و مهم است. برای انتخاب مبلمان باید از الگوهای خاصی استفاده کرد تا از همه نظر متناسب مکان مورد نظر شما باشد و بتواند جذابیت بیشتری از فضای داخل را به مشتری نشان دهد.

نورپردازی در سقف یکی از مهمترین کارها در یک فست فود می باشد

سقف فست فود باید بگونه ای باشد که هم از نظر طرح و سادگی با فضا و مکان موجود متناسب باشد تا بتوان از نورپردازی مناسبی برای آن استفاده کرد. نورپردازی در سقف یکی از مهمترین کارها در یک فست فود می باشد ، زیرا جلوه خاصی به فست فود خواهد داد و برای مشتری جلب توجه خواهد کرد. طرح هایی که بر روی سقف فست فود وجود دارد باید بگونه ای باشد که با فضای موجود متناسب و برای مشتریان الهام بخش باشد تا بتوان با آن ارتباط بر قرار کنند.

نورها برای ایجاد محیطی متفاوت میتوانند به کار بروند. نورپردازی های مختلف می تواند فضا را باز تر نشان بدهد. و سایه ها می توانند روی مشتریان تاثیر بگذارند. نور روشن میتواند خوشحالشان کند و نور تاریک ناراحت . فست فودها بهتر است از نور های روشن استفاده کنند.

انتخاب رنگ برای دکوراسیون فست فود :

رنگ قرمز یکی از رنگ های است که در فست فود ها بسیار کاربرد دارد. برای انتخاب رنگ دکوراسیون فست فود بسیار باید دقت نمایید و حساسیت خاصی را نشان دهید. زیرا اولین چیزی که باعث جلب توجه مشتری خواهد شد نوع رنگ آمیزی در ، دیوار و سقف مکان مورد نظر است. همواره باید سعی کرد که تضاد ها را در رنگ آمیزی یک فست فود دقت کنیم تا این تضاد ها جلوه و جذابیت خاصی به مکان مورد نظر بدهند و باعث جلب توجه بیشتر و در نتیجه در آمد بیشتر گردد.

اصول تهیه منو غذایی برای راه اندازی فست فود :

همه ما انسان ها دنبال زیبایی هستیم و هر چیز زیبای نظرمان را جالب میکند در فست فود ها هم جز دکوراسیون داخلی و خارجی گزینه بعدی منو غذایی فست فود است که نظر مشتری را جلب میکند پس باید تمام سعی خود را بکنیم تا در قدم اول نظر مشتری را جلب کنیم . چون امروزه منو غذایی نقش کلیدی دارد حتی در فست فود های بین راهی هم منو غذایی حرف اول را میزند.

طراحی منو غذایی برای راه اندازی فست فود :

مشتری قسمت های منو را از بالا به پایین می خواند تا گزینه مناسب را پیدا کند.پس باید در طراحی منو این موارد را رعایت کنید:

  • غذا ی ویژه باید جایی در پایین نیمه لیست باشد تا یکی از آخرین غذاهایی باشد که در ذهن خواننده می ماند و در میان لیست غذاهای دیگر گم نمیشود.
  • یک ایده جالب برای راه اندازی فست فود در قسمت منو غذایی گذاشتن عکس غذا کنار نام غذا است که بیشترجلب توجه میکند.
  • سعی کنید تصاویر نه زیاد باشند و نه زیاد کم تعادل را رعایت کنید.
  • باید تمام اطلاعات در مورد غذا منظم و مرتب در منو غذایی قرار داشته باشد.
  • قالب بندی و محتوا کامل و بی عیب بوده و فونت ها و رنگ ها به درستی به کار رفته باشند فونت ها باید در ارتباط با برند و خوانا باشند.
  • ارائه توضیحات مختصری در مورد مواد اولیه غذا زیرا ممکن است مشتری به مواد غذایی خاصی آلرژی داشته باشد.
  • قیمت گذاری هم در زمان طراحی منو بسیار مهم است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: راه اندازی فست فود , هزینه های راه اندازی فست فود , راه اندازی کافی شاپ , تجهیزات فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

 انواع میز ناهار خوری اسپرت و کلاسیک : امروزه میزهای ناهار خوری در اکثر خانه ها جایی برای خود در اشپرخانه و یا گوشه ای خانه باز کرده است. معمولا در هنگام خرید میز ناهارخوری سعی می کنند که آن را با دیگر وسایل منزل ست نمایند . در هنگام خرید یک میز ناهارخوری استحکام و مقاومت آن از مهمترین نکاتی است که باید دقت شود.

میز ناهار خوری در انوع مختلف تاشو ، سلطنتی ، دو نفره ، چهار ، شش و هشت نفره و در انواع جنس های چوبی ، فلزی ، پلاستیکی و شیشه ای وجود دارد . شما می توانید بسته به سلیقه خود و فضایی که در منزل دارید میز مناسب خود را انتخاب نمایید.

خرید انواع میز ناهار خوری چوبی

آنچه ما در اسپرلوس دکور برای جمع نموده ایم نمونه ای از بهترین های دکوراسیون داخلی است . مجموعه اسپرلوس دکور با سال ها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند . برای سفارش و ساخت محصولاتی که در سایت می بینید، با ما تماس بگیرید .
یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید .


شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :  ۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

مجموعه اسپرلوس دکور با سال ها تجربه در  طراحی و ساخت  دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت  برای شما اجرا کند.
برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
همچنین در حال حاضر انواع تی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه و تخت خواب در اسپرلوس دکور طراحی و ساخته می شود.

 





:: برچسب‌ها: خرید میز ناهارخوری , خرید انواع میز ناهار خوری چوبی , اسپرلوس دکور ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

شرکت‌های مخابراتی متعددی در سراسر دنیا می‌کوشند تا هرچه زودتر تجهیزات مربوط به ۵G را فراهم کنند و سهم مهمی در گسترده‌ترشدن آن داشته باشند. این شرکت‌ها به‌طور ویژه بر آوردن شبکه‌ی ۵G به گوشی‌های هوشمند متمرکز هستند؛ اما گوشی‌ها، تنها محصولاتی نیستند که ۵G می‌تواند برای آن‌ها مزیت‌هایی مهم به‌دنبال داشته باشد. درواقع، خود شرکت‌های مخابراتی نیز امیدوار هستند شمار و تنوع محصولاتی که از شبکه‌های ۵G آن‌ها استفاده می‌کنند، روزبه‌روز بیشتر شود. درکنار گوشی‌های هوشمند، محصولات دیگری نیز نظیر لوازم‌خانگی هوشمند و گجت‌های پوشیدنی و البته خودروها از شبکه‌‌ی ۵G بهره می‌ببرند. 

شرکت‌های خودروساز اخیرا نشان داده‌اند تمرکز ویژه‌ای روی ۵G کرده‌اند؛ بنابراین در سال‌های آتی، قطعا شمار خودروهای مجهز به این فناوری در بازار زیاد خواهد شد. به‌تازگی پیرلی (Pirelli)، شرکت فعال درزمینه‌ی ساخت لاستیک خودرو، محصولی جدید رونمایی کرده است که از مزیت‌های شبکه‌ی ۵G برخوردار است تا بتواند جاده‌ها را امن‌تر کند و از میزان تصادفات احتمالی بکاهد. پیرلی موفق شده است لاستیک جدیدی تولید کند که به چندین حسگر خاص مجهز است. این لاستیک ازطریق حسگرهای گفته‌شده می‌تواند شرایط جاده را به راننده‌ی خودرو اطلاع دهد و ازطریق شبکه‌ی ۵G داده‌های به‌دست‌آمده از جاده‌ را با دیگر راننده‌های آن حوالی به‌اشتراک بگذارد. 

تایر ۵G پیرلی با قابلیت گزارش وضعیت جاده به راننده معرفی شد

ایده‌ی اصلی پشت لاستیک جدید پیرلی این است که چنین محصولی به‌لطف بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا به‌خوبی می‌تواند شرایط خطرناک جاده را تشخیص دهد و از همین‌ طریق، می‌تواند به راننده اطلاع دهد با احتیاط بیشتری رانندگی کند و به وسایل نقلیه‌ی اطراف نیز این هشدار را بدهد. پیرلی از لاستیک جدیدش با نام «لاستیک سایبری» (Cyber Tire) یاد می‌کند و هنگام معرفی این لاستیک، دمو کوتاهی از آن به‌نمایش گذاشته است.

در دمو پیرلی مشاهده کردیم لاستیک سایبری توانست خیس و لغزنده‌بودن جاده را تشخیص دهد و داده‌های به‌دست‌آمده در‌این‌زمینه را به خودروهایی بفرستد که در حال نزدیک‌شدن به آن قسمت از جاده هستند تا رانندگان بیشتر احتیاط کنند و از سرعتشان بکاهند. از این نوع فناوری‌ها اصطلاحا با نام فناوری «اتصال وسایل نقلیه به همه‌چیز» (V2X) یاد می‌شود که در حوزه‌ی خودروهای خودران به‌شدت همه‌گیر است. در خودروهای خودران، از زیرساخت‌های بی‌سیم به‌منظور ارتباطات استفاده‌های زیادی می‌شود. پیرلی می‌گوید عنصر مهم برای محقق‌ساختن عملکرد اصلی لاستیک سایبری فناوری ۵G بوده است.

خدمات داده‌ی ۵G روی گوشی‌های هوشمند

در‌حال‌حاضر، کاربران می‌توانند خدمات داده‌ی ۵G را در مناطق خاصی از ایالات متحده‌ی آمریکا روی شمار محدودی از گوشی‌های هوشمند دریافت کنند. البته تجربه‌ای که ۵G ارائه می‌دهد، آن‌طور که خیلی‌ها انتظارش را داشتند، درمقایسه‌با ۴G LTE فرق نکرده است؛ اما ازآنجاکه هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی جدی ۵G هستیم، چنین موضوعی منطقی است. بعضی از کارشناسان می‌گویند در برخی حوزه‌ها، استفاده از 4G LTE تصمیم بهتری به‌شمار می‌آید.

بسیاری از شبکه‌های ۵G راه‌اندازی‌شده در ایالات متحده‌ی آمریکا مبتنی‌بر فرکانس‌های امواج میلی‌متری (Millimeter Wave) هستند که پهنای باند آن‌ها در واحد گیگاهرتز بسیار بیشتر از شبکه‌ی ۴G است. این سیگنال‌ها پهنای باند زیادی دارند؛ اما هم‌زمان دامنه‌ی کارکرد آن‌ها ضعیف است. در همین حین، برخی از شبکه‌های ۵G آمریکا به فناوری Sub-6 GHz مجهز شده‌اند که البته تعداد آن‌ها محدود است. برای مثال، اپراتور مخابراتی اسپرینت (Sprint) در‌حال‌حاضر از شبکه‌ی ۵G مبتنی‌بر امواج Sub-6 GHz بهره می‌ببرد. شبکه‌‌های Sub-6 GHz سرعتشان اندکی از ۴G بیشتر است؛ ولی دامنه‌ی کارکرد مشابه این شبکه را دارند.

لاستیک‌های جدید پیرلی

اپراتورهای مخابراتی به بهره‌وربودن شبکه‌ی ۵G اهمیت زیادی می‌دهند و این موضوع برای آن‌ها در اولویت قرار دارد. ازطریق شبکه‌ی ۵G، امکان اتصال دستگاه‌های بیشتر و شخصی‌سازی ۵G در شرایطی خاص و برای اهداف ویژه وجود دارد. در برخی شرایط، نیاز به پهنای باند زیاد بیشتر از هر چیز دیگری حس می‌شود؛ اما گاهی اوقات ممکن است کم‌بودن میزان تأخیر (Latency) در شبکه اولویت اصلی باشد. نکته‌ی دیگر درباره‌ی لاستیک‌های جدید پیرلی، این است که به‌منظور ارسال داده به خودروهای نزدیک، احتمالا نیازمند پهنای باند زیاد نیستند؛ اما زمان‌ ارسال هشدارها امری مهم و حیاتی به‌شمار می‌آید. با‌این‌حال برای عملی‌شدن اهداف ویژه‌ی پیرلی در‌این‌زمینه، باید میزان استفاده از لاستیک سایبری در بین خودروهای مختلف بسیار زیاد شود؛ موضوعی که به گذر زمان نیاز دارد.

اگر لاستیک جدید پیرلی در سال‌های آینده در تعداد زیادی از خودروها استفاده شود، می‌تواند کاربردهای متعدد بسیاری به‌همراه آورد. حتی در آینده امکان استفاده از داده‌های ثبت‌شده‌ی لاستیک سایبری درزمینه‌ی ساخت خودروهای خودران نیز وجود دارد. با همه‌ی این‌ها، فراموش نکنید ۵G و البته خودروهای خودران مسیر زیادی در پیش دارند تا همه‌گیرتر شوند و نقص‌های موجود در آن‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: لاستیک جدید پیرلی , لاستیک , خرید لاستیک , خرید لاستیک , لاستیک خوردو ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

در مقالات قبل در رابطه با عایق بندی ساختمان های مسکونی ، تجاری ، سالن های ورزشی و … مطالبی را بیان نموده ایم . همانطور که می دانید انواع مختلفی از عایق های صوتی وجود دارد که بسته به نیاز شما می توانید از آنها استفاده نمایید . اما اگر به دنبال نوعی از عایق هستید که علاوه بر عایق بندی محل مورد نظر شما زیبایی آن را نیز تامین نماید ما به شما پنل های فایبر سمنت را پیشنهاد می کنیم .

فایبر سمنت برد پانل آکوستیک با کارایی بالا

فایبر سمنت برد پانل آکوستیک با کارایی بالا ، سازگار با محیط زیست ، مقرون به صرفه است.  پانل های فایبر سمنت باعث کاهش اکو و تکرار از طریق جذب صدا می شوند. پانل های اکوستیک فایبر سمنت در انواع و اندازه های مختلف و رنگی ارائه می شود که می توانند تقریباً در هر نوع دکوراسیون سفارشی شوند.

در چه مکان هایی می توان از پانل های اکوستیک فایبرسمنت استفاده نمود؟

رستوران ها و بارها
سالن های ورزشی و سرگرمی
مراکز همایش
امکانات تولیدی و صنعتی
پارکینگ
فرودگاه ها
مدارس و مراکز فرهنگی
سالن های ورزشی
کلاسهای درس
سالن اجتماعات
تمرین موسیقی
اتاقهای باند

 

قیمت فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ساختمان ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

 
تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود.
 


:: برچسب‌ها: فایبر سمنت برد , فایبر سمنت , قیمت فایبر سمنت برد , فایبرسمنت ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

اگر در فکر خرید درب های هرمتیک هستید و چیز زیادی از آنها نمی دانید ،حتما این مطلب را از دست ندهید . درهای اتوماتیک برای اولین بار در اوایل دهه ۷۰ اختراع شد و به لطف مزایا و ویژگی های منحصر به فرد آنها توانستند در مدت زمان بسیار کوتاهی همه بازارهای جهانی را فتح کنند.

اولین نسل از درب های اتوماتیک درب های هیدرولیکی بودند که امنیت و راحتی بیشتری را برای مشتریان خود فراهم می کردند. این درها در سالهای اول حضور در بازار بسیار گران قیمت بودند و هزینه آنها بسیار زیاد بود و تقریباً تنها بخش مرفه جامعه می توانست از پس خرید آن برآید. امروزه به دلیل احداث کارخانه های مختلف در سراسر جهان ، هزینه های تولید و ساخت درب های اتوماتیک کاهش یافته است که منجر به افزایش استفاده افراد شده است.

استفاده از درب های اتوماتیک طی دو دهه اخیر بسیار رواج پیدا کرده است ، اما در ابتدای حضور آنها در ایران ، از درب های پنوماتیک بیشتر استفاده می شد که نیاز به نیروی زیادی برای باز و بسته شدن داشت.اما با معرفی سیستم های الکترومکانیکی در ایران و ایجاد رقابت در ایران. بازار قیمت درب های اتوماتیک را کاهش داده است و تقریباً هر بخش از جامعه می تواند از آن استفاده کند.

انواع درب اتوماتیک

 درب شیشه‌ای اتوماتیک بر اساس نوع عملکرد به سه گروه اصلی تقسیم می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • درب اتوماتیک الکترومکانیک
  • درب اتوماتیک هیدرولیکی
  • درب اتوماتیک پنوماتیکی

درب اتوماتیک هرمتیک

درهای هرمتیک نوعی از درب اتوماتیک است که شاید نشنیده باشید ، اما حتماً آنها را در مکان های مختلف دیده اید. هرمتیک به معنای واقعی کلمه به معنای آب بندی است و دقیقاً به دلیل همین ویژگی ها ، از درب هرمتیک بیشتر در مکانهایی استفاده می شود که حفظ بهداشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. درب Hermetic دارای ویژگی های منحصر به فردی است که مطمئناً در سایر درب های اتوماتیک نیز نمی توان یافت. 

  • درب‌های کشویی که پرکاربردترین نوع درب‌های اتوماتیک هستند و در تمامی مکان‌ها (اداره‌ها، بیمارستان و محیط پرتردد) استفاده می‌شوند.
  • مدل لولایی درب‌های اتوماتیک نیز به یک موتور مجهز هستند که می‌توانند بر روی لولاها به سمت داخل یا خارج باز و بسته می‌شوند (درب لولایی بیشتر برای مکان‌های پرتردد مناسب هستند).

ساختار درب هرمتیک

به صورت کلی درب هرمتیک برای اتاق‌های ایزوله مانند اتاق‌های عمل،ICU، آزمایشگاه‌ها و تمامی محیط‌هایی که نیاز به پاک نگه‌داشتن محیط از آلودگی‌های خارجی است استفاده می‌شوند. این درب‌ها از سه لایه تشکیل شده‌اند که عبارت‌اند از:

  • لایه داخلی که پلی اورتان با چگالی ۵۰ kg/m3
  • لایه دوم از جنس MDF می‌باشد به ضخامت ۴mm
  • لایه سوم از جنس استیل به ضخامت ۱mm

کاربرد‌های درب شیشه‌ای اتوماتیک هرمتیک

درهای هرمتیک معمولاً از نوع شیشه ای بوده و بسته به نوع طراحی ، فقط در مکان های خاص استفاده می شوند.

  • ایزوله کردن اتاق عمل در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها
  • ایجاد امنیت و ضدعفونی کردن محیط در بیمارستان‌ها
  • درب آزمایشگاه‌های کنترل کیفی
  • درب‌ انبار‌های مواد غذایی حساس
  • درب‌ محفظه اتاق‌ها در صنایع مربوط به دارو
  • درب‌ محافظتی ضد اشعه ماوراءبنفش برای انکولوژی و غیره
  • ایزوله کردن اتاق‌های تصویربرداری بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها
  • درب‌ اتاق اصلی آزمایشگاه‌ها
  • درب اتاق‌های امنیتی ویژه

ویژگی‌های درب اتوماتیک هرمتیک

  • بهداشت بالا:  این درب‌ها کاملاً درزگیری شده هستند و برای ایزوله کردن محیط‌ها بسیار مناسب هستند و در جایی که نظافت و بهداشت اهمیت بالایی دارد کاربردهای خوبی دارد.
  • امنیت بالا: علاوه بر فراهم کردن بهداشت لازم است که امنیت محیط نیز توسط درب فراهم شود به همین دلیل درب هرمتیک از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.
  • پنل محکم: با توجه به آنکه درب هرمتیک از ۳ لایه مختلف از جنس مواد مختلف مانند فلز، شیشه و پلی اورتان ساخته می‌شود دارای پنل­های بسیار محکمی هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 





:: برچسب‌ها: درب شیشه‌ای اتوماتیک , درب اتوماتیک هرمتیک , درب های اتوماتیک , درب های هیدرولیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()